Prosim poradte

otázky a odpovědi technického rázu
pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Prosim poradte

Příspěvek od pbrvs » 02.03.2007, 11:58

Zdravim vsechny - mam problem - prave jsem zapojil dvoucestny BOV na svem CA,na 3tis. otacek se dostava uplne v pohode i s nastupem turba,ale jak zacnu tocit dale pres 3tisice, tak se mi zda, ze turbo prestava tlacit a nejede to. Navic pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku bily oblak. Turbo je po repasi, novy olej a komplet 3palcove vyfuk. potrubi.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 02.03.2007, 12:08

To je celkem normál máš ten BOV špatně nastavený a on ti profukuje otevře se ti už třeba při 0.5bar místo při 0.8 . Ale neměl by mít vliv na dým z výfuku. Jestli máš turbo ready tak můžeš mít i motor tak trošku čmoudící.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 02.03.2007, 14:07

Treba to dotiahnut a malo by to byt OK:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

NAZDAR

Příspěvek od NISMOO7 » 04.03.2007, 20:54

PODĽA MŇA ,NÁSTUP POKLES SILY PO 3 TISÍCOCH MôŽE BIŤ NAOZAJ ZLÝM NASTAVENIM BOV,ALE TEN BIELY DYM JE PRAVDEPODOBNE ÚNIK OLEJA ,PRETOŽE KABY BOL ČIERNY JE TO BOHATOSŤ ZMESY,SKôR BY SOM SA ZAMERAL NA GO MOTORA NIEKDE PREPÚŠTA OLEJ ,KRÚŽKY,POPR.TURBA NEZNAMENÁ,ŽE KEĎ JE REPAS TURBA,ŽE HO VYKONALI ,AKO MALI TO BOL AJ MôJ PROBLÉM VEĽA PEŇAZÍ ZA REPAS A VÝSLEDOK -REKLAMÁCIA , JE ALE MOŽNÉ,KEĎ SI MAL PRED REPASOM TURBO V TAKOM STAVE ,ŽE PREPÚŠŤALO OLEJ DO VÝFUKU TAK OLEJ VO VÝFUKU TAM STÁLE OSTAL A NIAKÍM SPôSOBOM HOTAK RÝCHLO ODTIAĽ NEDOSTANEŠ ,CHCE TO LEN PÁR STOVIEK KM PO DIAĽNICI ABY SA VYPÁLIL.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.03.2007, 07:48

skus odfotit ako mas BOV nainstalovany a zapojeny.

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 05.03.2007, 18:13

prozatim to mam takhle

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 05.03.2007, 18:14

teda takhle.. Obrázek

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.03.2007, 18:40

Jenom poznamka:

Tu ovladaci hadici BOVu pokud mozno hodne rychle zahod-mel jsem chvilku takovou a vim ze jsou na nic. Az das autu poradny zahul tak tahle hadice teplem nehorazne zmekne. Jako nouzovka to jde ale rychle si sezen poradnou tlakovou hadici - siliconovou nebo tak neco.

Co to napojeni na to trubku co jde z turba? To vypada jako by to tam bylo prilepene nejakou zvykackou nebo co ?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.03.2007, 18:54

skontroluj poriadne ci to vsade tesni. kde presne mas zapojeny vystup z ventilu? (nie je to dobre vidiet)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 05.03.2007, 18:54

kam vede ten ovládací podtlak?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.03.2007, 18:55

mam pocit ze sa kruh zuzuje :-D

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 05.03.2007, 19:15

Vyvod z ventilu mam zpatky do sani za vahu vzduchu - je to dvoucestnej bov a podtlak je pripojenej na ten ze sani.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.03.2007, 19:19

skusal si docasne odpojit podtlakovu hadicku aby ostal bov zatvoreny, ci sa zmeni chod motora a dymenie? len kvoli tomu, aby bolo jasne ze to naozaj sposobuje ventil a nie nieco ine...

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 05.03.2007, 19:27

zatim nezkousel - daval jsem do nej jinou pruzinu, ta puvodni byla tak tuha, ze se ani neotevrel.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 05.03.2007, 21:29

SKÚS ODSKÚŠAT TESNOSŤ PODTLAKOVÝM MANOMETROM....A OTVÁRACÍ TLAK ČI JE SPRÁVNY NA BOV.... :roll:
Z-Club Bratislava

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů