Přetlak v oil systému

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6607
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Kentoya » 03.11.2005, 23:15

co se týká gufer na ventilech budu radymu oponovat

pokud máš velký vůle okolo vodítek ventilů a netěsní gufera, tak se okolo sacích ventilů (vodítek) olej do sání dostane, jen netuším jestli je to dostatečné množství na to aby se za autem kouřilo jak uvádíte

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 04.11.2005, 20:24

raddy píše: Gufera na ventiloch:
je to moznost, ale zase by to islo len do vaciek a odtial do flase ktoru tam mas, nie do sania......
Pres gufera na ventilech mi sel olej do valcu pres saci ventily a do vyfuku pres vyfukovy ... kdyz jsem vyndal motor a sundal sani a svody tak ventily, ktery byly zavreny zustaly doslova utopeny v oleji. takze auto kourilo jak sileny ... po nastarovani to kourilo jen chvliku, cca 10 vterin, po tom to "vicemene" prestalo, ale po zahrati to zaclo znovu a to tak ze auto zmizelo v oblaku olejoveho dymu, mozna nekde najdu i fotku ventilu zatopenych olejem ...

ten olej tam sel tak hodne ze mizel doslova pred ocima ... :x

Petr_fm

Příspěvek od Petr_fm » 13.11.2005, 12:27

To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka :?
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 13.11.2005, 12:40

Petr_fm píše:To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka :?
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
zmer komprese, podle me budes mit KO krouzky.

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 14.11.2005, 09:59

mě to při vyšších otáčkách při zátěži kouřilo taky a byly to kruhy.....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Petr_fm

Příspěvek od Petr_fm » 17.11.2005, 19:45

co stoji sada kruhu a kde sezenu tesneni pod hlavu ??
Urco to nebudou ty gufera??

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Petr_fm

Příspěvek od Petr » 18.11.2005, 21:56

a nebyl by nahodou v oleji benzin? me olej stale ubyva, nepribyva...
lze nejak vyloucit, ze to dela turbo ? abych nerozebiral motor, kdyz je treba jen spatne olejove tesneni v turbu, prece jsem s nim uz neco nalital a vuli celkem ma...
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5408
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.11.2005, 22:34

změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok

je to rychlý a snadný

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 19.11.2005, 12:01

Martin_534 píše:změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok

je to rychlý a snadný
a zabavny :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host