SR20DET stroker kit-2.3l

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

SR20DET stroker kit-2.3l

Příspěvek od raddy » 17.01.2008, 09:29


Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.04.2008, 19:09

je to kit pro zvýšení objemu ? (sry za blbej dotaz ale agl. neumím)

Mohl by mi někdo pls vypsat co vše je potřeba k výkonu cca 400PS ? Kolik je hraniční výkon na seriovej blok motoru ?
Jakej tlak se asi tak už tlačí při těch 400ps ... co za turbo použít aby nabíhalo ještě relativně v nízkých otáčkách, stačí nějaké keramická jednolamela nebo už se musí použít dvou či tří. Vydrží tento výkon převodovka a kardan ? Co všechno za budíky abych měl maximální kontrolu nad chování motoru ?

Mnoho mnoho otázek ...ale třeba budu jednou moudřejší :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.04.2008, 19:23

na 400hp u SR motoru je potřeba cca 250 000, a je to :-D

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 16.04.2008, 19:27

Myslim ze na 400K stroker kit neni vobec treba skor kup kovane piesty a ojnice seria by mala vydrzat ale zivotnost by asi nebola moc velka. Vacsina jednolamelovych spojek uplne staci na vykon okolo tych 400K. Myslim ze hlavny problem bude nastavit motor na taky vykon za rozumne peniaze.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.04.2008, 20:12

Kentoya : chceš mi říct že je třeba 250tis jen na díly ? 8)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.04.2008, 20:23

ne na komplet motor
a v ceně

díly
programovatelná řídící jednotka
naladění na brzdě na výkon cca 400 koní 500 Nm
ale jde to dál až tak k 550ti konům, ale otázka je co motor vydrží

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 16.04.2008, 20:55

Tak FIre vybal balik penez a vyskoušej co to vydrzi a pak si to taky necham udelat :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2008, 21:21

Vsetko o kovanych dieloch su len reci :) Tuto mate 274 koni a 370 Nm na kolesach pri 1 bare tlaku. Pri tlaku 1.2 robili casy okolo 13 s. Na SRko treba na vyssie vykony podla mna hlavne ine vacky. http://www.sportcompactcarweb.com/proje ... to_26.html

S tymito dielmi:

Disco Potato Turbo 0.86 $1,800
GReddy downpipe $170
Landspeed cat $300
JIC 5053 Ti exhaust $1,240
A'PEXi intercooler and welding $750
GReddy Type-S BOV $225
ThermalFlex hoses $150
Intercooler pipes (Road/Race) $400
Koyo radiator $440
Flex-a-Lite 320 fans $250
JWT/Cobra MAF $325
Ford compatible POP charger $150
Nismo injectors $800
JWT ECU (custom tune) $595
TOTAL $7,595
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

tasso
Member
Příspěvky: 15
Registrován: 14.04.2008, 21:23
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od tasso » 16.04.2008, 21:32

mám dotaz na kentoyu: už jsi někdy dělal SR nad 400k ? Jde mo o to kdybych skutečně ty prachy na měl zda mi ten motor postavíš a bude to na nějaký solidní úrovni a s přijatelnou zárukou(že se to nerozsype při prvních par km. neber to jako nějakej ryp já o tom moc nevím. ber mě jako potencionálního zákazníka.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.04.2008, 21:45

já bych ho nedělal, poslal bych tě za člověkem kterej zná SR asi tak jako já CA, a ty hodnoty nejsou z paty, víc k tomu zatím neřeknu je na to ještě čas tak měsíc dva, ale necucám si ty kecy z prstu

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 16.04.2008, 21:46

Takze mi chcete rict že me 274 koní vyjde na 118tisic kč? :cry:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 16.04.2008, 21:48

Tie ceny na niektore diely su stare a premrstene a niektore veci s toho su dost nepodstatne.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2008, 21:48

Design píše:Takze mi chcete rict že me 274 koní vyjde na 118tisic kč? :cry:
Ked sa pozries na tie diely, vidis ze vsetko nemusis kupovat presene ako to tam je. Uz len turbo je v sucasnosti ovela lacnejsie. A 274 koni na KOLESACH je myslim fakt dost ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 16.04.2008, 21:50

274 koni je hodne moc a pochybuju že s mejma ridičskejma skušenostma bych to v momentalne dobe neukočíroval.Ale jednou bych to opravdu chtel.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2008, 21:51

Zaklad na dostatocny vykon na srko su vyfuk, IC, sanie, vacsie turbo (min. RS, lepsie 71R), 555 vstreky, 1.2 baru a dobre naladenie. Vtedy by si sa uz mal blizit k 400 konom na motore.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů