Alternativni zapojeni FPR - fuel pressure regulator

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.11.2004, 10:59

doufam, že moje studený starty nejsou spojený s odpojenym FPR. Protože je nás víc co má problémy se studeným startem (motor se dusí, padají otá?ky, musí se párkrát p?idat plyn. motor se zah?eje a je to OK) P?išel už na to n?kdo ?ím to je, d?ív než sem se v aut? za?al hrabat mi to ned?lalo. N?kdo mi ?ikal že to d?lá startér že jsou volný futra, ale zatim sem je nem?nil tak nevim ??

Uživatelský avatar
zorro
user
Příspěvky: 150
Registrován: 27.09.2004, 13:27
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zorro » 26.11.2004, 11:59

Ondrey: A to se nesmí? Dy? za studena to je nejlepší, aspo? se to nem?že tak rychle p?eh?át...

Just a joke...HIHIHIHIHIHIHIHI

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.11.2004, 12:20

Hynek píše:doufam, že moje studený starty nejsou spojený s odpojenym FPR. Protože je nás víc co má problémy se studeným startem (motor se dusí, padají otá?ky, musí se párkrát p?idat plyn. motor se zah?eje a je to OK) P?išel už na to n?kdo ?ím to je, d?ív než sem se v aut? za?al hrabat mi to ned?lalo. N?kdo mi ?ikal že to d?lá startér že jsou volný futra, ale zatim sem je nem?nil tak nevim ??
skus opatrne vycistit AFM (v trichlore napr..., len ponorenim, nedotykat sa)

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.11.2004, 12:26

to už sem zkoušel jeden drátek byl sice špinavý ale nepomohlo mi to, nekdo už to tady popisoval?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.11.2004, 12:34

uz to tu bolo popisovane. ak to nie je sposobene AFM (najlepsie je ho uplne odpojit a nastartovat bez neho), kludne odpoj FPR, upchaj hadicku a mas ten isty stav ako keby tam bol solenoid a vyskusaj to takto, ale nemyslim si ze FPR sposobuje tvoje tazkosti. Mne osobne tieto problemy zmizli po naistalovani walbro palivovej pumpy. Takisto to moze sposobovat netesnost v rozvode vzduchu od turba k motoru...

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.11.2004, 12:42

palivovou pumpu sem dal siln?jší z 300 ta maká v pohod? i když tlak benzinu sem nem??il(kde p?esn? by se m?lo m??it t?eba za filtrem?) net?snosti na stran? vzduchu asi nemam podtlak -0.6 baru a p?.1.1 baru. musela by to být malá dirka a když se to oh?eje tak je to v pohod?.

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 26.11.2004, 12:43

raddy píše:uz to tu bolo popisovane. ak to nie je sposobene AFM (najlepsie je ho uplne odpojit a nastartovat bez neho), kludne odpoj FPR, upchaj hadicku a mas ten isty stav ako keby tam bol solenoid a vyskusaj to takto, ale nemyslim si ze FPR sposobuje tvoje tazkosti. Mne osobne tieto problemy zmizli po naistalovani walbro palivovej pumpy. Takisto to moze sposobovat netesnost v rozvode vzduchu od turba k motoru...
Me to delela netesnost od turba k motoru ... presne jak rikas ... napraskla hadice u FMIC :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.11.2004, 12:53

Hynek píše:palivovou pumpu sem dal siln?jší z 300 ta maká v pohod? i když tlak benzinu sem nem??il(kde p?esn? by se m?lo m??it t?eba za filtrem?) net?snosti na stran? vzduchu asi nemam podtlak -0.6 baru a p?.1.1 baru. musela by to být malá dirka a když se to oh?eje tak je to v pohod?.
tlak benzinu je na volnobehu vzdy rovnaky, klesa az pri zatazi na vysokych otackach, meria sa na vstupe paliva do FPR.
co sa tyka prevadzky studeneho motora: na zaklade hodnoty zo snimaca teploty chlad. kvapaliny nastavuje ECU bohatsiu zmes (dlhsiu dobu otvorenia vstrekov) na ulahcenie startovania za studena, s toho isteho dovodu prepina FPR na atmo tlak (=vyssi tlak paliva). Takze chyba moze este byt v snimaci teploty motora (kazia sa bezne). Moje doporucenie:
1,odpoj AFM. ak nastartujes bez problemov, chyba je v AFM alebo v netesnosti vzduchovych rozvodov
2, ak nepomoze bod 1. vymen snimac teploty (stoji odhadom tak 200Kc
3, ak nepomoze bod 2. zmeraj kompresiu valcov
dalsi postup podla vysledkov kompresie.....

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Alternativni zapojeni FPR - fuel pressure regulator

Příspěvek od raddy » 26.11.2004, 13:16

[Akorat me vrta hlavou co se stane kdyz nahodou praskne membrana v FPR?? Rekl bych ze muj motor to bude mit v tom okamziku za sebou. Jak to bylo s tim standartnim zapojenim? kdyz praskne membrane pri tak se taky dostane palivo nerizene do valcu, nebo ne?

A vubec co si myslite o tom alternativnim zapojeni, je to bezpecne????????? S toho hlediska membrany v FPR :roll:[/quote]

Ak sa pretrhne membrana tak sa mozu stat 2 veci:
1, klesne tlak paliva. ak sa to stane pri plnom plyne, tak kym zhasne motor, detonacie mozu poskodit piesty. za normalnej prevadzky asi len zhasne motor, nic viac.
2, tlak paliva stupne (nepravdepodobne, pretoze membrana tlak paliva znizuje, ak praskne, palivo bude viac odtekat spat do nadrze) tak sa nestane asi vobec nic, maximalne zhasne motor...

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.11.2004, 14:17

zkusím p?es výkend a dam v?d?t. kompresi sem m??il na prvnim válci 9,5 a ostatní 10 bar?.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 26.11.2004, 19:03

To Ondrey:

Tim chces rict ze kdyz mas zahraty motor (podotykam zahraty a ne rozpaleny od delsi jidzdy na full boost) a chcipnes ho na cca 30 sekund a znova nastartujes a pak mu poradne nalozis tak neco zkurvis???? Tak to si nemyslim. :wink: Tou predchozi zpravou jak je na prvni strance jsem samozrejme nemyslel ze jezdim sprinty se studenym motorem apodobne. To bylo uvedeno pouze jako priklad kdy funkce FPR je nezadouci. :idea:

To Conrad:

to ze pri nastartovani zahrateho motoru je FPR preply na atmosfericky tlak je psano v servisnim manualu:

EF&EC strana 20 detailz na strane 123 :)

Jinak pro Anglicky hovorici cleny je tu odkaz na Anglany, je tam clanek of FPR solenoidu a jeho bypasu:

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 27.11.2004, 12:25

A hlavne si uvedomte,ze FPR je OVLADACI ventil,ktery pouze reguluje tlak paliva na vstrikovacich.Pri podtlaku v sani je otevreny(napr. volnobeh) a pri zvysujicicm se tlaku se privira,cimz stoupa tlak v palivovem systemu.
Takze pri praskle membrane budete mit na nizkych otackach bohatou smes.To je myslim to nejstrasnejsi co se muze stat.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

moje zapojenie FPR a PR solenoid

Příspěvek od tamo » 28.11.2004, 17:43

Toto je moje zapojenie FPR a PR solenoidu. Ja som to takto kupil.
Obrázek

Motor ide bezproblemov. Po naštartovani otacky pekne vystupia na 1400.
Po zahrati klesnu na 850-900.

Zaujima vsak jedna vec ked idem zo zaradenym rych. stupnom vytlacim a spojku tak mi otacky ostanu na 1200 po vyhodeny na neutral po chvili klesnu na 850-900. Takto sa to sprava aj vam??

A este jedna vec. Vedla FPR smerom ku krytu ventilov sa nachadza nieco podobne len to je asi 2-krat vacsie. S hora ma vyvod a mam tam aj hadicku ale je druhy koniec nieje nikde zapojeny. Co to moze byt??

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: moje zapojenie FPR a PR solenoid

Příspěvek od 935Baby » 28.11.2004, 18:45

tamo píše:Zaujima vsak jedna vec ked idem zo zaradenym rych. stupnom vytlacim a spojku tak mi otacky ostanu na 1200 po vyhodeny na neutral po chvili klesnu na 850-900. Takto sa to sprava aj vam??

A este jedna vec. Vedla FPR smerom ku krytu ventilov sa nachadza nieco podobne len to je asi 2-krat vacsie. S hora ma vyvod a mam tam aj hadicku ale je druhy koniec nieje nikde zapojeny. Co to moze byt??
Presne tak mam uz ted zapojeny FPR ja taky, ten solenoid co je na tom nakresu klidne vyhod, ja jsem ho tam nechal protoze se me kvuli tomu nechtelo sundavat power tranzistor.

Jak pises o tech otackach motoru, tak me to dela to same. Pri vyrazeni rychlosti a jizde na neutral mam otacky cca 1100 az po chvili klesnou na 900, nebo kdyz proslapnu lehce plyn tak take spadnou na 900 temer okamzite. Nebo treba i kdyz zastavim a mam zahraty motor tam me take klesnou az po chvili.

A ta vec jak mas FPR, co rikas ze je dvakrat vetsi nez FPR je asi neco na regulaci paliva slysel jsem o tom. Pry to bylo pouze na original japonskym CA18DET. Mrkni na obrazek:

Obrázek

Tak co je to ono?

Pry japonske CA18DET meli nejakou jinou hlavu (lepsi) nebo spis asi Saci blok

zkus tohle: http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... hlight=FPR
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
S13Freak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 05.10.2004, 18:21
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S13Freak » 28.11.2004, 22:21

jj to sání u japonskýho CA18DET je jiný

Obrázek

a jinak pár v?cí je tam jiných

Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů