K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13 + 3,6 dif z S14

je nutný vysvětlení?! :)
bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13 + 3,6 dif z S14

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 09:11

Koupím buď dlouhý, nebo krátký diff na S13. Myslím, že je to označení R200?
Buď celej, nebo jen ty dvě ozubený kola na změnu převodu
Díky za nabídky
Michal
Naposledy upravil(a) bmwm3 dne 28.07.2010, 12:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 09:13

R200 je znaceni skrine a je to oznaceni kazdyho diferaku co se na 200sx daval. VLSD melo teda R200V. Takze co presne potrebujes?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 09:16

Potřebuji buď soukolí, které naskládám do mého obalu.
Nebo celý diff, klidně open, který zavařím.. V případě, že nějak půjde zavařit VLSD, tak i ten.
Mám diff 3,9 a prostě mi to tragicky nevychází na Sosnovou a do příštího závodu bych potřeboval jinej diff.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 09:25

ja bych snad mel jeden open diferencial....ale nevim kde...mel by jsi upresnit jestli ABS nebo Non ABS. Maji ruzne delky kardanu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 09:37

Auto je původem s ABS
Díky za tech info ohledně délky karadnů
Jestli máš otevřený 3,916, tak ten jedinej nechci :-)
Děkuji

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 09:47

prostuduj to tady....
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&st=0& ... aly+prevod

3.6 se daval jen do S14/S15 a ta se s open difem nedelala co vim...

Do S13 se daval jen 3.9 MT a 4.0( 4.1?) AT
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 10:07

To jsem už studoval..
Proto jsem psal, že by mi klidně stačilo i to soukolí..
diff z S14 dám do S13, nebo ne?
Díky

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 10:14

bmwm3 píše:To jsem už studoval..
Proto jsem psal, že by mi klidně stačilo i to soukolí..
diff z S14 dám do S13, nebo ne?
Díky
jo das, musis predelat zadni viko diferencialu. Ja mam v aute diferencial z S14. Ale pokud to chces na drifty, potrebujes diferencial z automatu.....protoze kdyz das 3.6, tak vuci 3.9 je vic do rychlosti a min do sily...na drifty je to potreba presne na opak ne? Mensi Vmax, vice sily....tzn prevod 4.1 z S13 automatu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od vrtas » 27.07.2010, 11:10

Mám pocit že automatová S13 má 3.9, ne?

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 11:17

Mirek píše:
bmwm3 píše:To jsem už studoval..
Proto jsem psal, že by mi klidně stačilo i to soukolí..
diff z S14 dám do S13, nebo ne?
Díky
jo das, musis predelat zadni viko diferencialu. Ja mam v aute diferencial z S14. Ale pokud to chces na drifty, potrebujes diferencial z automatu.....protoze kdyz das 3.6, tak vuci 3.9 je vic do rychlosti a min do sily...na drifty je to potreba presne na opak ne? Mensi Vmax, vice sily....tzn prevod 4.1 z S13 automatu...
Ono to je trošku složitější.. V zásadě máš pravdu, čím kratší, tím lepší, ale pak musíš taky kvaltovat na určitý tratě...
3,6 by mi vyhovoval na Sosnu, abych mohl jet celou na dvojku
abych ji mohl jet na trojku, potřeboval bych 4,9 :-)
Zadní víka nejsou záměný? Že bych vzal diff z S14 a dal tam víko z S13?
Dík

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 11:23

vrtas píše:Mám pocit že automatová S13 má 3.9, ne?
3.9 ma manual..automat ma 4.0 nebo 4.1..ted si nejsem jisty....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Mirek » 27.07.2010, 11:23

bmwm3 píše: Ono to je trošku složitější.. V zásadě máš pravdu, čím kratší, tím lepší, ale pak musíš taky kvaltovat na určitý tratě...
3,6 by mi vyhovoval na Sosnu, abych mohl jet celou na dvojku
abych ji mohl jet na trojku, potřeboval bych 4,9 :-)
Zadní víka nejsou záměný? Že bych vzal diff z S14 a dal tam víko z S13?
Dík
Ano vika jdou prehodit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od jsadik » 27.07.2010, 11:48

Někde doma se mi válí soukolí z difu na S14 i s obalem
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od bmwm3 » 27.07.2010, 12:10

A vnitřek už k tomu nemáš?
Díky

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Dlouhý, nebo krátký diff na S13

Příspěvek od Lefa » 27.07.2010, 18:10

mam kdyztak open s abs volnej, mam vlsd takze ho nepotrebuju, dopis si k profilu odkud si
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 hostů