problem!

jak na to :-)
Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 17:59

Zdravim hledam pomoc.
zradila mne moje s13.Vcera sem normalne nastartoval a ujel cca. 200m.pak mi auto chciplo.a tet ho nemuzu nastartovat.Benzinovy cerpadlo mi bezi.Prihledani priciny jsem zjistil ze mi nehazi jiskru.Sundal sem CAS a sehnal jiny ale porad je auto mrtvy.jo malem bych zapomnel zestaryho CASu mi bypadl klinek coje na vacce.Dale mi neustale cvaka v Power transistor unit a o v okoli sani mi zas neco huci a nevim co to je.Prosim o jakoukoliv radu diky Vsem.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4767
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: problem!

Příspěvek od Woyta » 22.07.2012, 18:22

Jestli se ti vylomil klinek z vacky, tak shanej novou vacku.
Poloha kliky udavana CAS je dulezita pro vstrikovani a zapalovani.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 22.07.2012, 20:13, celkem upraveno 1 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1634
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: problem!

Příspěvek od 200sxfabi » 22.07.2012, 19:27

tak jestli se ti ulomil ten pulmesíc na vačce tak to určite nenatočíš a v tom dusledku ti ani necvakaji vstřky :) a u saní ti muže hučet čerpadlo od posilovače vetšinou málo kapaliny :wink:

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4175
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od MYSAK » 22.07.2012, 20:18

Pokud CASem otocis ruco vstriky cvakaj takze na tohle je uplne jedno jestli tam ma nebo nema ten vystupek, jen yb necvakaly ve spravnou dobu. S trochou preciznosti se to da nasadit i bez toho vystupku

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:22

no chvili sem se hral s CASem a steloval ale jde mi tam nasadit jen v jedne poloze.A kapalinu v posilovaci mam tu sem dolejval.A cvakavy zvuk jde od power transistoru.tak nevim.A nahodou nikdo nema vacku na prodej a pripadne bych koupil i saci z CA16.

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4175
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od MYSAK » 22.07.2012, 21:25

Vacku mam

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3361
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od Fizzbiker » 22.07.2012, 21:31

vacku mam taky. v Power tranzistoru nema co cvakat. cvaka leda nejaky rele kolem meno mozna ten bazmek od FPR.
Nissan Pulsar NX StreetPro in business
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Realizace dřevěných konstrukcí - od návrhu, přes statiku a optimalizaci prvků, až po kompletní realizaci
U přístřesků a pergol možno včetně založení. Střechy komplet včetně krytiny, klempířské a nutných stavebních úprav.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odtah vozidel do 1600Kg, kontakt ve členech pripadně SZ či e-mail.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:40

fpr je k cemu?

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:40

co za vacku?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od doublejay » 22.07.2012, 21:43

Fuel Pressure Regulator, regulátor tlaku paliva, a tím bazmekem myslel Fizz P.R. Control Solenoid Valve, řídící ventil pro FPR, který do něj pouští 180 sekund po startu atmo tlak.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:45

A kcemu to je?a je mozny ze bych k vuli nemu nemohl nastartovat?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od doublejay » 22.07.2012, 21:47

Je to k tomu, aby to do vstřiků pouštělo konstantní tlak benzínu a dávka paliva tak byla ovlivněna jen dobou otevření vstřiku impulsem z řídící jednotky. Za dobu existence fóra nikdo nenapsal, že by se mu tento díl pokazil...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:49

Aha takze je stejne nejspis problem v tom klinku a CASu?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: problem!

Příspěvek od doublejay » 22.07.2012, 21:50

Na hodně moc %... Vyměň vačku a myslím, že nastartuješ.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Thiep
user
Příspěvky: 85
Registrován: 11.11.2011, 20:09

Re: problem!

Příspěvek od Thiep » 22.07.2012, 21:51

uz schanim.a jak poznam ze vacka je ok a ze to neni zmetek?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host