JAK NEMÁ VYPADAT OLEJOVÉ ?ERPADLO A JEHO SACÍ KOŠ!!!

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

JAK NEMÁ VYPADAT OLEJOVÉ ?ERPADLO A JEHO SACÍ KOŠ!!!

Příspěvek od swed » 21.11.2004, 16:31

Nafotil jsem pro ilustraci co se mi snažilo to?it v mém motoru a d?lalo problémy s tlakem oleje. NO posu?te sami.......

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

smashing
user
Příspěvky: 50
Registrován: 15.11.2004, 19:36
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK NEMÁ VYPADAT OLEJOVÉ ?ERPADLO A JEHO SACÍ KOŠ!!!

Příspěvek od smashing » 23.11.2004, 12:58

nadhera :D prebrousit a jedem daaal.

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK NEMÁ VYPADAT OLEJOVÉ ?ERPADLO A JEHO SACÍ KOŠ!!!

Příspěvek od sprinter » 27.11.2004, 11:55

smashing píše:nadhera :D prebrousit a jedem daaal.
Co ziskas prebrousenim?Vzdyt tlak ti utika tema vydrenejma drazkama a kdyz to prebrousis tak ti bude utikat okolo cele "ztensene" steny.Leda bys prebrousil kola i telo cerpadla.
Otazka ovsem zustava kolik jeste takove cerpadlo vydrzi.Vsiml jsem si ze cerp. odchazi tak okolo 200.tis. km.To mu chces jeste prodluzovat zivotnost?
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Návštěvník

Re: JAK NEMÁ VYPADAT OLEJOVÉ ?ERPADLO A JEHO SACÍ KOŠ!!!

Příspěvek od Návštěvník » 28.11.2004, 09:55

to byla vice mene sranda,ale nevidim jediny duvod proc by to nefungovalo kdybys to prebrousil cely... :lol:

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 28.11.2004, 11:29

no tim vybroušenim bych ziskal ješt? menší tlak.... :?
ty ozubený kola musej dosedat bez nejake mezery na viko cerpadla.bejt to p?ebroušený tak tam bude fuka že se mi ani nepohne ru?i?ka tlakom?ru :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 17.12.2004, 17:48

dneska jsem rozebral moje cerpadlo, a vypada uplne jinak :? :shock:

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 21.12.2004, 18:12

jak myslíš jinak? jiný typ nebo o trochu více v po?ádku ? :o)
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 21.12.2004, 21:01

myslim jako uplne jinak, mam to vyfoceny, ale numuzu se nejakou zahadou dostat na FTP abych sem dal fotku!

ma mnohem vic zubu a jsou ostry ... :shock:

jestli chces tak ti poslu fotku mejlem ... cumel jsem jak blazen, vypada to ze jsou 2 druhy olejoveho cerpadla ... je to z motoru rok vyroby 92.

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 22.12.2004, 08:55

jo tak to mi ur?it? pošli :D .. resli@volny.cz
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.12.2004, 18:39

Hele a netušíte n?kdo kolik by koštovalo nový ?erpadlo?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 23.12.2004, 21:41

no já slyšel cenu okolo 5000K? :wink: ale to je jen doslech...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 25.12.2004, 20:41

Tak tady jsou obrazky meho cerpadla ... :shock:

Obrázek

Obrázek

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 26.12.2004, 20:32

Olejovy cerpadla JSOU 2 druhy... sprinter by vam o tom mohl vypravet.. Taky na to prisel... a novy skutecne stoji kolem 4 tisic, michal ho pro Juru z frydku shanel novy..
Takze tak nejak co vim ja.
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 31.12.2004, 11:13

jakej je tedy mezi temi cerpadly rozdil ? vi to nekdo ?

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 02.01.2005, 13:32

N?kde se o tom baivlo myslím. Jedno by m?lo tla?i v?tší tlak jeslti se nemýlím. ?ekl bych že ty máš to nov?jší :o) Nebo m? opravte..
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 116 hostů