RADDYHO RADY-VYFUK

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6607
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Kentoya » 15.01.2006, 13:04

proto jsem to napsal rady, že pro většinu tunerů (i pro mne je to hudba budoucnosti) mě stačí výkon do 250 PS, jelikož toto auto chci i na rodinný ježdění, ale zároven ho chci v perfektním stavu, at se na nej můžu spolehnout

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4725
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.01.2006, 13:09

Kentoya píše:proto jsem to napsal rady, že pro většinu tunerů (i pro mne je to hudba budoucnosti) mě stačí výkon do 250 PS, jelikož toto auto chci i na rodinný ježdění, ale zároven ho chci v perfektním stavu, at se na nej můžu spolehnout
ale samozrejme. ten clanok bol venovany tym, ktory idu po vykonovych upravach. ale je samozrejme platny vseobecne. upravy vyfukov maju vyznam vtedy ked je povodny prilis restriktivny, brzdi nabeh turba a znizuje max. vykon. Ako je uvedene hned na uvode clanku, vyfuk sa robi ako posledny. t.j. najprv urobim motor a podla motora vyfuk, to je cele....
Kto nemeni motor, nema dovod menit ani vyfuk. :wink:

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 18.03.2007, 23:36

RADDY TEN ČLÁNOK VE VELMI POUČNÝ VRELE ĎAKUJEM ŽE SI HO NAPÍSAL NIKDE SOM NENAŠIEL O VÝFUKU NARAZ TOLKO INFO VŽDY NIEČO V SKRATKE TAKŽE OK...

VZHĽADOM NA TO ČO SÍ PÍSAL O ODDELENI WAST.KLAPKY A TURBINY -DOWPIPOM A VELKOSTI POTRUBIA ZA TURBOM MÁM OTÁZKU....NA TOMTO OBRÁZKU SÚ DOWNPIPES KTORÉ MÁME NA 300ZX A JEDINÉ ČO JJE NA NICH ASI TAK LEPŠIE /PODĽA TOHO ČO SI NAPÍSAL/JE LEN ODDELENIE WASTEGATE PRÍRUBOU OD VYFUKOVANIA PLYNOV OD TURBÍNY.ALE KED SA POZRIEŠ NA TIE TENKÉ TRUBKY ,ČO ĎALEJ POKRAČUJÚ -/KEĎ ICH VNÚTORNÝ PRIEMER SPOČÍTAM TAK JE O TRETINU MENŠI AKO ORIG.DOWNPIPE NEBOLO BY EŠTE LEPŠIE KEBY BOL PRIEMER TRUBIEK NA TÝCHTO DOWNPIP.VäČŠÍ??????
ČO TY NA TO???




Obrázek
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2439
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.03.2007, 00:10

kolik tě stály ty roury?

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 19.03.2007, 00:12

OKOLO 290 USD,CHCEŠ ICH?SAMOZREJME NOVÉ.....
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2439
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.03.2007, 00:20

mám je nachystané za 110 ale doprava stojí 137+clo dph-to už mi přišlo docela dost,a nebyly to jenom downp.ale jsou k tomu ještě trubky až za kat

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 19.03.2007, 00:25

NO TO SI VYSTIHOL Z E-BAYU ŽE ,TIEŽ TIE PRVÉ STÁLI OKOLO 250 USD AJ S DOPRAVOU TIETO DRUHE BOLI DRAHŠIE INÝ MATERIÁL A INÝ OBCHOD.... :D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2439
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.03.2007, 00:28

no jiné jsem nenašel,máš nějaký odkaz?

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2439
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.03.2007, 00:44

hlavně aby nahoře nepřepadli,máš ten odkaz?

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 19.03.2007, 00:57

Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Super clánok

Příspěvek od David » 05.05.2007, 20:33

Už by to len chcelo nejaký náčrtok toho ideálneho výfuku. Komplet aj s downpipe + zúženie + rezonator + koncovka a možeme vyrábať. Boli by dobré aj nejaké rozmery. :-D

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 08.05.2007, 23:44

RADY ČO HOVORÍŠ NA SILENCIONERY?
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 27.06.2007, 16:15

Takže Raddy pokiaľ sme sa bavili o výfukovom potrubí z 3" na 2,5" vyšlo to vynikajúco nábeh krúťaku o CCA 800 ot/min skôr ako celý 3" trochu je strata pri vyšších otáčkach ,ale časový rozdiel je stále menší pri 3"-2,5" ako pri celom 3" potrubí,i keď 3" určite vykazoval trochu viac sili pri vyšších ot/min.,každopádne má no to vpliv aj sanie restrikcia,a pri sériových klapkách je naozaj lepšie mať 3"-2,5" potrubie tak to je všetko ďakujeme za spoluprácu a have more fan pri nových výfukoch s 300zx tt :wink:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4725
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.06.2007, 07:50

Super vysledok. Ako to vyzera s hlucnostou oproti 3" systemu?

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 29.06.2007, 10:36

presne neviem v db,ale si myslím že tento užší je o trochu menej hlučnejší ale,nemeralo sa to ,vieš si predstaviť že by som to skúšal na STK? :lol: to už by bola drzosť hehe,pošlem foto Obrázek Obrázek Obrázek
Z-Club Bratislava

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host