Stránka 2 z 3

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 18.01.2017, 21:41
od mara_m
100Dik píše:Problém stále přetrvává...Prosím o řadu a názory.

Co všechno jsem zkontroloval a výměnil

No původně se mi klepot ozival u jednoho motoru
Dal jsem na něj jinou zgeneralkovanou hlavu...S pročištění má hydrama....Problém trvá
Koupí
Jsem motor po go cca 2tis km a rozebral ..Vybrusove písty a nové kruhy klika jak nová...Hlavní ložiska Kingston racing ojniční acl klika jako nová..Valce netknutý...Dal jsem na to svou zgeneralkovanou hlavu...Problém přetrvává..
Jiná sada nové pročištění hyder ...Stále klepe....Ale bůh ví kolik mám nalitano.....Dnes úplně nový hydra za nemálo peněz....Stále to klepe

Shrnuto...Klepe v dvou rozdílných motorech...S dvou ruznejma hlava...I původní motor po rozebrání...Loziska ok...Klika netknutá


Vážně už nevím

a kolik jde oleje do hlavy ? pokud máš hydra tvrdé a klepou tak není problém v hydrech v zpětném ventilu (kuličky ) v bloku na zásobování hlavy olejem ..... při každé GO by se měl odvrtat a dát nový :wink:

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 00:34
od 100Dik
No tak přiznám se, vůbec nevím. Řídím se pouze podle tlaku oleje ,(sandvitch pod filtrem) kde mi ukazuje na ohratem 1bar volnoběh. 5-6bar ve vysokých tockach......5-6bar volnoběh studeném ..... Ale kolik jde přímo do hlavy teda netuším....Dá se to nějak ověřit, změřit, zjistit??

Dvě sady hyder byli tvrdé a teďka úplně nové hydra....Ale klepe to stále stejne

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 10:26
od mara_m
nahoře v bloku je zpětný ventil tomei do těch míst dělá i restriktor :D

a ten musíš dát nový nebo měl bys

taky jsem to řešil mě klepali hydra na 4 válci ale jen občas jak se motor zastavil že vymáčkl hydro na 4 válci tak po nastartovaní bylo jak když do motoru mlátím palicí dokud motor nepřesáhl 4 tis ot tak to pořád mlátilo jak se dostal přes 4 tis tak o 80% utichly jen na klepaní a ne mlácení nejdřív jsem myslel hydra ale druha sada tvrdá a pořád... pak jsem měřil i hlavu zda hydra nejsou prostě jednoduše vyběhané v hlavě ale taky ok... pak jsem odvrtal ten ventil vyčistil dal nový a od té doby zatím klid :)

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 15:56
od 100Dik
vubec teda netusim kde tev ventil presne je a jak funguje....a jak ho vymenit

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 19:09
od 100Dik
Nikoho nenapadá podle videa nějaká jiná varianta co by to mohlo být????

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 20:29
od DarkEgg
100Dik píše:Nikoho nenapadá podle videa nějaká jiná varianta co by to mohlo být????
takhle mi to presne klepe uz asi druhym rokem, kdyz se to poradne zahreje tak to zmizne

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 19.01.2017, 21:07
od 100Dik
Presne tak jakmile se zahreje olej aspon na 60stupnu tak je klid.

Snazil jsi se to nejako resit???

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 10:09
od DarkEgg
100Dik píše:Presne tak jakmile se zahreje olej aspon na 60stupnu tak je klid.

Snazil jsi se to nejako resit???
cistil hydra a nepomolho

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 10:11
od mara_m
otázka je zda vám za studena jde dost oleje :) pokud hydra drží tlak a jde tam olej ... nemají důvod klepat :)

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 11:18
od Kamza
100Dik píše:Problém stále přetrvává...Prosím o řadu a názory.

Co všechno jsem zkontroloval a výměnil

No původně se mi klepot ozival u jednoho motoru
Dal jsem na něj jinou zgeneralkovanou hlavu...S pročištění má hydrama....Problém trvá
Koupí
Jsem motor po go cca 2tis km a rozebral ..Vybrusove písty a nové kruhy klika jak nová...Hlavní ložiska Kingston racing ojniční acl klika jako nová..Valce netknutý...Dal jsem na to svou zgeneralkovanou hlavu...Problém přetrvává..
Jiná sada nové pročištění hyder ...Stále klepe....Ale bůh ví kolik mám nalitano.....Dnes úplně nový hydra za nemálo peněz....Stále to klepe

Shrnuto...Klepe v dvou rozdílných motorech...S dvou ruznejma hlava...I původní motor po rozebrání...Loziska ok...Klika netknutá



Vážně už nevím
Píšeš že úplně nový hydra. Takže orig. Nissan?

Nechci šťourat, ale jsem před rozhodnutim jestli je koupit OEM nové jelikož mi to podobnej zvuk dělá také. Někde jsem četl že mají interval výměny 100tis. km. Vyčištění odstraní všechny neduhy nebo to není jisté?

Snad je to k tématu, díky za odezvu :wink:

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 12:15
od 100Dik
No jako pokud máš stejnej problem problém jako já tak ti nová hydra nepomuzou. U mě není zrejme problém v hyhrostelech jako takovych v jejich funkcnosti.... kdyby byla hydra v jinem motoru tak by makaly OK

nenapadá mě, ale proč to dělalo i v jinem bloku, jestli je to vazne ten restriktor asi by to bylo vazne kurva nahoda.

Ještě mě napadlo jestli nemůže byt slabá olej pumpa přestože ukzuje budik hodnoty v normě???? studenej volnobeh 5bar
teplej cca1bar a teplej v max otackach 5-6bar

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 12:27
od mara_m
měříš tlak za filtrem nebo před ?

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 15:30
od DarkEgg
ja menil pumpu za novou oem a nepomohlo

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 16:12
od 100Dik
mara_m píše:měříš tlak za filtrem nebo před ?

Mám klasickej sendvič pod filtrem a v něm teplotu a tlak.

Tobě nezjsi předělal ten ventil tak to dělalo taky jenom za studena? Nebo i za tepla když byl olej ohratej?

Re: CA18DET - klepot

Napsal: 20.01.2017, 18:34
od Krutonek
tyhle klepavy zvuky mi to delalo taky pri padani otacek... a dokonce i po kompletni generalce, a od ty doby co jsem natlacil na palivu 2,7bar(volnobeh), tak to neudelalo... dokonce to i lepe jede.

BTW: to s tim palivem je proste haluz, ja se jen bal abych to nemel chudy, a kdyz jsem jednomu clovicku rekl kolik tlacim tlak paliva, tak mi rekl, ze je to zalostne malo :-D a to jsem tlacil original tlak paliva, mno ok a ptam se kolik mam teda tlacit, bum 2,7-3 bary, tak ok, dal jsem 2.7bar a je klid... ale rikam, treba je to haluz no...