DIY - úprava motoru CA18DET na 250koní

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
zorro
user
Příspěvky: 150
Registrován: 27.09.2004, 13:27
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

DIY - úprava motoru CA18DET na 250koní

Příspěvek od zorro » 29.09.2004, 16:52

Našel jsem ?lánek v ?asopisu High Performance Imports, jak vyždímat z CA18DET 250 koní. Je to v angli?tin?, takže si s tím snad poradíte, pokud by n?kdo cht?l, tak to p?eložím i do ?estiny - není to zas tak dlouhý. 8)

Obrázek

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 03.01.2005, 19:29

Jsem na tom s angli?tinou bídn?,pokud by se Vám n?komu cht?lo to p?eložit,tak by m? to celkem zajímalo.Je fakt,že až na detaily už mám vše p?ipraveno na T3(turbo,vt?iky,?ip)ale zase mám v aut? nový T25,tak jsem si ?íkal jestli nestojí za to to zkusit.N?kde jsem te? vyštrachal starý forum a tam byl od Raddyho údaj z brzdy 260k,což už není takovej rozdíl,nebo ses Raddy n?jak polepšil?Díky za úvahy :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2005, 08:08

raddy sa trosku polepsil:) hlavne vyhadzal z motora piesty a dal urobit generalku:))
z T25 z S13 nemozes realne ocakavat viac ako 230-240k, na 250k uz treba T28. Z T3 (podla toho aku mas) dostanes vykon z dobreho motora tak 300k....
A mimochodom, v clanku asi pouzili ine turbo ako mas ty, pisu tam o T25 z motora SR20DET (znie to divne,ale boli vselijake kombinacie) a toto turbo moze byt ine ako nase seriove.....
Ondrey bol na brzde, ma vsetky upravy co popisuju v tomto clanku a vykon ma 230k, co je presne zodpovedajuce....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.01.2005, 08:17

pozor ondra má seriovej mezichladi? :-)
n?kde na sxoc.com foru sem ?et, že z T25 p?i tlaku 1,2Baru dostal 270 koní :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2005, 08:24

Martin_534 píše:pozor ondra má seriovej mezichladi? :-)
n?kde na sxoc.com foru sem ?et, že z T25 p?i tlaku 1,2Baru dostal 270 koní :-)
nech sa paci, rad sa pozriem ako nastavis tlak 1.2bar na T25 a zajazdis s tym viac ako to meranie na brzde:) Ak si precitate viac clankov na sxoc.com tak sa dostanete k zaverom ako som napisal o prispevok vyssie. Este raz, kdo si mysli, ze s T25 dostane realne viac ako 230-240k, je na omyle a v pripade skusania bude ronit slzy nad znicenym turbom a motorom. Nehovoriac o tom, ze napr. seriove vstreky su davno mimo pri 270k....
Pri tyh exotickych pokusoch na sxoc sa nastavoval vysoky tlak benzinu a povedal by som ze dlho s tym nejazdil...
1.2 bar je hranicny tlak pre moju T3, co je raz take velke turbo ako T25...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.01.2005, 08:35

no až si koupim elektronickej boost controller, A/F budík a hlavn? spojku tak uvidíme :-)
no ale je pravda, že já plnej boost p?i normálnim ježd?ní prakticky nepoužívám :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2005, 09:05

Martin_534 píše:no až si koupim elektronickej boost controller, A/F budík a hlavn? spojku tak uvidíme :-)
no ale je pravda, že já plnej boost p?i normálnim ježd?ní prakticky nepoužívám :-)
tak to ti usetrim kopu penazi a poviem ti to hned (staci mi pozriet do palivovej mapy pre stage 1 cip napr.):
boost kontroler nepotrebujes, 1.2bar nastavis aj na seriovej wastegate
A/F budík nepotrebujes, detonacie bude pocut v okruhu 100m od auta
a tu chvilu kym odpalis motor prezijes aj na seriovej spojke

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 04.01.2005, 11:53

Fajn,kašlu na to,beztak už vše mám,m? po?ád vrtalo hlavou že to turbo je tak velký(jestli mi neposlali na n?jakej nákla?ák),ale když ?íkáš,že je jednou takový,tak to bude asi ono :D To nový T25 se bude hodit,kdybych to náhodou n?kdy prodával a dával to do p?vodního stavu,má najeto asi 1000km.A ješt? jsem v t?ch starejch p?ísp?vkách vyhrabal n?co o downpipe,mám ud?lat p?írubu jako je na turbu a postupn? jí zužovat(n?co jako trychtý?) nebo od za?átku trubku co bude po celý dýlce,p?edpokládám tak 60?Díky.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2005, 13:56

milonovo píše:Fajn,kašlu na to,beztak už vše mám,m? po?ád vrtalo hlavou že to turbo je tak velký(jestli mi neposlali na n?jakej nákla?ák),ale když ?íkáš,že je jednou takový,tak to bude asi ono :D To nový T25 se bude hodit,kdybych to náhodou n?kdy prodával a dával to do p?vodního stavu,má najeto asi 1000km.A ješt? jsem v t?ch starejch p?ísp?vkách vyhrabal n?co o downpipe,mám ud?lat p?írubu jako je na turbu a postupn? jí zužovat(n?co jako trychtý?) nebo od za?átku trubku co bude po celý dýlce,p?edpokládám tak 60?Díky.
idealne bude nechat priemer komplet vyfukovej trubky aj downpipe rovnaky, ja mam tiez cca 60, moja priruba na turbe je este vacsia, takze to mam potom trochu zuzene, ale ak mas prirubu 60mm, kludne tak urob aj zvysok vyfuku...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů