FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.03.2007, 01:43

a víš proč první zdechnou 5 a 6 válec?jestli to víš,tak máš u mně pivo. :lol: S tím olejem je to trošku jinak-koukal jsi někdy jak ten oil cooler funguje?Do něj totiž jde olej až když tlak přeleze 4 bar-to znamená až ve vysokejch otáčkách(a moc ho neprotíká).Je to systém úplně na hovno.My potřebujeme,aby měl oil ve vaně tak 65-70 stupňů,víc ne,protože na klice má tak o 40 stupňů víc a to je tak horní hranice pro vysokou zatížitelnost.To znamená plnoprůtokovej systém s velkým chladičem. 8) A intercooler mám už koupenej :D :D :D

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 09:56

slabé chladenie,vodné kanliky majú slabý prietok/zlý odliatok/Ja to mám vyriešené na mojom bloku už dávno. ;-)
Eše by mohlol byť ináč vyriešný obeh oleja /chladenie/ mne osobne by vyhovoval cez termostat,a nie len cez pružinu /tlak
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:46, celkem upraveno 2 x.
Z-Club Bratislava

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike » 13.03.2007, 10:02

taky sem se dozvedel ze krz to co se usazuje v tom chladicim systemku bloku kudyma prudi voda a to zapricinuje maly prutok vody tudis nedostatecny chlazeni .....

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.03.2007, 10:10

no a ten ventil určuje tlak v systému-relief valve.Pokud je zavřený,přes chladič nejde olej.Oni tím pravděpodobně řeší absenci termostatu.Ohledně toho 5 a 6 válce-když se podíváš s baterkou do hlavního vodního kanálu co jde od pumpy skrz blok,tak ti bude hned jasné,proč ty dva poslední odcházejí.To se ale týká výkonů 500+. Konec toho kanálu je skoro ucpaný zbytky po výrobě(lití),protože se tam špatně může no a vodě se tam taky nechce.Je potřeba vytlačit zátky mezi válci a celé to vedení vybrousit.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 21:52

ináč musím povedať ,že keď som meral ovalitu válcu,na posledných 2 válcoch tak boli najhoršie a to rapídne...... a piesty tam boli tiež trolililinka chytené,preto som sa nasral a komplet výbrus +honovani a nové piesty švacol som wiseco :D



ináč s tím stojanom motora som zatial spokojný... Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:57, celkem upraveno 2 x.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.03.2007, 23:09

nato,že jsou to písty do turba,mají docela slušnej deflektor :shock: kolik jsi dělal vůli píst/válec?A kolik s tím máš nalítáno?Já měl s Wisekama kdysi problémy.Oni se potvory trošku víc natahujou.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:16

a to bol ten problém... ,podľa manuálu /orig.piesty/ píšu 0.45 ale wiseco nepísal nič..... tak výbrus som dal robiť na mieru 0.45 potom som dobehol do fabriky a sám som nahrial piest na CC 60 st. ,a predstav si že tá potvora tam nechcela ísť ,teda išla ale problematicky... tak som dal príkaz na 0,65 a išiel tak ako má... potom som to dal sfinišovaŤ /honovať/, a je to ok, tlaky pri zohriatí motoru sú všetky presne na desatinu 11,3 baru,čo ty na to?ja si myslím že je to bomba... :wink:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:20

zábeh 8 000 km , 2 x zmena vyskozity pri zábehu iná ;-)
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:59, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.03.2007, 23:20

s tou vůli jsi udělal dobře, kované potřebují větší vrtání, jinak na ty deflektory jsem koukal taky, takže tlaky asi šli nahoru, ale mám podobný z bluebirda, taky s takovým deflektorem, a statická komprese při stejné hlavě jako u dvoukila je 1/11 kdežto u dvoukila 1/8,5 kde jsou písty zarovno s hlavou

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:26

kenoya kamaráde ale toto niesu kované. hliník -polimer do 480 ps../držia aj viec-jebnú až pri 560 PS a tlaku 1 28 bar/odľa skúsenosti-vydržia dosť../lahšie sú a to sa podrž o 300 g na kus!!!!,na kované dávame 0,82-0,98 podľa válcu /nikasil a tak./tam sú iné.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.03.2007, 23:30

NISMOO7 píše:a to bol ten problém... ,podľa manuálu /orig.piesty/ píšu 0.45 ale wiseco nepísal nič..... tak výbrus som dal robiť na mieru 0.45 potom som dobehol do fabriky a sám som nahrial piest na CC 60 st. ,a predstav si že tá potvora tam nechcela ísť ,teda išla ale problematicky... tak som dal príkaz na 0,65 a išiel tak ako má... potom som to dal sfinišovaŤ /honovať/, a je to ok, tlaky pri zohriatí motoru sú všetky presne na desatinu 11,3 baru,čo ty na to?ja si myslím že je to bomba... :wink:
chytře jsi to zmáknul.Aspoň nemusím vymejšlet vymyšlené. :wink: neboť mně to čeká v nejbližší době.Jinak u těch pístů měl být takový minipapírek,kde soudruzi wisekáči píšou,kolik že se má dělat vůle.Ale je to tam napsáno tak blbě,že i rodilej angloš měl problém pochopit.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:35

a keď sisi pozrel orig piesty mali z vnútra výstuže, takže sa pravdepodobne tolko nerozpínajú, :D ,keď si zobereš,že celková hmotnosť piestov je od orig menšia o 1,8 kg .super
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 13:02, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:36

asi tak :D a
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 13.03.2007, 23:42

ten tlak je len tak tak na hrane max udávajú okolo 12 bar,kompres je 8,6 myslím že sa dá s tim trochu čarovať tak je to naschvál
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 13:03, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.03.2007, 23:54

NISMOO7 píše:a keď sisi pozrel orig piesty mali z vnútra výstuže, takže sa pravdepodobne tolko nerozpínajú,kdežto tieto wiseco išli hore s objemom preto aj za studena trochu ale mierne posmrdkávaju ale len pokiaľ sa nezohrejú,ale je to cítiť s odlahčeným zotrvákok idu otáčky hore jak strela :D ,keď si zobereš,že celková hmotnosť piestov je od orig menšia o 1,8 kg a zo zotrváku je dole 2 kg tak to je už sila :-D
no vidíš já mám na pístech 10 gram celkem 40, na ojnicích 120 gram celkem 480, na setrváku 6 kilo, na řemenici 2,5 kila celkem 9 kilo rotačních hmot, než si prdnu musím z jedničky na dvojku, jak to jde do otáček, jen mě serou synchrony na trojce, nejde rychle řadit

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů