schanim tension rod + tesneni

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

schanim tension rod + tesneni

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 12:45

ahojky schanim tesneni mezi svody a blokem + mezi svody a turbem + jeste tension rod nekde kde by se to dalo poslat postou a ne jezdit do nissanu davat zalohu a cekat a cekat

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: schanim tension rod + tesneni

Příspěvek od Mirek » 14.03.2007, 13:10

krasty píše:ahojky schanim tesneni mezi svody a blokem + mezi svody a turbem + jeste tension rod nekde kde by se to dalo poslat postou a ne jezdit do nissanu davat zalohu a cekat a cekat
proc nekoupis zrovna unibal tension rods? pres ebay to vyjde cca 4 tis za par pokud se nepletu..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 14:29

na nase silnice a kort po praze jspou unibaly nepouzitelny a kort kdyz se vysere tak co potom zas kupovat novy

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.03.2007, 15:04

krasty píše:na nase silnice a kort po praze jspou unibaly nepouzitelny a kort kdyz se vysere tak co potom zas kupovat novy
a kdyz se Ti vyserou original TR..tak novy kupovat nemusis? :-) Ale ok...si sezen silace z USA do original TR..se daji koupit solo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 15:18

no urcite vydrzej vic nez unibaly ale nikdo nereklze nebudu kupovat celou sestavu a delat komplet podvozek ale zatim potrebuju jen tenhle jeden na strane spolujezdce, abych mohl jezdit.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.03.2007, 15:34

krasty píše:no urcite vydrzej vic nez unibaly ale nikdo nereklze nebudu kupovat celou sestavu a delat komplet podvozek ale zatim potrebuju jen tenhle jeden na strane spolujezdce, abych mohl jezdit.
ja se mrknu o vikendu jestli nemam ok spolujezdcuv? Chces to na S13ku ze??
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 15:36

uz jsem koupil tedy snad mozna

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.03.2007, 15:38

ok
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 16:20

schanim spsi to tesneni mezi svody a turbo nedari se mi ho sehnat :cry:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.03.2007, 16:27

krasty píše:schanim spsi to tesneni mezi svody a turbo nedari se mi ho sehnat :cry:
Neviem kde byvas, ale v Bratislava ho Nissan zozenie do tyzdna.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 17:04

jo to u nas taky ale musim prez celou prahu a brat si volno nechavat tam zalohu a je to na tyden a pak si pro nej jeste dojet zas volno prez celou prahu :cry:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.03.2007, 17:06

krasty píše:jo to u nas taky ale musim prez celou prahu a brat si volno nechavat tam zalohu a je to na tyden a pak si pro nej jeste dojet zas volno prez celou prahu :cry:
Zismaria sak Praha neni az taka velka :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.03.2007, 17:14

krasty píše:jo to u nas taky ale musim prez celou prahu a brat si volno nechavat tam zalohu a je to na tyden a pak si pro nej jeste dojet zas volno prez celou prahu :cry:
??? to snad nemyslis vazne ne? pokud ti dela problem projet prahu, coz je max 30 kilaku tak z ceho chces to auto uzivit????

sorry ale obcas mi u nekterych prispevku tady na foru mi zustane rozum stat... :shock: :shock: :shock:

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 14.03.2007, 17:24

hm to muze rict jedine mimoprazskej jiank ten prizpevek nechapu. A klidne si priplatim za postovny nez se tahat a brat si volno to me totiz vyjde draz nez to posrany postovny tak prosim ted zustava me rozum stat proc se divis o penize tedy opravdu nejde :lol:

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.03.2007, 20:16

:oops: ja to pochopil spatne....sorac... :lol:

btw: nejsem mimoprazskej 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 hostů