Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Uživatelský avatar
Vanas
user
Příspěvky: 276
Registrován: 18.12.2007, 14:16
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Vanas » 08.07.2008, 20:47

kenivruh píše:
Vanas píše:vzali by jsme oba ty medene... to jeho je r.v. 2002...
No na tento motor sa bud medene nerobia alebo ich NGK neodporuca, takze na ich stranke su len iridiove vypisane pre K20.
takze jen pro me :D medene... iridia muzu poridit pozdeji...
red 200sx s13

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 08.07.2008, 20:47

Design píše:Sakra ja tomu nerozumim:D ja chci iridia ale nechapu co je tam to ostatni.
Ok. Tak napis na aky tlak chces jazdit.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 08.07.2008, 20:48

Vanas píše:
kenivruh píše:
Vanas píše:vzali by jsme oba ty medene... to jeho je r.v. 2002...
No na tento motor sa bud medene nerobia alebo ich NGK neodporuca, takze na ich stranke su len iridiove vypisane pre K20.
takze jen pro me :D medene... iridia muzu poridit pozdeji...
Seriove alebo studensie? Seriovych 1.1mm alebo 0.8mm?
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Design » 08.07.2008, 20:50

Tlak zatim serie ale potom bych chtel pridat no.A to druhy studeny nebo co to je co?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Vanas
user
Příspěvky: 276
Registrován: 18.12.2007, 14:16
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Vanas » 08.07.2008, 20:51

seriove, 1.1 mezeru...
red 200sx s13

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 08.07.2008, 20:57

Design píše:Tlak zatim serie ale potom bych chtel pridat no.A to druhy studeny nebo co to je co?
Teplota sviecky udava ako je schopna odvadzat teplotu zo spalovacieho priestoru do hlavy. Cim studensia tym viac tepla odvadza a menej drzi na elektrode. Vyhoda je znizenie rizika samovolneho vznietenia zmesi, nevyhoda je ze sa moze viac zanasat. Ak zvysujes tlak tak sa dava studensia, pretoze pri vyssom tlaku mas vyssiu teplotu v spalovacom priestore (prosim nech tu nikto nezacne riesit ci tam je vyssia teplota alebo nie :) Teraz to pisem v globale).
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 08.07.2008, 20:58

Vanas píše:seriove, 1.1 mezeru...
Zoznam:

Vanas 4x BCPR6ES-11
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Design » 08.07.2008, 20:58

Tak studenejsi.:)Iridia
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 08.07.2008, 21:02

Vanas píše:seriove, 1.1 mezeru...
Zoznam:

Vanas 4x BCPR6ES-11
Design 4x BKR7EIX (0.8mm, kedze seria je 0.9mm)
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Johny
user
Příspěvky: 66
Registrován: 10.10.2006, 09:27
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Johny » 08.07.2008, 22:11

Beru 4x BCPR6ES-11 jako Vanas :)
200SX S13
Po GO motoru a repasu turba. Všechno běhá jak švýcary:-) Stage 1, Walbro, Sání, BOV HKS, Kat out, Sportovní lauf, 17" alu chrom Autec, pneu 215/40 Barum Bravuris
http://www.techno4ever.net

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2008, 15:35

Zoznam:

Vanas 4x BCPR6ES-11
Design 4x BKR7EIX (0.8mm, kedze seria je 0.9mm)
David 4x BKR7EIX
Johny 4x BCPR6ES-11
Sentinel 4x BCPR7EIX
Mirek 6x BKR6EYA
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2444
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od mauglie » 09.07.2008, 16:19

8x BCPR7ES (čiže 0,8mm?)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Design » 09.07.2008, 16:22

Jsou nejaky lepši na 350z?Bracha se pta a nevim co tam je ted.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2008, 17:10

Design píše:Jsou nejaky lepši na 350z?Bracha se pta a nevim co tam je ted.
Ja tiez neviem co tam ma ted :) Ale to ma este nove auto, takze nepotrebuje.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Iridiove (alebo obycajne) sviecky NGK

Příspěvek od Design » 29.07.2008, 20:10

Jak sme natom s tema svicema?Kdy by meli dojit?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host