Zapojení Turbo Timeru APEXi

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Bart34 » 05.12.2010, 18:55

Zapojení TurboTimeru bez pridavnych konektoru je nasledovny. Sedy drat pripojite na drat od rucni brzdy, cerny a bily na prislusne draty u RJ dle navodu, pokud budete chtit zobrazovat bohatost smesi, pokud ne, bily nechate volne a cerny ukostrite. Cerveny pripojite na staly proud + do spinacky, modry na + prvni polohy klicku a zeleny na + druhe polohy klicku.
Přílohy
APEXi.jpg
APEXi-napojeni.JPG
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Woyta » 06.12.2010, 13:31

Taky jeden timer putuje ke me. Planuju zapojit i tu smes.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Bart34 » 06.12.2010, 20:41

Samozrejme :) Proc ji nezapojit ze ano :) Doufam, ze Ti navod pomuze a usetri cas :)
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Woyta » 06.12.2010, 20:46

Moc asi ne protoze tam mam vsude mozne napojenej imobilizer.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Trinom » 07.12.2010, 15:00

Myslím, že imobilizér by tohle neměl ovlivnit, pokud fakt nemáš elektriku překopanou od základu.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Woyta » 07.12.2010, 17:56

Bojim se ze jo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Bart34 » 07.12.2010, 18:20

Nereste tu jestli ano, nebo ne, kdyztak popis jak to mas a kde zapojeny. Ju? :wink: Dalsi tema se zasira dohady, potom aby tady clovek neco hledal a zjistoval :bounce: :o
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Woyta » 07.12.2010, 18:23

Zapojovat asi budu az na jare. Az bude vsechno venku.
Zacinam tu mit slusne drahou hromadku dilu co prijdou na auto.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Trinom » 08.12.2010, 23:14

Bart34 píše:Dalsi tema se zasira dohady, potom aby tady clovek neco hledal a zjistoval :bounce: :o
To říká ten pravej :D
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Bart34 » 09.12.2010, 17:58

Hey Tome...proc pokracujes? Prosim admina aby to tu promazal vcetne tohoto myho prispevku. Kdyz to jednou zacne, bude to pokracovat.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Martin_534 » 10.12.2010, 10:03

no přemejšlim že to smažu celý, protože ten návod je šílená prasárna, pájet něco na kabely u spínačky, tadle elektronika se běžně zapojuje na kabelovej svazek, co vede k rádiu. ideálně tak, že si koupíš redukci nissan -> iso konektor, pak rozdvojku na iso konektor a do jedný části zapojíš rádio a do druhý tydle přídavný el. udělátka

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Trinom » 10.12.2010, 11:16

Dávat to na ISO konektor je ale hloupost, protože ten je jištěnej na malý proudy. Tohle je opravdu lepší řešení, ať se ti to líbí, či ne.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Bart34 » 10.12.2010, 16:37

A navic copak rikam, ze to na to mas pripajet? Ja jen neznacil, na ktery draty se jaky pridelavaj, muzes to napojit nacvakaacima zlodejkama, nebo predelat konektory na jiny(bezne dostupny) a muzes si udelat pridavnou redukci jenom cvak, cvak. A mohl by jste mi nekdo prosim vysvetlit, co ma spolecnyho radio a TurboTimer? Asi jsem spravne nepochopil k cemu TT je :alien:
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Woyta » 10.12.2010, 19:05

V konektoru radia mas stalych 12v pro pamet a 12v spinanych.
Proudy asi timer velke potrebovat nebude.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Turbo Timeru APEXi

Příspěvek od Trinom » 14.12.2010, 22:26

Timer ne, ale motor jo. A pokud klíčem vypneš přívod, tak si to elektriku bere z napájení rádia. A v tom je ten problém.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů