Stránka 1 z 1

Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 19:44
od Peťouch
Nevíte někdo pls v kolika stupních před HU otevírá sací vačka a v kolika za DU zavírá? Popř. zda má někdo změřeno kolik stupňů je jeden zub na vačkovém kole?
Díky

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 19:51
od That_Nice_Guy
Podle tohohle spec listu
Standard JDM CA18DET Cam specs:
In lift - 7.8mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 240
Ex duration - 248
In opens - 0 BTDC
In closes - 60 ABDC
In center lobe angle - 120deg
Ex opens - 64 BBDC
Ex closes - 4 ATDC
Ex center lobe angle - 120deg

Otevírá v DU a zavírá 60st po DU.
Jinak jeden zub na oem kole je 5st, dá se stim dostat na 115st na centrální kružnici což je lepší než 130 při zachování značek, ale štelovací kolo je nejlepší řešení a to je potřeba posunout 8st advance...pokud ti de o dvojitý výfukový vačky, ale bacha na zdvih ať ti necinkají ventily jako mě, mám totiž stažený blok i hlavu a už mi to prosté nedalo, to ale zkusím vyřešit silnějším těsněním a když to nepomůže tak zafrézuju písty.

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 19:55
od Peťouch
To byla rychlost. Diky. Myslel jsem, že s frekvencí návštěv členů v posledních měsících se to dozvím nejdřív za týden :D

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:01
od That_Nice_Guy
To víš odpolední v práci, tak kontroluju :lol:

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:10
od Peťouch
Zaplať pán bůh, že jsem se trefil :lol: Jinak tys dával sací o 5° a o 2° výfukovou, nebo jsi to měl razantnější?

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:15
od That_Nice_Guy
Ne já nechal výfukovou na výfuku tak jak je a jenom posunul výfukovou na sání o 8st dopředu (advance) je pravda že teď jak jsem musel dát origo sací zpátky kvůli těm ventilům tak je to takový línější a volnoběh a je krapet lepší. Ale za mě rozhodně dobrá úprava když nemáš dost peněz na nějaký 256 vačky třeba poncams.

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:28
od Peťouch
Chci tam teď dát sací z de, (kterou už 3 roky syslím pod ponkem :D ) a kdyby se to nechovalo líp, tak vrátít zpět oem a změnu časování. Jinak štelovací kola nechám udělat ze seriových.

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:38
od That_Nice_Guy
UK spec CA18DE... (4 port intake runners, No emisions)

Compression 10.5:1

In lift - 8.5mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 248
Ex duration - 248
In opens - 16 BTDC
In closes - 52 ABDC
Ex opens - 50 BBDC
Ex closes - 18 ATDC

Jinak tohle je spec na UK 18de vačku, je krapet jiná než z det

Re: Časování CA18DET

Napsal: 21.02.2018, 20:42
od Peťouch
Jj, díky ti, už jsem se k tomu progooglil