Svíčky NGK

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Svíčky NGK

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 14:44

Možná víte o levnějších, ale tohle je v pohodě cena a mají pobočky skoro všude. Např:
NGK BCPR7ES za 102 Kč.
NGK BCR8ES za 108 Kč.

http://www.tamoto.cz/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 28.06.2007, 00:15

ved to niesu ani platiny že? preto také lacne.... :?
to che aspoň pfr20r11 :-D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.06.2007, 10:10

na co platina
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 28.06.2007, 10:51

keď preplňuješ a sú väčšie teploty a tlak a sviečky sú norm.nestíhajú odpalovať moozu nastať detonácie
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 30.06.2007, 17:09, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 29.06.2007, 21:57

Jeste bych zde zminil typ BCPR7E ,ktery stoji myslim stejne jako verze s S na konci, ale ma navic zarez ve stredni elektrode, cili je trochu snadnejsi pro jiskru preskocit.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2007, 09:12

NISMOO7 píše:keď preplňuješ a sú väčšie teploty a tlak a sviečky sú norm.nestíhajú odpalovať a potom máš detonačné horenie -preto

pozor, toto nie je vobec pravda! platina na svieckach je pouzita len kvoli katalizatoru a nema nic spolocne s tlakom turba ci kompresnym pomerom. teplotu pri spalovani riesi teplotna kategoria sviecky, avsak nie v zmysle aby "stihala" sviecka odpalovat (co to vobec znamena, ze sviecka NESTIHA odpalovat?) ale kvoli prehrievaniu elektrod sviecky.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 30.06.2007, 10:09

ak nemas kat daj tam s felicie jak kentoya platinum tije na nic bez katu zbytecny prachy sa mozrejmezekupisaj lepsie a cena stupa
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 30.06.2007, 14:45

Ahoj raddy skúsenosti zo závodov poukazujú na to že, nesprávna volba sviečok /tepelná hodnota/sposobuje nesprávne preskočenie iskry ,čo znamená nesprávne spalovanie,ako nám bolo vysvetlené može nastat detonácia alebo neodpálenie zmesy vobec,čo pri takomto fungovaní može zničiť motor/ako je to už dávno známe musí nastať výbuch aby mal piest protitlaky/
-takto to preferujú Z1-motorsport ,poukazujú na to,že napr.pri motory 300zx tt ,ktorý pracuje pri tlaku turba zhruba 0,54 až 0,6 bar /okolo 12psi/sa doporučujú sviečky napr.Denso PK16PR11 a dorazne pripomínaju že akonáhle sa zvíši tlak preplňovania na od 0.9 až vyššie treba zmeniť tepelnú hodnotu sviečok na min.PK20PR11,pretože možu nastať detonácie /takto to opisujú,/skúsím nájť ešte raz odkaz a zverejním ho.Sám som si to nevymyslel veď si to potom prečítaj a pokecáme o tom podrobnejšie. :wink:
idem ho hladať....
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 30.06.2007, 16:47

Nismo Raddy ti napsal akorát že je zbytečné používat platinové svíčky, nutnost odpovídající teplotní kategorie svíček nezpochyňuje
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 30.06.2007, 17:07

ok ja už rozmýšlam dopredu :-D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2007, 18:06

samozrejme, sviecka ktora ma prilis vysoku teplotu moze sposobit samozapal zmesi. ide o to, ze ak je sviecka prilis tepla pre danu aplikaciu (jej teplotna kategoria je prilis vysoka) tak izolant nedokaze odvadzat teplo a elektroda sa prilis prehreje. Sposobi to zmenu farby elektrody az jej odtavenie. A prave ked sa zacne elektroda tavit, tak moze sposobit velmi zavazne predzapaly a silne PREDCASNE detonacie, ktore su ovela destruktivnejsie ako detonacne spalovanie. Toto moze sposobit jav ked motor bezi sam bez zapalovania, podobne to moze sposobit usadenina karbonu ktory funguje podobne ako taviaca sa elektroda sviecky.


Cele to je ale dane len teplotnou kategoriou sviecky, nie platinou na jej elektrode.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 30.06.2007, 21:26

mal som na mysli presne tento stav,to ,že nemusíte mať platinu ked nemáte kat som nevedel asi sme sa nerozumeli :wink: tak sa ospravedlnujem
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Re: Svíčky NGK

Příspěvek od Idaho » 04.07.2007, 07:09

Peca píše:Možná víte o levnějších, ale tohle je v pohodě cena a mají pobočky skoro všude. Např:
NGK BCPR7ES za 102 Kč.
NGK BCR8ES za 108 Kč.

http://www.tamoto.cz/
NGK BCPR7ES 90,- ( pro 200sx forum u nás )
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.07.2007, 07:16

mam ve svickach hokej...ktere NGK mam koupit na svoje SRko?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 04.07.2007, 11:23

Mirek píše:mam ve svickach hokej...ktere NGK mam koupit na svoje SRko?
Pravděpodobně BKR7ES, ale nevím jestli se nedělají jen s mezerou 1.1mm
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů