Stránka 2 z 4

Napsal: 15.01.2006, 13:04
od Kentoya
proto jsem to napsal rady, že pro většinu tunerů (i pro mne je to hudba budoucnosti) mě stačí výkon do 250 PS, jelikož toto auto chci i na rodinný ježdění, ale zároven ho chci v perfektním stavu, at se na nej můžu spolehnout

Napsal: 15.01.2006, 13:09
od raddy
Kentoya píše:proto jsem to napsal rady, že pro většinu tunerů (i pro mne je to hudba budoucnosti) mě stačí výkon do 250 PS, jelikož toto auto chci i na rodinný ježdění, ale zároven ho chci v perfektním stavu, at se na nej můžu spolehnout
ale samozrejme. ten clanok bol venovany tym, ktory idu po vykonovych upravach. ale je samozrejme platny vseobecne. upravy vyfukov maju vyznam vtedy ked je povodny prilis restriktivny, brzdi nabeh turba a znizuje max. vykon. Ako je uvedene hned na uvode clanku, vyfuk sa robi ako posledny. t.j. najprv urobim motor a podla motora vyfuk, to je cele....
Kto nemeni motor, nema dovod menit ani vyfuk. :wink:

Napsal: 18.03.2007, 23:36
od NISMOO7
RADDY TEN ČLÁNOK VE VELMI POUČNÝ VRELE ĎAKUJEM ŽE SI HO NAPÍSAL NIKDE SOM NENAŠIEL O VÝFUKU NARAZ TOLKO INFO VŽDY NIEČO V SKRATKE TAKŽE OK...

VZHĽADOM NA TO ČO SÍ PÍSAL O ODDELENI WAST.KLAPKY A TURBINY -DOWPIPOM A VELKOSTI POTRUBIA ZA TURBOM MÁM OTÁZKU....NA TOMTO OBRÁZKU SÚ DOWNPIPES KTORÉ MÁME NA 300ZX A JEDINÉ ČO JJE NA NICH ASI TAK LEPŠIE /PODĽA TOHO ČO SI NAPÍSAL/JE LEN ODDELENIE WASTEGATE PRÍRUBOU OD VYFUKOVANIA PLYNOV OD TURBÍNY.ALE KED SA POZRIEŠ NA TIE TENKÉ TRUBKY ,ČO ĎALEJ POKRAČUJÚ -/KEĎ ICH VNÚTORNÝ PRIEMER SPOČÍTAM TAK JE O TRETINU MENŠI AKO ORIG.DOWNPIPE NEBOLO BY EŠTE LEPŠIE KEBY BOL PRIEMER TRUBIEK NA TÝCHTO DOWNPIP.VäČŠÍ??????
ČO TY NA TO???




Obrázek

Napsal: 19.03.2007, 00:10
od adner
kolik tě stály ty roury?

Napsal: 19.03.2007, 00:12
od NISMOO7
OKOLO 290 USD,CHCEŠ ICH?SAMOZREJME NOVÉ.....

Napsal: 19.03.2007, 00:20
od adner
mám je nachystané za 110 ale doprava stojí 137+clo dph-to už mi přišlo docela dost,a nebyly to jenom downp.ale jsou k tomu ještě trubky až za kat

Napsal: 19.03.2007, 00:25
od NISMOO7
NO TO SI VYSTIHOL Z E-BAYU ŽE ,TIEŽ TIE PRVÉ STÁLI OKOLO 250 USD AJ S DOPRAVOU TIETO DRUHE BOLI DRAHŠIE INÝ MATERIÁL A INÝ OBCHOD.... :D

Napsal: 19.03.2007, 00:28
od adner
no jiné jsem nenašel,máš nějaký odkaz?

Napsal: 19.03.2007, 00:44
od adner
hlavně aby nahoře nepřepadli,máš ten odkaz?

Napsal: 19.03.2007, 00:57
od NISMOO7

Super clánok

Napsal: 05.05.2007, 20:33
od David
Už by to len chcelo nejaký náčrtok toho ideálneho výfuku. Komplet aj s downpipe + zúženie + rezonator + koncovka a možeme vyrábať. Boli by dobré aj nejaké rozmery. :-D

Napsal: 08.05.2007, 23:44
od NISMOO7
RADY ČO HOVORÍŠ NA SILENCIONERY?

Napsal: 27.06.2007, 16:15
od NISMOO7
Takže Raddy pokiaľ sme sa bavili o výfukovom potrubí z 3" na 2,5" vyšlo to vynikajúco nábeh krúťaku o CCA 800 ot/min skôr ako celý 3" trochu je strata pri vyšších otáčkach ,ale časový rozdiel je stále menší pri 3"-2,5" ako pri celom 3" potrubí,i keď 3" určite vykazoval trochu viac sili pri vyšších ot/min.,každopádne má no to vpliv aj sanie restrikcia,a pri sériových klapkách je naozaj lepšie mať 3"-2,5" potrubie tak to je všetko ďakujeme za spoluprácu a have more fan pri nových výfukoch s 300zx tt :wink:

Napsal: 29.06.2007, 07:50
od raddy
Super vysledok. Ako to vyzera s hlucnostou oproti 3" systemu?

Napsal: 29.06.2007, 10:36
od NISMOO7
presne neviem v db,ale si myslím že tento užší je o trochu menej hlučnejší ale,nemeralo sa to ,vieš si predstaviť že by som to skúšal na STK? :lol: to už by bola drzosť hehe,pošlem foto Obrázek Obrázek Obrázek