Rozmery kol

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Rozmery kol

Příspěvek od Mirek » 19.11.2006, 13:23

Sam si nejsem jisty, tak budu hledat radu tady. Jake rozmery, hlavne tloustku by jste mi doporucili na SXo? Cca cca 280-290HP, kroutak max 400Nm, jedina vec na ktere trvam je ta ze chci 18". Premyslel sem nad 9" a pneu 245/45 R18. Taky by me zajimalo jestli dat predek zadek stejny nebo na predek uzsi? Diky za reakce
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozmery kol

Příspěvek od blázen » 19.11.2006, 15:16

předek rozhodně užší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Rozmery kol

Příspěvek od Al3x » 19.11.2006, 15:26

blázen píše:předek rozhodně užší
Proč? lol

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.11.2006, 15:56

osobně mám na předku 225 na 7,5" a na zadku 245 na 9" a max spokojenost, drží to stopu, dá se s tím výkonem rozjet i bez hrabání ...........................

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozmery kol

Příspěvek od blázen » 19.11.2006, 16:10

Al3x píše:
blázen píše:předek rozhodně užší
Proč? lol
valivý odpor
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 19.11.2006, 16:51

225 předek a 245-255 zadek se mi jeví jako ideální kombinace

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.11.2006, 21:21

ok dekuji za informace...uz se rozkoukavam co kde koupit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 19.11.2006, 23:23

Ja jsem mel na 924 ve predu 205 a vzadu 225 a naprosta spokojenost...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.11.2006, 23:55

Porsche924GTS píše:Ja jsem mel na 924 ve predu 205 a vzadu 225 a naprosta spokojenost...
ja mam ted 16" 205/55 a je to zoufale malo...pujdu do 225 predek a 255 zadek asik
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozmery kol

Příspěvek od kenivruh » 20.11.2006, 12:08

Mirek píše:Sam si nejsem jisty, tak budu hledat radu tady. Jake rozmery, hlavne tloustku by jste mi doporucili na SXo? Cca cca 280-290HP, kroutak max 400Nm, jedina vec na ktere trvam je ta ze chci 18". Premyslel sem nad 9" a pneu 245/45 R18. Taky by me zajimalo jestli dat predek zadek stejny nebo na predek uzsi? Diky za reakce
18-ky ? No to asi chces to auto len na vystavy :) Tie 18-ky s gumami budu vazit 2x tolko ako napr. 16-ky. Hlavne, ked kupis tie "svetove" znacky co predava kazdy cesky a slovensky tuning shop. S tymi to bude mozno aj 3x tolko.

No a s tou rozdielnom sirkou. Co som pozeral tie Best Motoring, tak vacsina S13 mala vpredu a vzadu rovnaku sirku a to z jedineho dovodu (aspon tak to vravel Keichi). S13 je v (bez plynu) NEDOTACAVE auto (prilis lahky predok). Ked das dopredu uzsie gumy tak to este viac zvyrazni nedotacavost (vsetko samozrejme bez pridania plynu). Poviete si, ze neni problem, pridam plyn a je to. Ale pri brzdeni do zakruty plyn nepridavas a tam sa ta nedotacavost prejavi najviac.

To je vsak moj sukromny nazor, tak ma nekamenujte :) Je pravda, ze ked das velke brzdy, tak nemozes dat 16-ky, ale potom fakt kupit co najlahsie kolease (moj favorit Rota Slipstream resp. Sub-Zero http://www.jaydm.com/subzero.htm resp. http://www.jaydm.com/slipstream.htm pripadne Konig Helium http://www.wheelspecs.com/specs/wheelmodels/489, 15-ka necelych 5 kil seriova 15-ka 7 resp. 8 v zavislosti ci facelift alebo nie)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 20.11.2006, 13:43

Padli mi do oka BBS RK akorat se dela asi jen 5x120, tak bych musel delat prechodovy podlozky...mozna se dela i 5x114,3....jeste sem se poradne nekoukal.

Nemyslim si ze 18" je jen na showcar, sou tezsi....ale to uz jsou i 17" a myslim si ze skok mezi 17 a 18 uz nebude tak dramatickej. Vahal sem mezi 17 a 18, na 16tkach sem to urcite nechavat nechtel a vzhledem k prostoru kolem 16" sem se rozhodl zajimat se spis o 18". Teprve si zjistuju informace, nakup kol bude asi z jara. Takze na finalni rozhodovani casu dost. Pri vyberu bych bral rad v potaz co se tady dozvim, takze piste :) Nebranim se rozmluveni 18", pokud bude nejakej padnej duvod..s tou hmostnosti bych to ale tak cerne nevidel.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.11.2006, 13:54

to neni pravda - já kola vážil a 7x16" et 35 a guma 225/45/16 vážila 19kilo a 8x18" et 40 s gumou 225/40/18 vážila 22kg, oboje "noname" kola na středně jetejch gumách - 18ky měly větší průměr kola asi o 2 cm

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.11.2006, 14:08

nie je nahodou auto nedotacave kvoli prilis TAZKEMU predku?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.11.2006, 14:30

raddy píše:nie je nahodou auto nedotacave kvoli prilis TAZKEMU predku?
No ono to mas tak. Stara skodovka mala lepsie jazdne vlastnosti ked mala vpredu v kufri zataz. Ked mas predok lahky, nemas dostatocnu zataz na predne kolesa. Je mi jasne ze auto z pomerom 70:30 nema lepsie jazdne vlastnosti ale podla mna auto s pomerom 55:45 je urcite lepsie ako 50:50.

Inak ako vravim, pisem len to co vravel Keichi (v tej drift bible to je) ze S13 je oproti S14 nedotacava a preto treba pri vjazde do zakruty viac pribrzdit, cim prenesies viac hmotnosti na prednu napravu pre lepsi zaber.

No a este jedna vec. Co som cital tak ty co dali do S13 RB25DET vraveli, ze to ma tiez lepsie jazdne vlastnosti.

Mne sa to zda celkom logicke. Ked si zoberieme extrem pomer 10:90, ake jazdne vlastnosti bude mat to auto ? Bude pretacave alebo predok nebude mat ochotu zatacat ?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.11.2006, 14:37

Martin_534 píše:to neni pravda - já kola vážil a 7x16" et 35 a guma 225/45/16 vážila 19kilo a 8x18" et 40 s gumou 225/40/18 vážila 22kg, oboje "noname" kola na středně jetejch gumách - 18ky měly větší průměr kola asi o 2 cm
Mozes napisat ake su to kolesa a tiez ake gumy tam mas ? Inak blazen co vazil seriove 15ky (facelift) aj s gumami tiez 19 kil.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů