Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Erso33 » 14.01.2014, 12:42

Mam tu jeden odkaz v ktorom su kovane piesty a H ojnice v relativne slusnej cene... nemate niekto s tymito vecami skusenosti...

http://www.ebay.co.uk/itm/Wiseco-Piston ... 1e83b4d24f

druha otazka znie... ci je vhodne zanechat kompresny pomer 8,5/1 alebo ist do vyssieho...

budem rad za kazdy postreh...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od raddy » 14.01.2014, 14:47

ja by som kp zachoval,vsetko co potrebujes dosiahnes vackami a naladenim predzapalu.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3955
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od buky300zx » 14.01.2014, 17:27

S piestami W... mam len dobre skusenosti,odporucam.
KP nechaj std pokial chces ist na vysoky tlak.Ked chces nizky plniaci tlak a chces aby ti auto tahalo o nieco lepsie odspodu,tak ho treba zvacsit.
Pri vysokom KP a vysokom plniacom tlaku budes mat problem s detonaciami a nasledne s ladenim,budes musiet pouzit vstrekovanie W/M...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Erso33 » 14.01.2014, 17:55

mne to pride tak ze je asi najrozumnejsie spravit nejaky kompromis... uvital by som aj lepsi spodok a takisto nechcem plnit v buducnosti pod 1,2b... ma niekto skusenosti so zvysovanim KP na CAcku?
napr ci niekto nejazdi 9:1 alebo 9,5:1 by ma zauimala nejaka referencia...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

Kamza
user
Příspěvky: 284
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Kamza » 14.01.2014, 18:31

A sériovej kompresní poměr na CA18det je teda 8,5/1 ? Nešťourám, jen nevim přesně :wink: Myslim že jsem hledal tuto hodnotu a že byla vyšší. :roll:

Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Erso33 » 14.01.2014, 18:49

pokial viem tak vsade sa pise o 8,5:1... inac to by clovek hned po objeme motora mal vediet este skorej ako kupi auto... sorry :D
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

Kamza
user
Příspěvky: 284
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Kamza » 14.01.2014, 19:28

Jo jo je to tak :P už jsem dohledal. :oops:
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit :wink:
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1248
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od MaxX » 14.01.2014, 20:13

Kamza píše:Jo jo je to tak :P už jsem dohledal. :oops:
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit :wink:
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Co to stojí?
Obrázek

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 436
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od RUDIDRIFT » 14.01.2014, 21:58

Ahoj ja by som bral príklad z upravovacích firiem už majú niejakú tu skúsenosť s úpravami a pod. tu sú príklady

http://www.kageki-racing.cz/fotky/c/9/n ... -rs13.html

Alebo niečo podobné si pozri

http://www.junauto.co.jp/products/piston/index.en.html
Sú to firmy ktoré použili kované veci Wössner mám známeho čo mal tiež kovaný motor Wössner a išli jak hodinky.Niekedy dôraz nie je kvalita súčiastok ale odborná montáž s dlhoročnými skúsenosťami ja by som sa držal niektorých firiem JUN,TOMEI, HKS, Wössner, a pod. ak mám dobre poznatky najsilnejšie CA-čko postavila firma JUN a Norris Design.
Tu je príklad na montáž a skladanie RB-čka je to jen obrazkovo prirovnanie:

http://www.youtube.com/watch?v=3NBnDOdXzNU

Takže študovať, učiť sa, kupovať, a asi prenechať odborníkom to skladanie veď každý vie že tieto súčiastky stoja nie male peniaze čo môže trvať životnosťou 5km alebo aj 150 000km

Kamza
user
Příspěvky: 284
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Kamza » 14.01.2014, 22:49

MaxX píše:
Kamza píše:Jo jo je to tak :P už jsem dohledal. :oops:
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit :wink:
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Co to stojí?
Mám pocit že to bylo okolo 17tis. ojnice a 14tis. písty :wink:

Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Erso33 » 15.01.2014, 00:02

Kamza píše:
MaxX píše:
Kamza píše:Jo jo je to tak :P už jsem dohledal. :oops:
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit :wink:
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Co to stojí?
Mám pocit že to bylo okolo 17tis. ojnice a 14tis. písty :wink:

To su palety... :shock: To si na ne necham zaist chut a pojdem do toho wiseca & K1. To je tak za polovinu a zrovna si nemyslim ze to omnoho menej nevydrzi...
Rudy ma pravdu v tom ze viacmenej zalezi na tom kto to zlozi a ako.
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 436
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od RUDIDRIFT » 15.01.2014, 07:30

Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3955
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od buky300zx » 15.01.2014, 08:25

RUDIDRIFT píše:Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.
Mas nejake zle skusenosti s Wissecom?
Ja mam pocit ze su to spickove piesty za super cenu,sam ich pouzivam na VG a tlacim 2bar+nitro a nikdy problem nebol.Pouzivam tiez lacne ojnice SCAT(skoda ze sa robia len na VG,SR,KA... a nie na CA) a tiez problem nikdy nebol.A to poznam este Z32 z CR ktora ma velmi pekny vykon,ma tiez ten setup(piesty ojnice) co pisem ja a problem nebol.
Tak neviem preco mu radis tak drahe ojnice a piesty ked nechce ist s tlakom cez 1,2bar???Ty ich mas tiez v aute?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer

Příspěvek od Erso33 » 15.01.2014, 08:38

RUDIDRIFT píše:Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.
s K1 ojnicami mam osobnu skusenost ze uz 3 roky na nich chodi kamarat a parada...
na wiseco som dostal tiez nezavisle od 3 ludi dobre referencie...
takze vyber uz s najvacsiou pravdepodobnostou menit nebudem... co kradnem? :D
a to ze su take lacne je vec akcie a ne kvality ci znacky... tiez som ich videl tu v europe za strasne prachy (podobne wusneru)...
ked seriove maju zniest udajne 350k tak s kazdymi kovanimi sa da dostat cez 500k aj ked to neni moj ciel... :D
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host