Stránka 1 z 2

uzitecne programy kolem aut

Napsal: 22.01.2007, 10:15
od rozum
rozumik/CarTest.rar [ 402kB ] - spousta vypoctu, vmax, zrychleni, moznost nastavit furu parametru auta, trati, pocasi, obri databaze prednastavenych aut.. Doporucuju
rozumik/EngineVE.exe [ 133kB ] - vypocet VE motoru
rozumik/EngSize.exe [ 133kB ] - nezjistoval jsem
rozumik/turbocalc.exe [ 726kB ] - neco na vypocet turba, nezkousel jsem
rozumik/M3DK%20Demo.rar [ 544kB ] - program na simulaci map do ecu

jestli mate neco dobreho, poslete SZ a ja to sem pridam.

Napsal: 22.01.2007, 15:11
od Peca
Díky moc, ten car test je boží. Akorát bych podle něj být na stovce o 0,4s rychleji, musím na tom zapracovat ;)

Napsal: 22.01.2007, 16:14
od kenivruh
Peca píše:Díky moc, ten car test je boží. Akorát bych podle něj být na stovce o 0,4s rychleji, musím na tom zapracovat ;)
Najvia sa mi paci ten graf spotreby :) Napr. na 5-ke pri 150 iba 11 litrov alebo pri 200-ke 16 je uplne super (ked je to tak, podla mojich skusenosti je to mozne).

Napsal: 22.01.2007, 16:45
od Peca
Je mozny aby to pri 50kmh na ctverku zralo jen cca 7.5 litru (stage2)??
Jinak nekde jsem cetl ze auta s turbem je pro nizsi spotrebu lepsi drzet v otackach kdy uz tlaci turbo, ale podle tohoto programu to tak neni...

Napsal: 22.01.2007, 16:57
od kenivruh
Peca píše:Je mozny aby to pri 50kmh na ctverku zralo jen cca 7.5 litru (stage2)??
Jinak nekde jsem cetl ze auta s turbem je pro nizsi spotrebu lepsi drzet v otackach kdy uz tlaci turbo, ale podle tohoto programu to tak neni...
Totok su spotreby serie. S2 samo ze zerie trochu viac.

Styrka zerie 7.5 pri 75-80 kmh (ked som dobre prilozil pravitko :))

No a s tymi otackami, ked ides napr. konstantnou rychlostou do cca 150 kmh tak si stale vo vakuu. Turbo tlaci len pri zrychlovani alebo ked uz ides fast rychlo. S tymi otackami to skor plati na atmo by som povedal, ale tiez len do urcitej rychlosti (ked este odpor vzduchu neni velky). Pozri si Civic Del Sol VTEC 1994 napr. na dvojke ma mensiu spotrebu pri 80 nez pri 60 :)

Teraz ma napadlo, ze si mozno myslel, ze je lepsie kvoli spotrebe ist pri 80 radsej na trojke 3500 otm nez na stvorke 2500 otm. Ale to bude skor tym, ze ked chces zrychlit (hoci aj mierne) tak na tej stvorke bude ECU vstrekovat viac benzinu nez na tej trojke.

Napsal: 22.01.2007, 17:03
od rozum
podekujte martinovi za misto na ftp. DEKUJEME! :)
jinak na ty grafy bych se moc nespolehal, spis je berte orientacne.
nahral sem novou verzi, nacpal sem do ni RS13 a RPS13, akorat ani po par hodinach vyladovani a intenzivni komunikaci s martinem se mi to nepodarilo dostat pod 7sekund u ca18det. kdyztak k tomu muzu napsat kratky manual, ale zas tak slozity to asi neni :)

Napsal: 22.01.2007, 17:13
od kenivruh
"Comparisons test" je tiez super polozka.

Napsal: 22.01.2007, 17:14
od Peca
keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?

Napsal: 22.01.2007, 17:19
od raddy
len k spotrebam pri roznych cipoch. akykolvek dobre spraveny cip je optimalnejsi ako seriova ecu. Pokial tlak turba neprekroci seriovy tlak, tak spotreba by mala byt rovnaka alebo nizsia, ako so seriovou ecu a je jedno ci ma motor 200 alebo 300k. Samozrejme to plati len vtedy, ked sa nemenia vacky a ine diely, ktore vyrazne menia priebeh krutiaceho momentu.
Vsetky vykonove upravy turbo motora (okrem zvysenia tlaku turba) sa tykaju odstranenia restrikcii v sani a vyfuku, tym sa zlepsuje ucinnost motora. Pokial nedojde upravami k vyraznejsej zmene priebehu krut. momentu, nie je dovod na zvysenie spotreby, samozrejme pri rovnakych podmienkach.

Napsal: 22.01.2007, 17:20
od raddy
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.

Napsal: 22.01.2007, 17:38
od kenivruh
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Tych 7.5 je pri 75-80. Podla mna je to normalne. Predsa len je to 1.8 a ked netlaci tubo nema dovod mat vysoku spotrebu.

Peca píše: Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
No ja ked klesnem pod 50-ku tak tam davam trojku. Uz len kvoli tlaku oleja a alternatoru :)

Napsal: 22.01.2007, 17:40
od kenivruh
raddy píše:
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.
Presne. Budik tlaku je moj merac okamzitej spotreby :D

Napsal: 22.01.2007, 17:56
od Peca
raddy píše:
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.
Supr, diky moc!

Napsal: 09.04.2007, 21:37
od NISMOO7
NEMÁTE EŠTE NIEČO NEW? :-D

Napsal: 24.05.2007, 15:49
od docertabum
nasiel som Autodata v3.16, ma to par CDciek, ale uplne postacuje CD1 a CD2 :) je tam aj moja milovana Nissan Silvia S12, r.v.85 :))

http://www.autodata.ltd.uk/cd-prod.asp?cd=CD1