Alternativni zapojeni FPR - fuel pressure regulator

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 29.11.2004, 09:13

raddy píše:uz to tu bolo popisovane. ak to nie je sposobene AFM (najlepsie je ho uplne odpojit a nastartovat bez neho), kludne odpoj FPR, upchaj hadicku a mas ten isty stav ako keby tam bol solenoid a vyskusaj to takto, ale nemyslim si ze FPR sposobuje tvoje tazkosti. Mne osobne tieto problemy zmizli po naistalovani walbro palivovej pumpy. Takisto to moze sposobovat netesnost v rozvode vzduchu od turba k motoru...
Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: moje zapojenie FPR a PR solenoid

Příspěvek od tamo » 29.11.2004, 09:41

935Baby píše: A ta vec jak mas FPR, co rikas ze je dvakrat vetsi nez FPR je asi neco na regulaci paliva slysel jsem o tom. Pry to bylo pouze na original japonskym CA18DET. Mrkni na obrazek:


Tak co je to ono?

Pry japonske CA18DET meli nejakou jinou hlavu (lepsi) nebo spis asi Saci blok

zkus tohle: http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... hlight=FPR
Ano je to ono ale ja to nemam zapojene.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.11.2004, 11:51

Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)[/quote]

musis tam dat origos. ak planujes ist nad 300k vykonu, tak tam mozes dat s 300ZX (biturbo, tie novsie) a budes prvy kandidat na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
A ked zozenies aj mne tento AFM, spravim ti to zadara....

ale najprv skus vycistit ten povodny....

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 30.11.2004, 12:16

na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.11.2004, 12:28

Petr píše:
na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?
mam na to spesl navod ako sa rata potrebna konstanta v mapach EPROM...., len to treba vyskusat. chcel by som AFM zo z32 (predsa len, T3 turbo ma vyrazne vacsi priemer sania ako seriovy AFM), takze ak viete zohnat, pomozete mi a potom aj sebe ked to vyskusam a budem vam to vediet urobit....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů