GT2871R nové se zárukou a servisem -akce ukončena

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.10.2006, 20:34

Kentoya píše:sr 20 det je na tom jen o trochu líp než ca 18, tudy cesta moc ideální není podle mě, to RB už je jiná volba, ale tam je nejzajímavější RB30DETT at se práší za kočárem
Trosku OT, ale o RB30DET sem se taky zajimal, mam v planu se ho pokusit postavit, mam i docela podrobny navod, co z ceho pouzit..jen bych upresnil ze RB30 at uz DET nebo DETT se NIKDY nevyrabel. Dela se pouze RB30DE (tusim) Jakakoliv uprava na DET ci DETT je za pomoci vrsku z RB25 nebo RB26.
Naposledy upravil(a) Mirek dne 22.10.2006, 20:36, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.10.2006, 20:36

a z čeho je spodek? resp. do čeho se to cpalo?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.10.2006, 20:38

viz: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine
Tak sem se spletl, DE se nedelal :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 22.10.2006, 20:41

já s tebou souhlasím, že se rb30det nedělal, dělal se jen de, ale psal jsem že uvažuji že si postavím rb 30 dett, vím o přírubě na rb převodovku, vím i o rb 30de, jen to dovézt, mám to zamluveno, ale ještě nemám kabeláž, řídící jednotku (to se dá pořešit stavitelnou) a hlavu z rb 26 dett, až budu vědět o všech dílech, budu o tom uvažovat vážněji

Uživatelský avatar
Michaello
user
Příspěvky: 83
Registrován: 22.03.2007, 22:48
Bydliště: Bratislava/Slovakia

Příspěvek od Michaello » 28.03.2007, 20:14

Ahoj Marat,

aka je aktualna ponuka na Garrett turba ? Zaujimam sa hlavne o Garrett GT28RS a Garrett GT2871R, mam SR20DET.

Alebo je tu niekto kto ich moze/vie dodat alebo nebodaj ma na sklade ?
S14a SR20DET ready for tune-up.
Horsham Stage 2 in progress

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů