Stránka 1 z 1

Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 24.07.2016, 17:36
od stigav
Prosim vás měl bych dotaz jaký štelovatelný FPR do CA18DET od jaké značky?

Rje: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 24.07.2016, 19:14
od raddy
urcite potrebujes nastavitelny fpr? seriovy je najlepsia volba,inak si zbytocne vyrobis problemy..

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 24.07.2016, 20:47
od MYSAK
Ted me tak napada.. to chces kvuli tomu jak jsme se bavili? Ja nemyslel nejak s tlakem hejbat ale zkontrolovat jestli ten tvuj neni nakej nemocnej

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 25.07.2016, 08:01
od kenivruh
jojo tiez si myslim ze seria staci, ak neni pokazeny. tiez ficim na seriovy a ziadny problem

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 31.07.2016, 11:55
od jagy
OEM Nissan je nejlepsi.

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 07.08.2016, 21:49
od Krutonek
vymenim svuj regulator paliva za original klidne hned... mam to porad bohaty jak pica, a kdyz jedu z kopce na kvalt tak to furt prska a smrdi benzin az z toho palej oci... a to mam nastavenej tlak na 30psi pri volnobehu

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 08.08.2016, 05:32
od Fil
Tak ještě nastav tps, případně jestli nekape nějaký vstřik, protože při brzdění motorem (jestli jsem to dobře pochopil s tím kopcem) musí být vstřiky zavřené aď už máš na regulátoru natočené cokoli... Pak mě ještě napadá jestli jsi nezaměnil konektory kabeláže tuším, že se to tady už párkrát stalo a pak je vstřik prvního válce otevřený furt...

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 09.08.2016, 09:51
od Krutonek
File... dekuju za cennou radu, ale nevim jak to poznam jestli nejsou prohozeny konektory tech vstriku, v kazdym pripade, ano porad to poprskava, jak kdyby to porad poustelo, a tps ? heh co to dela to TPS ?

jo TPS ... snimac skrtici klapky, no ten mam novej a s tim ze nastavenej je tak aby jakmile se dotknu pedalu tak ihned reaguje...

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 09.08.2016, 19:26
od Fil
Je to už doba co jsem se v tom hrabal naposledy, ale konektory vstřiků by měly mít mírně jinou barvu toho plastu než ostatní čidla se stejným konektorem a když jsou konektory špinavé, tak to člověk lehce přehlédne, ale dával jsem dokupy jednu nic moc kabeláž a matně si pamatuju, že vstřiky měly vždy jeden kabel dané barvy a druhý té samé barvy ale s černým pruhem, zatímco čidlo, co by na vstřik šlo nasadit mělo barvy kabelů různé, takže stáhni chráničky a zkontroluj... Jaké barvy ke konkrétnímu vstřiku patří najdeš v manuálu.

"ihned reaguje" Co reaguje? odporová dráha reaguje i při špatném nastavení hned a jestli si ecu myslí, že i při volnoběhu máš mírně sešlápnutý plyn, tak pak není divu, že ti tam posílá palivo i při brzdění motorem, tps je kombinovaná se spínačem volnoběhu...

Obrázek

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 09.08.2016, 19:54
od Krutonek
ach jo :-D chtelo by to nekoho kdo by to umel nastavit, ja jsem absolutni lajk a vsechno se ucim za chodu no... a jak poznam teda ze je TPS spravne nastaveny ? mam ho chyceny sroubkem presne uprostred, a ty konektory urcite prohozeny nejsou, ale zvlastni je, ze kdyz odpojim konektor od toho "ridiciho ventilu" tak auto miliardakrat lip startuje, se clovek ani nedotkne klice a motor uz bezi

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 09.08.2016, 21:12
od Fil
Nevím jaký ventil máš namysli, ale "všechno souvisí se vším", takže klidně může být...

Nastavení máš na obrázku, spínač musí být při zavřené klapce sepnutý a odpor dráhy okolo 1kohm, když ji začneš otvírat, tak se odpor zvětšuje až někam k/přez 9kohm při wot a současně hned jak začneš klapku otvírat, tak by měl spínač rozepnout, případně rozepnout po opravdu drobném otevření... 5. třída zš a multimetr za pár korun...

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 10.08.2016, 08:12
od raddy
Krutonek píše:ach jo :-D chtelo by to nekoho kdo by to umel nastavit, ja jsem absolutni lajk a vsechno se ucim za chodu no... a jak poznam teda ze je TPS spravne nastaveny ? mam ho chyceny sroubkem presne uprostred, a ty konektory urcite prohozeny nejsou, ale zvlastni je, ze kdyz odpojim konektor od toho "ridiciho ventilu" tak auto miliardakrat lip startuje, se clovek ani nedotkne klice a motor uz bezi
to je tps dobre nastaveny spoznas tak, ze ak otvoris klapku o cca 2mm, tak sa rozopne volnobezny spinac (piny a a b), samozrejme pri zavretej klapke musi byt spinac zopnuty.

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 10.08.2016, 11:56
od Krutonek
ok ok zkusim to... mam jeste original hozeny v kufru, a kupoval jsem od FACETu druhosku, a bylo u toho napsany ze je to pro automaty, ale zadnej jinej mi to nikde nenaslo, tak uvidim, zkusim jeste zmerit ten original, jestli to fakt jen nebylo tim, ze byl spatne nastaveny

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Napsal: 10.08.2016, 23:11
od Krutonek
tak mam vyreseno... zmeril jsem si komprese, a treti valce ma za studena 3 bary a ctvrtej 7, takze prskani na kvalt v kopci... chmm podpaleny ventily ?