Použiti CA16DE saci vačky u serioveho turba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.09.2005, 14:35

furt pokusný králik :?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 15.09.2005, 14:42

ked tak na tym rozmyslam.... aspon sa snazim :D
ostra vacka ti bude dlhsie drzat otvorene sacie ventily. takze do valcov dostanes viac vzduchu ako s normalnou. a budes mat chudobnu zmes. nasledky snad nemusim menovat... :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.09.2005, 14:47

první negativní názor, dobrá uvaha
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 15.09.2005, 23:01

Opravte me, pokud se pletu, ale ostra vacka zvysuje a posouva kroutak do vyssich otacek+zvysuje max dosazitelne otacky...??? tzn. sprinty, okruhy ok, ale po meste o neco horsi provoz...??? Aspon kdysi u me nadupane skodarny(budis ji zeme lehka :lol: ) to tak bylo....ale nevim co to udela v preplnovanem motoru, navic jen se saci ostrou vackou... :?:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.09.2005, 07:01

idanow píše:ked tak na tym rozmyslam.... aspon sa snazim :D
ostra vacka ti bude dlhsie drzat otvorene sacie ventily. takze do valcov dostanes viac vzduchu ako s normalnou. a budes mat chudobnu zmes. nasledky snad nemusim menovat... :)
sorry Oto, ale to je nezmysel. AFM nameria vzdy realne mnozstvo vzduchu.(koniec koncov uz pomaly 2 roky s nou jazdim)
So seriovym turbom sa to prejavi malo, ale akonahle sa pouzije vacsie turbo, seriova vacka znacne brzdi prietok vzduchu v sani. preto sa pouzivaju ostrejsie vacky. CA16de vacka ma len velmi malo odlisne parametre od seriovej, zlepsi vykon vo vysokych otackach, ale nesposobuje zhorsenie jazdnych vlastnosti v inom pasme otaciek. Nie je to skutocna "ostra vacka" ako sa pouziva v zavodnych motoroch.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.09.2005, 12:07

děkuji :D takže nakup zatim pada
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 19.09.2005, 07:55

raddy píše:sorry Oto, ale to je nezmysel. AFM nameria vzdy realne mnozstvo vzduchu.(koniec koncov uz pomaly 2 roky s nou jazdim)
So seriovym turbom sa to prejavi malo, ale akonahle sa pouzije vacsie turbo, seriova vacka znacne brzdi prietok vzduchu v sani. preto sa pouzivaju ostrejsie vacky. CA16de vacka ma len velmi malo odlisne parametre od seriovej, zlepsi vykon vo vysokych otackach, ale nesposobuje zhorsenie jazdnych vlastnosti v inom pasme otaciek. Nie je to skutocna "ostra vacka" ako sa pouziva v zavodnych motoroch.
to bola len uvaha, rad si necham poradit od odbornika ;)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů