CA18DET - klepot

otázky a odpovědi technického rázu
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od Kamza » 20.01.2017, 18:37

100Dik píše:No jako pokud máš stejnej problem problém jako já tak ti nová hydra nepomuzou. U mě není zrejme problém v hyhrostelech jako takovych v jejich funkcnosti.... kdyby byla hydra v jinem motoru tak by makaly OK

nenapadá mě, ale proč to dělalo i v jinem bloku, jestli je to vazne ten restriktor asi by to bylo vazne kurva nahoda.

Ještě mě napadlo jestli nemůže byt slabá olej pumpa přestože ukzuje budik hodnoty v normě???? studenej volnobeh 5bar
teplej cca1bar a teplej v max otackach 5-6bar
Fakt nechci prudit, ale jsou ty nový hydra OEM Nissan ne z USA ale buď přímo od dealera nebo přímo z Japanu?

Jen tomu chci přijít na kloub.

Ď :blackeye:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od blázen » 20.01.2017, 18:45

co zkusit jinej olej?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik » 20.01.2017, 18:57

lil jsem a leju klasickou 10w40. Vzhledem k počtu orav co stále delám tak jsem mohl najezdit cca 1000km a mám tam už nejméně 7. nápň.

myslíš třeba nalejt 5w nebo 0w ?? na co tím přijdu??

ale 10w přece musí fungovat když by bylo vše v pořádku.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od Design » 20.01.2017, 19:57

To Kamza: To se nedozvíš :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od mara_m » 20.01.2017, 23:21

už jsem to tu psal
hydra klepají když mají málo oleje nebo nedrží tlak nebo jsou volné v hlavě

takže zjistit zda tam jde opravdu dost oleje ...
změřit vůli v hlavě pokud někdo vyndavá pružiny kladívkem a ořechem do goly tak se podívat zda tímto způsobem není poškozená hlava (ano je to i v manuálu ale mělo by se to využívat jen na uvolnění takže lehký poklep aby se to uvolnilo a ne na vyndavání)

ale když přestávají klepat za tepla pořád mi z toho vychází že je přicpanej kanál .... takže bych začal tím restriktorem a dokonalým proplachem kanálu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od sx200 » 28.06.2023, 17:09

kolik jde oleje do hlavy ? pokud máš hydra tvrdé a klepou tak není problém v hydrech v zpětném ventilu (kuličky ) v bloku na zásobování hlavy olejem ..... při každé GO by se měl odvrtat a dát nový :wink:

Kde konkretne sa nachadza ten spatny ventil?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů