Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

jak na to :-)
Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 30.05.2012, 20:29

JakubkoGB píše:
jan20nov píše:tak to mam ja a bez problemu
Obrázek
Obrázek

caute Gulosi :) no takze robi sa revizia v mojom samochode :) takze potrebujem pomoct... na ventyle sprvej foto mam cisto jednu hadicku ta je (respektivne bola) zapojena do hadice za vahou dalsie niesu, nemam pojem tak to bolo ked som to kupil a ten podtlakovy regulator mam tak ako na fotke cislo 2.

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od JakubkoGB » 30.05.2012, 22:20

no alebo lebsie povedane mohlo to mat nejake negaativne ucinky ked solenoid valve bol zabojeny k ecu pripojena bola hadicka len spoza vahy, lenze FPR regulator priamo z Eccs...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Příspěvek od doublejay » 31.05.2012, 19:16

Negativní vliv na motor to mít nemohlo, ten solenoid přepíná řízení FPR mezi vývod za AFM a ze sání tak, že přesně 3 minuty po nastartování je to puštěné za AFM a pak až do příštího startu už ze sání (zadní strana bloku ECCS). Takže jsi vlastně alternativní zapojení řízení FPR měl, jen tam zůstal zbytečně ten solenoid. Vývod za AFM je třeba zaslepit...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host