Apex coilovers

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Apex coilovers

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 13:42

Mozno to niekoho bude zaujimat. Maju 100 librovu zlavu ;)

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=276468
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2007, 13:53

18tis to je dobra cena..na kolik vyjde doprava coilovers?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 14:03

Mirek píše:18tis to je dobra cena..na kolik vyjde doprava coilovers?
Neviem, ale uz som mu napisal, ze beriem 6/5 kg, ked este su za tu cenu ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2007, 14:06

kenivruh píše:
Mirek píše:18tis to je dobra cena..na kolik vyjde doprava coilovers?
Neviem, ale uz som mu napisal, ze beriem 6/5 kg, ked este su za tu cenu ;)
tak dej vedet na kolik to vyjde s dopravou...cim driv das vedet tim driv se ozvu a mozna bych vzal taky 6/5kg.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 14:17

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:18tis to je dobra cena..na kolik vyjde doprava coilovers?
Neviem, ale uz som mu napisal, ze beriem 6/5 kg, ked este su za tu cenu ;)
tak dej vedet na kolik to vyjde s dopravou...cim driv das vedet tim driv se ozvu a mozna bych vzal taky 6/5kg.
Vyzera to ze postovne bude asi 45 libier, aspon tolko napisal jednemu chlapikovi z holandska.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2007, 14:22

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše: Neviem, ale uz som mu napisal, ze beriem 6/5 kg, ked este su za tu cenu ;)
tak dej vedet na kolik to vyjde s dopravou...cim driv das vedet tim driv se ozvu a mozna bych vzal taky 6/5kg.
Vyzera to ze postovne bude asi 45 libier, aspon tolko napisal jednemu chlapikovi z holandska.
ok..tak zjisti jestli jestli to jeste plati a napis mi SZ...ja vyzjistim zatim jestli bude peniz :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 14:52

Takze to stale plati a psotovne je 45 libier.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 17.04.2007, 16:53

uz sem se na to nekde psal, ale fakt v tomhle nemam jasno
ta tvrdost je i na normalni jezdeni nebo uz moc ne
jako nevadim mi tvrdsi podvozek, ale s rozumem pac jezdim i po praze a po D1 :roll:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.04.2007, 18:16

neni, kup koni a hr

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.04.2007, 21:25

KYB AGX forever :-D

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 18.04.2007, 06:52

mrkevvzime píše:uz sem se na to nekde psal, ale fakt v tomhle nemam jasno
ta tvrdost je i na normalni jezdeni nebo uz moc ne
jako nevadim mi tvrdsi podvozek, ale s rozumem pac jezdim i po praze a po D1 :roll:
Myslim ze by bola pre teba vhodna seria Comfy, ma pruziny 5/4 a ma ine maksie tlmice ako tvrdsia seria... Myslim ze by to malo byt nieco ako AGX, Koni alebo ILUMINA s nastavitelnou pruzinou. Ale nikde som sa tieto info zatial nedocital. Nieco mozno najdes tu: http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... apex+comfy
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 18.04.2007, 07:05

dik lidi
a dotaz ty koni+HR nejsou asi nastavitelny vejskove ani jinak co
a co ty KYB?
a jeste kolik tak co stoji +- autobus

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.04.2007, 08:00

koni mají nastavitelnou tuhost

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.04.2007, 09:19

A co Nismo S-tune? Zdá se že by to bylo to pravé ořechové pro kompromis na cesty i okruh...
http://performancenissanparts.com/products/?id=2449
5.3F/4.5R, 120/124 CPM
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.04.2007, 09:33

Peca píše:A co Nismo S-tune? Zdá se že by to bylo to pravé ořechové pro kompromis na cesty i okruh...
http://performancenissanparts.com/products/?id=2449
5.3F/4.5R, 120/124 CPM
To vide rovnako ako tie apex "comfy" 5/4 kg.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů