HICAS out

jak na to :-)
Odpovědět
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

HICAS out

Příspěvek od A.C.A.B. » 03.06.2010, 16:28

Nikde jsem to tu uspokojivě napsané nenašel,takže jak odpojit HICAS?Vyrobil jsem si místo něj náhradu a jak dál,pokud nechci měnit servopumpu,nebo jí půlit a zaslepovat?
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: HICAS out

Příspěvek od A.C.A.B. » 03.06.2010, 19:50

Jde mi tedy o to,jestli stačí(na R32)propojit olejové vedení ještě před selenoidem rovnou zpět do zásobníku.Okruh by tedy místo:servopumpa-chladič-selenoid-cutoff ventil-hicas-zásobník byl:servopumpa-chladič-zásobník.Zbytek by se mohl teoreticky vyhodit,ale co elektrika?Zatím mám elektriku hicasu zapojenou a olej jsem vyřešil prozatím tak,že jsem propojil vzadu u hicasu přívodní trubky.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: HICAS out

Příspěvek od adner » 06.06.2010, 00:43

tak jak píšeš.elegantnější je vyndat kosti z pumpy,nic složitého..řídící jednotka hicas musí zůstat zapojená-ovládá výkon posilovače.pokud to oželíš,můžeš vyhodit úplně vše..

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: HICAS out

Příspěvek od A.C.A.B. » 06.06.2010, 19:14

Dík.Asi oželím regulaci posilovače-přecijen se mi zdá zbytečné ssebou vozit přes 4 metry trubek :D
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: HICAS out

Příspěvek od adner » 06.06.2010, 21:36

trubky můžeš vyhodit normálně,tím se nic nemění,tady jde o řídící jednotku a hlavně o její svazek,ten je možná větší,než ty roury..

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: HICAS out

Příspěvek od A.C.A.B. » 07.06.2010, 15:06

Ty kosti z pumpy-pokud se nepletu,tak od bandasky je pouze jeden přívod a dvě kosti(jedna předek,jedna zadek).Koukal jsem někde na forech,že pokud odpojují banjo na zadek,tak zaslepují propojení mezi pumpami.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: HICAS out

Příspěvek od adner » 08.06.2010, 09:12

buď,anebo pumpu rozebereš a vyndáš z ní vrtuli,ještě lepší je použít jednokomorovou pumpu z jakéhokoliv starého Nissana

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů