Stránka 4 z 4

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 30.05.2012, 20:29
od JakubkoGB
JakubkoGB píše:
jan20nov píše:tak to mam ja a bez problemu
Obrázek
Obrázek

caute Gulosi :) no takze robi sa revizia v mojom samochode :) takze potrebujem pomoct... na ventyle sprvej foto mam cisto jednu hadicku ta je (respektivne bola) zapojena do hadice za vahou dalsie niesu, nemam pojem tak to bolo ked som to kupil a ten podtlakovy regulator mam tak ako na fotke cislo 2.

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 30.05.2012, 22:20
od JakubkoGB
no alebo lebsie povedane mohlo to mat nejake negaativne ucinky ked solenoid valve bol zabojeny k ecu pripojena bola hadicka len spoza vahy, lenze FPR regulator priamo z Eccs...

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 31.05.2012, 19:16
od doublejay
Negativní vliv na motor to mít nemohlo, ten solenoid přepíná řízení FPR mezi vývod za AFM a ze sání tak, že přesně 3 minuty po nastartování je to puštěné za AFM a pak až do příštího startu už ze sání (zadní strana bloku ECCS). Takže jsi vlastně alternativní zapojení řízení FPR měl, jen tam zůstal zbytečně ten solenoid. Vývod za AFM je třeba zaslepit...

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 30.07.2019, 22:46
od Fil
Tak mě napadlo, nezkoušel někdo tento solenoid využít jako ventil pro ovládání tlaku turba řízený pwm (mám EMU standalone ecu + ext. wg)? Zatím bych nerad utrácel za 3port MAC ventil a tohle určitě ještě někde v garáži najdu...

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 31.07.2019, 14:47
od raddy
ten ventil je asi prilis pomaly, ale kludne sa s nim pohraj,tusim som to kedysi davno skusal...

Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR

Napsal: 31.07.2019, 20:33
od Fil
Ok, dík, teď už do toho hrabat nebudu ale v "zimní přestávce" to bude spolu s pár dalšíma věcma na pořadu dne...