Z automatu na manuál

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 28.11.2006, 20:09

Mám 200sx S14 v automatu a chi to předělat na manuální převodovku. Tak se chci zeptat jestli s tím nemáte někdo zkušenost co všechno to obnáší :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 28.11.2006, 20:51

kardan, převodovky, spojka, setrvák, spojková hydraulika, pedály, a vyvrtat díru na spojkovej pedál ve firewallu

jinak všechno kromě převodovky mám :-)

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 29.11.2006, 01:30

plus jedna jednoduchá,ale důležitá elektrická úprava

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 29.11.2006, 23:01

tak díky za radu hoši, tohle všechno je mi známo, myslel sem jestli to nemá eště ňákej háček naštěštestí asi ne :wink: :wink:

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 14.04.2007, 11:30

taky to budu prekopavat a chci se zeptat na tu elektrickou viec co tam treba
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 14.04.2007, 17:16

i mě to zajímá jak je to s tou elektronikou ... nejspíše se jedná o nějaké kabelové ůpravy s Ecu ale nejsem si jistej , nákej návod jsem už viděl ale přeci jen nemusí bejt 100% :) už se mi ve sklepě válejí snad všechny díly co jsou třeba takže už jsem skoro před swapem :)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 15.04.2007, 13:19

kluci tak sem uspěšně absolvoval přestavbu z AT na MT :D a sem příjemně překvapenej že to má s manuálem lepší zrychlení. A co se týče tý elektrický úpravy tak ta je VELMI jednoduchá. Až odpojíte elektriku co vede z AT do motorovýho prostoru do tý plastový krabice s pojistkama, tak jedna ze svorkovnic má pouze dva silnější dráty, tak po odpojení je musíte spojit (tu svorkovnici na tý krabici), jinak vám nepujde startér. A taky musíte dát pryč ECU automatu, která je místo spojkovýho pedálu nebo vám na přístrojovce bude svítit OVER DRIVE. Akorát mi zatím nesvítí spátečka....

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 16.04.2007, 06:41

no jasny dyt kdys mas automat tak nenastartujes dokut nehodis neutral a to je vlastne ten kabel v ti skrince (jinak moh bys vyfotit kterej to je?)
a to stou ecu ? ona je umysnena namysto spojky ci jako ze ji treba dat pric ???????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 16.04.2007, 20:16

jo jasný nafotím to a hned to sem hodím. tu ECU automatu je lepší dát pryč, protože se tam bude plíst kvuli spojkovýmu pedálu a taky aby vám na přístrojovce neblikala kontrolka OVER DRIVE.....

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.04.2007, 21:36

Láďa z UDC píše:jo jasný nafotím to a hned to sem hodím. tu ECU automatu je lepší dát pryč, protože se tam bude plíst kvuli spojkovýmu pedálu a taky aby vám na přístrojovce neblikala kontrolka OVER DRIVE.....

to jsi mi udělal radost ..konečně nákej čecháček co to překopal a má s tím teda vlastní zkušenosti :)

jel jsi podle nějakýho návodu ? ... co jsi všechno musel vyměnit ..já jen aby mi něco nechybělo až se do toho pustím ..narychlo se shání všechno špatně kort na S14 ..

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 17.04.2007, 16:40

ne žádnej návod sem neměl, je to poměrně jednoduchý, je to práce na den pokud máš hever. a je potřeba sp. pedál, oba sp. válečky, brzdovej pedál, trubky na kapalinu (aby si měl čím propojit válečky :) ), komplet spojka-lamela,setrvák,přítlačák a ložisko, potom první polovinu kardanu a to by mělo být vše. Při vyndávání AT je potřeba popustit celou nápravu s motorem, jináč to nedostaneš ven. A taky vyhodit pryč obě trubky co vedou z AT do vodního chladiče a to co zbyde na autě, tak se musí propojit. Díra pro spojkovej pedál je v kastli naznačená, kde má být a není potřeba středovou díru dělat tak velkou, jak je naznačeno. Všechny díry a úchyty pro spojkový trubky jsou v kastli připraveny.

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 17.04.2007, 16:48

tady sou nějaký fotky na elektrickou úpravu.:

Obrázek

Obrázek
červeně zakroužkovaný svorkovnice sou z AT a ty musíte samozřejmě odpojit a zeleně zakroužkovanou svorkovnici musíte propojit aby vám fungoval startér (viz první obrázek)

Obrázek Obrázek
ECU (správně je to asi ECT) automatu musíte dát pryč aby se vám tam nepletla kvuli sp. pedálu a aby na přístrojovce neblikal symbol OVER DRIVE

Obrázek
u řadící páky automatu je potřeba rozletovat dva drátky aby jste mohli páku vysunout

honas200sx

Příspěvek od honas200sx » 27.09.2007, 18:41

taky mam v planu prestavet S13 z automatu na manual,na kolik to zhruba přijde peněz??

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 27.09.2007, 19:19

...no tak konkrétně mě to nestálo nic, všechno sem měl doma, na tuhle otázku by ti asi líp odpověděl FIRE ikdyž přestavoval taky S14, tak to bude asi dražší než na S13...
nejdráž tě asi vyjde převodovka,pak spojka, pak ovládání spojky (trubky, válečky,...) nemám tušení kolik stojí tyhle věci na S13ku...., ale určo to seženeš tady na fóru od kluků za slušný peníze.... :wink:
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 28.09.2007, 08:41

Vsechno mam na prodej.... :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů