brzdy kutil Tim

něco pro majitele šestiválců
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 08.05.2007, 23:57

OK BUDEŠ VRELE OČAKÁVANÝ :wink:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 09.05.2007, 00:17

ty bydlíš V NMn/V na zelený vodě?Já se odtud nehnu ani na krok,páč už dopředu vím,že nebudu moct chodit.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.05.2007, 06:43

Dobehni ku mne,ja byvam odtial cca 45km.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 09.05.2007, 10:39

NIE V BRATISLAVE JE TU LEPŠIE AKO V NM/V :-D SME TU VŠETCI POKOPE 300ZX 350Z SPRAVÍME PÁRTY :-D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 13.06.2007, 14:06

Kuva nemáš ňákou dokumentaci ? Ať to můžu nechat udělat bez rozebrání auta.

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.06.2007, 15:24

Mám dokumentaci na:
a)60ti metrovej žebřík(pasuje na Apollo7)
b)křovinořez na vodík
c)kevlarovej dekl na kanál
d)olověnou koloběžku (odlehčenou)
na brzdy nemám,takový věci dělám vod oka 8)

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike » 13.06.2007, 16:57

:cyclopsani: :cyclopsani: :smt064

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 13.06.2007, 21:04

To není možné, přece tan soustružník to nemlask podle oka.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.06.2007, 21:19

Taky bych chtel nejakej vykres ci nakres toho stredu...pokud je to stejny jako origo 300ZX kotouc (odsazeni od naboje, poloha vuci trmenu). Trmeny jsi pouzil jake?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 14.06.2007, 00:08

Vždyt máte obrázek.Rozměry vám nebudou k ničemu,všechno mám jinak(ofset,brzdiče,kotouče...).

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 14.06.2007, 07:17

A nějaký detail toho plovoucího uložení + jaké šroubky, matky material.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 14.06.2007, 08:08

Heini píše:A nějaký detail toho plovoucího uložení + jaké šroubky, matky material.
Ahoj,vsetko mas rozpisane v hned pod tymi obrazkami. :wink:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.06.2007, 08:13

4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 14.06.2007, 08:35

Mirek píše:4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
Pri najhorsom bude brzdit nohami ako flinstonovci. :-D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 14.06.2007, 09:32

Normální obyč dural,zrovna nic lepšího nebylo k mání,ale je to v poho,ono to zas na těch unašečích není tak strašný,jak to vypadá.Mnohem větší průser je vybírat materiál na obruče,vhodnější by byly ocelové kalené,než litina,aby tolik neubývaly,ale jsou s nimi větší problémy :wink:
pro zajímavost:moto kotouče made in doma Obrázek
ten vlevo-trochu lepší železo-brzdil perfektně se všemi druhy destiček,ale s bídou jeden závod.Pak se musel zahodit,poněvadž rychle ubýval a byl křivej jak národní charakter.
-vpravo-žárupevná nerez ocel s příměsemi proti opotřebení-brzdil o něco méně s organikou,na sintrové desky se nehodil(keramika,kov),protože docházelo k vytrhávání materiálu.Bylo nutno ho zakalit,pak fungoval dobře,neubýval,nekroutil se.Moc starostí při výrobě.
Tím chci říct,že zvolit vhodný materiál-kotouč-destička je alfa/omega,výrobce to pochopitelně tají a je to docela high school.Proto je nejlepší koupit komponenty od jedné fabriky a vyhnout se tím náročnému laborování.Je fakt,že některé destičky jsou mnohem vstřícnější k různým druhům kotoučů,některé naopak.Teď jde o to,přijít na tu správnou kombinaci.A ještě aby to brzdilo.Středy do těchhle kotoučů-dural 5-6 mm,vcelku slušný,hlavně z toho důvodu aby se nevymačkával v uložení obručí a tím pádem měl nějakou životnost.Nikdy s nimi nebyl nejmenší problém,on ten materiál ve své podstatě vydrží velmi mnoho.Co se týče teploty-unašeče se nikdy nezahřejí natolik(ani vzdáleně)aby se to nějak projevilo změnami v materiálu,takže žádnej strach. :thumbleft:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů