turbo timer

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

turbo timer

Příspěvek od mick » 29.01.2007, 23:30

potrebuji si neco takoveho poridit, preci jen budu jeste nejaky ten patek jezdit do skoly a profesorum proste nevysvetlim, ze jsem musel zustat sedet v aute a proto jdu pozde. precetl jsem si tady na foru, ze by se to dalo udelat z neceho takoveho : http://www.conrad.cz/zpozdovaci-spinac+dp46179/ ale nemam moc tuseni jak... jestli by to vyslo levneji nez tenhle turbo timer za 3600 http://www.dicompracing.com/?p=productsMore&iProduct=92
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 29.01.2007, 23:33

jestli vydrzis jeste 1-2mesice tak bych ti mohl neco nabidnout za mnohem lepsi cenu. uz skoro 2mesice cekam na schemata par udelatek :?

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 29.01.2007, 23:36

vydrzim :) kentoya me poucil, kdyz pojedu posledni 3km bez tlaku a pak minutku, takze problem je vyresen, ale az to bude tak si to stejne koupim :) (kdyz na tu bude)
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.01.2007, 23:39

samozřejme se bavíme o cestě do školy, ne o dojezdu ze závodní dráhy, kde by bylo vhodné čekat tak tři minuty až pět minut podle barvy výfukového potrubí :-D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 23:41

Kentoya píše:samozřejme se bavíme o cestě do školy, ne o dojezdu ze závodní dráhy, kde by bylo vhodné čekat tak tři minuty až pět minut podle barvy výfukového potrubí :-D
I cesta do skoly muze byt pojata...jak to rict spravne...sportovneji?!? :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 29.01.2007, 23:42

to mi pripomina, jezdite nekdo na okruh? jak se tam dostanu a kolik to stoji?
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 09:19

mick píše:to mi pripomina, jezdite nekdo na okruh? jak se tam dostanu a kolik to stoji?
Peca tam chodi previdelne. Ja zatial len na renocar zraz, ale plany na tento rok su uz ako-tak pravidelne. Cena je 350 Kc na 25 minut. To je tak akurat na od...nie auta :) (samozrejme ked ides tych 25 minut na plno). A dostanes sa tam, ked si pozries tuto stranku
http://www.automotodrombrno.cz/?hs=txt& ... &lm=6&ln=0.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 30.01.2007, 09:25

kenivruh píše:
mick píše:to mi pripomina, jezdite nekdo na okruh? jak se tam dostanu a kolik to stoji?
Peca tam chodi previdelne. Ja zatial len na renocar zraz, ale plany na tento rok su uz ako-tak pravidelne. Cena je 350 Kc na 25 minut. To je tak akurat na od...nie auta :) (samozrejme ked ides tych 25 minut na plno). A dostanes sa tam, ked si pozries tuto stranku
http://www.automotodrombrno.cz/?hs=txt& ... &lm=6&ln=0.
a nejsou nahodou volny jizdy zruseny? kvuli nejakejm motorkarum co tam delali bordel a kaslali na pokyny tech lidi na dromu? nekde sem neco takovyho cetl..ale ted nevim kde....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 09:34

Mirek píše:
kenivruh píše:
mick píše:to mi pripomina, jezdite nekdo na okruh? jak se tam dostanu a kolik to stoji?
Peca tam chodi previdelne. Ja zatial len na renocar zraz, ale plany na tento rok su uz ako-tak pravidelne. Cena je 350 Kc na 25 minut. To je tak akurat na od...nie auta :) (samozrejme ked ides tych 25 minut na plno). A dostanes sa tam, ked si pozries tuto stranku
http://www.automotodrombrno.cz/?hs=txt& ... &lm=6&ln=0.
a nejsou nahodou volny jizdy zruseny? kvuli nejakejm motorkarum co tam delali bordel a kaslali na pokyny tech lidi na dromu? nekde sem neco takovyho cetl..ale ted nevim kde....
No je to na tom odkaze co som dal :) Ale je tam napisane, ze zrusene su len do konca roka, tak snad to tohto roku pustia :?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 30.01.2007, 10:08

Já mam Blitz Silver Duel Turbo Timer http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/
Dá se koupit i s kabeláží třeba tady http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BLITZ-BL ... enameZWDVW

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 24.07.2007, 23:19

dnes som sa snazil nahodit toto cudo sice lacak od AUTOSTYLE do auta a nejak som neuspel.

zo spinacky ide 5 kablov a meni sa im 12v napetie postune a voci zemi na spinacky vykazuju -12v niektore.

tak som z toho jemne mimo.

nahadzoval to uz niekto?? pripadne kabelaz(teda medzikus na spojku) nahodou zbytocnu nemate??

dik za rady
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 26.07.2007, 23:06

nikto ziadna skusenost??

no ale toto
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 26.07.2007, 23:10

a já mám magicar 9000b uz dlouho a ten turbo timer ma uz v sobe jako jednu z mnoha funkci :D da se koupit kolem 4tis uz ale hlavni duvod moji koupě byl kvůli tomu alarmu...

Obrázek

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 26.07.2007, 23:13

ja mam ten timer uz kupeny davno

stal pod 2k SKK

ale nejak mam problem ho zapojit
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo timer

Příspěvek od Bart34 » 15.10.2010, 19:02

A co nektery z tehhle? Je to nejlevnejsi na trhu, ma nekdo zkusenosti nebo nejaky pro a proti?

http://search.eim.ebay.cz/?Query=turbot ... n=1&ipp=50
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů