Co si o tom myslite? Je to dobry nebo ne?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 16.11.2004, 09:23

m?l bych tu n?kolik v?trá?k? do po?íta?e ... myslím, že práci odvedou stejn? :-)

Belmondo1

Příspěvek od Belmondo1 » 16.11.2004, 09:32

Takze to co tam pisou jsou kraviny?
Jinak vetracky z PC tu mam nejaky taky tak to bych mohl usetrit :O)))

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 16.11.2004, 09:39

"this powerful supercharger will create up to 2.1 psi"
ved turbo tlaci 10 v zaklade. hodi sa to mozno tak na atmosferu, ale ci dvihne vykon, to netusim.

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 16.11.2004, 09:42

dokonca to je tam aj napisane "Not for use on factory turbocharged/supercharged vehicles."
;)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16.11.2004, 09:44

Jasne ze to neni o moc ale 12,1PSI bez zvyseni namahani turba by mohlo byt k uzitku ne?????

Belmondo1

Příspěvek od Belmondo1 » 16.11.2004, 09:54

Tak toho jsem si nevsiml, tak to je pak jasny. Ale zajimavy je ze jsem nasel odkazy kde to davali do RX7 a Mit3000GT a strasne to tam vychvalovali :O)

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 16.11.2004, 10:12

Anonymous píše:Jasne ze to neni o moc ale 12,1PSI bez zvyseni namahani turba by mohlo byt k uzitku ne?????
to nemozes len tak zratat ;) turbo predsa reguluje max tlak cez wastegate. cez maximum by si sa dostal jedine, keby uz na vstupe bol vacsi tlak, ale v tomto pripade by tam bolo turbo zbytocne :D :P

Uživatelský avatar
S13Freak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 05.10.2004, 18:21
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S13Freak » 16.11.2004, 10:26

sorry ale tahle v?c je na dv? v?ci :mrgreen: ,myslím že už se to n?kde ?ešilo, rad?ji tam dej po?ádný turbo :wink:

Petr

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16.11.2004, 10:26

Ju taaak no tak v tom pripade je to fakt k nicemu a musim si najit neco jinyho za co utratim prasule :O)))

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.11.2004, 14:54

taketo nieco je cisty OJEB a nikdy to nebude fungovat z jedineho dovodu: energia potrebna na prevadzku elektrickej turbiny je vacsia ako vykon zvyseny touto turbinou. inak povedane zatazenim alternatora vykon klesne. tato tema bola velmi obsirne riesena na www.tuningklub.sk , fyzika ma svoje zakony ktore sa obist nedaju..... staci si poratat spotrebu vzduchu atmosferickeho motora 2.4l pri dajme tomu 6000ot a chcem vidiet ten ventilator ktory to spravy a nebude mat odber 60A...... zabudnite na to,pani.....

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 16.11.2004, 15:19

Když kouknete na ty fotky tak tam neni turbo motor ani jeden :D
/sora? až te? jsem si všiml že to píše již idanow:(/

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 18.11.2004, 00:38

Nevidim jediny duvod si davat tenhle brzdic vzduchu do sani...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů