Apexi power intake kit

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Apexi power intake kit

Příspěvek od kenivruh » 05.03.2007, 14:39

Kedze saki dost surne chce ten kit, tak sme sa rozhodli, ze tak cca zajtra by sme objednali pre neho a pre mna kit 507-N003 odtial http://www.ooparts-international.co.jp.

Ak mate niekto este zaujem o kit (alebo nieco ine) tak dajte co najskor vediet. Minimalne jeden kit na CA18DET vezmeme navyse tak ci tak, kvoli manipulacnemu poplatku.

Cena by vysla do 4000 Sk.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 05.03.2007, 15:00

na kolik vyjde jenom filtr?

Uživatelský avatar
saki
user
Příspěvky: 334
Registrován: 26.06.2006, 14:58
Bydliště: Brestovany

Příspěvek od saki » 05.03.2007, 15:08

cena je do 2000 slovenskych. Ak myslis toto.Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 05.03.2007, 15:17

do 2tis slovenských ho beru :-)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.03.2007, 15:32

Martin_534 píše:do 2tis slovenských ho beru :-)
Pisem si ta. A ktory vlastne chces na CA18DET alebo SR20DET ?

外径φ160 ファンネル内径φ85 エアフロφ90直付&当社ADPT丸フランジタイプ用 4,900 500-A021 - SR20DET
外径φ160 ファンネル内径φ75 エアフロφ80直付&当社ADPT丸フランジタイプ用 4,900 500-A022 - CA18DET

Kto vie japonsky nech prelozi aky je rozdiel ;) Vidim tam rozdiel v nejakych priemeroch, ale neviem v akych :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.03.2007, 15:49

Takze co som zistil, tak tych 75 resp. 85 je vnutorny priemer. Napis potom, ktory chces.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 05.03.2007, 16:03

větší je lěpší :D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.03.2007, 16:05

Martin_534 píše:větší je lěpší :D
Takze si ta pisem, 500-A021.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 05.03.2007, 18:41

na kolik by me vysel kit na ca18det s dopravou k martinovi? (nebude-li mu to vadit ) :oops: :D
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.03.2007, 19:48

mick píše:na kolik by me vysel kit na ca18det s dopravou k martinovi? (nebude-li mu to vadit ) :oops: :D
12720 jenov stoji kit plus clo 4% a dph 19% plus postovne z japan zavisle od hmotnosti.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 05.03.2007, 20:12

dopravu k martinovi nereste ja chodim do olomouca dost casto ku kentoyovi a martin s kentoyom sa strtavaju a v piatok som bol aj u martina v praze tak ked niekto budete chciet nieco previest tak mi dajte vedet a ja vam to tam hodim
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 05.03.2007, 23:39

o doprave nemam tuseni, ale kdyz toho bude hodne, tak je to levnejsi ne? kdyz to vyjde do tech 3500 kc, tak to beru...
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.03.2007, 08:37

mick píše:o doprave nemam tuseni, ale kdyz toho bude hodne, tak je to levnejsi ne? kdyz to vyjde do tech 3500 kc, tak to beru...
Ako vravim. Neviem kolko vazi ten kit. Tipujem, ze do 2 kg to bude a za 2 kg je postovne 1000 Sk. Takze, keby to islo solo tak to bude 4500 Sk, cize do tych 3500 Kc.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.03.2007, 08:49

Posledna vyzva.

Zatial:

ja - kit CA18DET
Saki - kit CA18DET
slik - filter SR20DET
david - filter SR20DET
martin - filter SR20DET
mick - kit CA18DET
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.03.2007, 11:11

Tak som to objednal. Prisla mi celkom zaujimava odpoved:

"Also Apexi will stop making the product in July.
Please order the Apexi parts untill May" :!: :!: :!:

Pocul niekto o tom nieco ? Pride mi to celkom divne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů