demontaz turba s13

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od Peca » 05.06.2009, 09:22

Ty spodni zadni dva jsou vtipne no. Zvrchu jsem se tam nedostal, zespodu jo, cca pul hodky na jeden sroub, normalnim klicem.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od blázen » 05.06.2009, 10:27

jde to ale je to fakt pakárna.. já raději vytahnul celý motor :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
neo--
user
Příspěvky: 124
Registrován: 31.12.2008, 04:07
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od neo-- » 11.06.2009, 19:16

tak, turbo je venku i ze svodama a bez vyndani motoru , je komolet KO lopatky ujdou ale vule je maximalní,jestly ho nekdo chce za nejakou simbolickou castku at se ozve:D .... dat tam novy to bude pekne na pí....

Uživatelský avatar
neo--
user
Příspěvky: 124
Registrován: 31.12.2008, 04:07
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

POMOC - VYMNENIL SEM TURBO A JE TO SPATNY

Příspěvek od neo-- » 13.06.2009, 18:22

Cau, tak sem vymnenil turbo a prvni start na volnobech je v pohode, zvuk normalni, i když sem to proslap tak se to zdalo v pohode ....a jen sem s tim vyjel a seslapnul sem plyn tak najednou strasnej dým , zadnej tach a jen kouř , myslim ze bylej nebo takovej bylo sedej....tak sem to chcipnul a dotlacil domu, myslim ze jak zacne plnit turbo tak se neco stane...... mnenil sem ho tak že sem i ze svodama vytahnul turbo a venku sem podle toho jak bylo to puvodni zapojil to novy ( teda pouzity ale na 100% funkcni ) a ted si vzpominam ze sem dal k tomu novymu turbu to tahlo s tim (ventilem) nebo co to je, z toho staryho jestly to na to ma vliv ?? už sem byl natesenej ze s tim budu jezdit a vono hovno, diky za rady

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od Design » 13.06.2009, 20:51

Nemuže to byt jen usazenej vypalujici se olej?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od Bart34 » 14.06.2009, 02:08

A jak je na tom s tahem? Tahne to nebo ne? Pokud mas budik, tak tlakuje jak ma?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
neo--
user
Příspěvky: 124
Registrován: 31.12.2008, 04:07
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od neo-- » 14.06.2009, 08:18

budik nemam , ale proste to netahne....zda se mi že pri rozjezdu tu vteriknu než zacne plnit turbo tak to jede tak jak ma, ale jak ma zacit plnit tak vykon naopak klesne...fakt netusim vubec netahne a nic....a vypalujici olej to taky muze bejt protože to predchozi turbo hazelo volej do sani , trubkdy sem trochu procistil ale vstriky už ne. Nebo mam vprdely motor, mam jeden po castecny go ve stodole ale nechtelo se mi to mnenit když se mi zda ze tendle ten mohl jeste neco vodjezdit

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od doublejay » 14.06.2009, 16:35

jestli to stare turbo hazelo olej do sani, koukni se na dratky AFM, byvaji mastne a pak vaha vzduchu blbe meri

Jo, a tlak turba je opravdu ten nejzakladnejsi budik, ktery je proste potreba... Neni tak drahy, aby sis ho nemohl dovolit, lepsi aspon nejaky, nez zadny...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: demontaz turba s13

Příspěvek od Bart34 » 21.11.2009, 15:00

Ty a taky zkontroluj predstih. Mozna je to blbost, ale pokud se to zacne dusit vzduchem....nedavno jsme to tu resili.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů