Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

jak na to :-)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milan RPS13
user
Příspěvky: 512
Registrován: 29.03.2009, 03:11
Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem

Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od Milan RPS13 » 28.10.2014, 17:12

Máte někdo nějaký schéma na předělání elektriky z S14a do S13?
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM

BURGproduction

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od Woyta » 28.10.2014, 17:26

Mam tuhle prirucku pro pravaka.

http://ulozto.cz/x3HhpeEA/s13sr20guideapr06-pdf
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Milan RPS13
user
Příspěvky: 512
Registrován: 29.03.2009, 03:11
Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem

Re: Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od Milan RPS13 » 28.10.2014, 20:13

Super,díky moc.Zatím nejlepší co jsem viděl.
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM

BURGproduction

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od kenivruh » 29.10.2014, 07:41

Neviem ci ti to velmi pomoze, kedze to je pre motor z S13ky co je asi najjednoduchsi swap. S14a to ma o dost zlozitejsie (uz len ten NATS navyse).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Milan RPS13
user
Příspěvky: 512
Registrován: 29.03.2009, 03:11
Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem

Re: Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od Milan RPS13 » 29.10.2014, 09:36

Máš něco lepšího?
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM

BURGproduction

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Schéma elektriky SR20DET S14a do S13

Příspěvek od kenivruh » 29.10.2014, 12:16

mea culpa. som si nevsim poriadne aky to je dokument :oops:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů