Pancerovane brzdove hadice

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 10:28

http://www.driftworks.com/catalog/produ ... kes-brakes

Umite to nekdo sehnat? vsude sem nasel kity na obe napravy, ale ja bych potreboval predek S13/14 a zadek Z32.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od kenivruh » 29.01.2007, 10:41

Mirek píše:http://www.driftworks.com/catalog/produ ... kes-brakes

Umite to nekdo sehnat? vsude sem nasel kity na obe napravy, ale ja bych potreboval predek S13/14 a zadek Z32.
Nemate u vas niekoho, kto by vam to spravil ? Napr. u nas hansaflex.sk ma tento typ hadice a myslim, ze aj potrebne koncovky (neviem ake su potrebne) a vedeli by to spravit. Nieco spominal raddy, ze aj nejaka firma pri Vrbovom to vie robit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 10:45

to ja prave vubec nevim jestli to tady nekdo dela...ani nevim pod cim to hledat na netu....radsi bych tip od nekoho kdo s danou firmou ma zkusenosti....brzdy sou brzdy...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 29.01.2007, 10:47

Pozor predok mas Z32 zhanaj komplet hadice na Z32. Pri swape iba predku sa hodi tento set http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... b7cbfeb7b2

pripadne si pozri tento navod je tam o tom pisane ale asi ho budes mat :)
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.01.2007, 10:47

Mirek píše:to ja prave vubec nevim jestli to tady nekdo dela...ani nevim pod cim to hledat na netu....radsi bych tip od nekoho kdo s danou firmou ma zkusenosti....brzdy sou brzdy...
A asi ani nevies ake su tam zavity, aby som pozrel ci hansaflex ma taketo koncovky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 10:51

tamo píše:Pozor predok mas Z32 zhanaj komplet hadice na Z32. Pri swape iba predku sa hodi tento set http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... b7cbfeb7b2

pripadne si pozri tento navod je tam o tom pisane ale asi ho budes mat :)
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Z32 a S14 maji stejny sroubeni pokud vim..takze na predku bych problem nevidel...naopak musim pouzit predek pro s14, aby mi to sedelo do drzaku na tlumici. V tech kitech na apexu je to jen na swap predku, zadek je normalne s holendrem, coz ja nepotrebuju, mam i zadek z32 a ta ma vzadu klasicky sroubeni jako na predku a ne holendr se sroubem. Ale totoznosti zavitu v S14 prednich trmenech a Z32 si nejsem jistej :/..nenapadlo me to zkusit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 29.01.2007, 10:59

jasne lenze rozdiel je medzi S13 a S14, Z32 strmenmi. Tak predne hadice z S14 by mali pasovat na Z32 strmene. Inak v tom brakeswape je to vsetko popisane. Ale nic tam nepisu ze by nemali pasovat zadne hadice z S13 na Z32 strmene. Takze by si nemal mat problem zo seriou... Inak na apexe je aj takyto set priamo na S14.
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 11:13

jinak rozdil mezi S14 a Z32 predkem je opravdu minimalni, takze by to fakt pasovat melo.
http://www.240sx.cz/200sx/28.1.2007/DSC00251.JPG
http://www.240sx.cz/200sx/28.1.2007/DSC00250.JPG
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.01.2007, 11:15

a ze zadek je jinej je videt na tehle fotce..s13 i s14 maji oko se sroubem...u Z32 je klasicka brzdova trubicka

http://importnut.net/240pics/brake_upgr ... wap091.JPG
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 31.01.2007, 04:20

udělej si sám,věci na to koupíš v každým motorkářským obchodě

valaja
Member
Příspěvky: 22
Registrován: 29.11.2011, 13:37

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od valaja » 24.09.2014, 22:15

Čaute kluci, nechtěl sem to zasírat novým tématem. Kde prosím seženu obyč. brzdové hadice na předek S14? Nemůžu je nikde sehnat. Díky

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od Woyta » 24.09.2014, 22:32

Normalne v autodilech.
Ale kdyz uz menis, tak dej rovnou pancerovane.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

valaja
Member
Příspěvky: 22
Registrován: 29.11.2011, 13:37

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od valaja » 24.09.2014, 22:56

Zkoušel sem všude možně apm, ic, kelly atd. nikde nic. Ty pancéřovky goodridge doma mám ale maj skříplé to pancéřování a bojím se to dát na auto. Nechce se mi vyhazovat tolik peněz, když obyč. slouží stejně :)

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od adner » 24.09.2014, 23:33

dej fotku toho poškození...

valaja
Member
Příspěvky: 22
Registrován: 29.11.2011, 13:37

Re: Pancerovane brzdove hadice

Příspěvek od valaja » 25.09.2014, 00:20

lépe mi to nejde nafotit. a jak tak koukám tak ani vložit :D Do auta jsem už dost nainvestoval a strávil dost času proto bych to nerad rozštípal na takové prkotině.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů