Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3361
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Fizzbiker » 29.12.2010, 18:36

to nechapu proc odpojujes konektor kdyz je jasne napsany a nakresleny co vyhodit a co propojit... a kdyz ti to nejde nastarotovat vratim co sem vyndal ne? FPR je otazka tri hadiček nic vic stejne tak jsi ho tam mohl nechat a jen spojit hribek na liste s ECCS a mel by jsi klid... misto focení a dotazu uz jsi zase mohl jezdit :wink:
Nissan Pulsar NX StreetPro in business
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Realizace dřevěných konstrukcí - od návrhu, přes statiku a optimalizaci prvků, až po kompletní realizaci
U přístřesků a pergol možno včetně založení. Střechy komplet včetně krytiny, klempířské a nutných stavebních úprav.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odtah vozidel do 1600Kg, kontakt ve členech pripadně SZ či e-mail.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Bart34 » 29.12.2010, 19:13

Jo ale porad by tam mel cely to ovladani FPR akoratze oddelany hadicky. Lepsi je oddelat i ten ovladaci mechanismus. Proste to, do ceho vedou ty hadicky oddlas. drzi to na jednom konektoru a ten musis odpojit. Nesmis to odpojit od toho plochyho ctverce.

A misto otazek neni nic jednodussiho zapojit konektor zpatky a zkusit to. :)
Prodáno: 200sxline Targa USA 200k :) Chip S1, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
Plánuju:Blow-off Greddy RS,
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
Obrázek
No problems-no fun

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 426
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od jan20nov » 29.12.2010, 19:21

tak to mam ja a bez problemu
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Bart34 » 29.12.2010, 19:25

Spravne. Perfektni foto.
Prodáno: 200sxline Targa USA 200k :) Chip S1, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
Plánuju:Blow-off Greddy RS,
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
Obrázek
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Jebass » 29.12.2010, 20:01

konečně jasný obrázek.jinak teda bude chyba ještě v něčem jiném.Děkuji všem účastněným.
Naposledy upravil(a) Jebass dne 29.12.2010, 20:03, celkem upraveno 1 x.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1627
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od 200sxfabi » 29.12.2010, 20:02

Co jsi tam udelal blbě ??

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 06.11.2011, 01:22

nie je lepsie kupit regulator tlaku ? externy... i ked stale neviem ako ho zapojit... a mozno sa bavite o niecom uplne inom tak ak hej tak sorry:)

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4968
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od mara_m » 06.11.2011, 20:35

ne takhle bude zapojenej aj externi
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 06.11.2011, 22:49

MYSAK píše:Start jo ale jak bylo psano.. kdyz napriklad zastavis jen u benzinky, natankujes, motor mas ohratej, vyrazis a behem tech par minut des do boostu mas v tu chvili zas chudou smes protoze chybi pretlak ze sani
bude tento problem aj s externym regulatorom ?????

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 573
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od Koudy » 06.11.2011, 22:58

Nééé proboha :roll: .

Sakra tváříš se jak koumes, každýmu osočuješ a ve zkutečnosti snad nejsi schopnej číst a ani přemejšlet.

Obrázek
Když tohle vyhodíš, tak nemůže problém se spínanou chudou směsí nastat. Prostě tohle je ten ventil který ji na povel jednotky způsobuje.

FPR zapojíš přímo do sacích svodů. Co na těch třech vývodech nechápeš?

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 07.11.2011, 14:37

Koudy píše:Nééé proboha :roll: .

Sakra tváříš se jak koumes, každýmu osočuješ a ve zkutečnosti snad nejsi schopnej číst a ani přemejšlet.

Obrázek
Když tohle vyhodíš, tak nemůže problém se spínanou chudou směsí nastat. Prostě tohle je ten ventil který ji na povel jednotky způsobuje.

FPR zapojíš přímo do sacích svodů. Co na těch třech vývodech nechápeš?
Sorry ok uz som sa do toho dostal ok ok a ked sa zapaja externy tak stary sa len obide ci ako ?

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4968
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od mara_m » 07.11.2011, 18:28

uz jsem ti to psal 3* jak se to udela tak sakra to stale nevis
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 07.11.2011, 20:40

mara_m píše:uz jsem ti to psal 3* jak se to udela tak sakra to stale nevis
dobre dobre nerozculuj sa, ked to budem robit a nebudem vediet tak napisem no. prepac mi

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4968
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od mara_m » 07.11.2011, 21:26

ja se nerozciluju :) jen proste to je stejne zapojene jako serie vyndas serii misto toho das prechodku na hadici hadici tam otsat hodis do regulatoru a znej zpet do nadrze das tam hadici ze serie fpr podtlak zapojis stejne ze sani na fpr uplne stejne bude zapojen jen nebude na liste ale bude odsazen mezi listu a fpr das jen hadicku jinak stejne
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 30.05.2012, 20:26

jan20nov píše:tak to mam ja a bez problemu
Obrázek
Obrázek

caute Gulosi :) no takze robi sa revizia v mojom samochode :) takze potrebujem pomoct... na ventyle sprvej foto mam cisto jednu hadicku ta je (respektivne bola) zapojena do hadice za vahou dalsie nemam pojem tak to bolo ked som to kupil a ten podtlakovy regulator mam tak ako na fotke cislo 2.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti