P: RPS 13, SR20det, 1989, SVK papiere, EK&STK Jul 2013,

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Odpovědět
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

P: RPS 13, SR20det, 1989, SVK papiere, EK&STK Jul 2013,

Příspěvek od infin1tty » 01.04.2012, 12:15

Nadisiel cas predat auto, ktore mi stoji pred barakom a nieje skoro vobec vyuzite, cisto z praktickych dovodov, nemam nanho cas, miesto na pracu okolo neho a nemam ani dovod ho uz dalej vydrziavat. Auto je v uplnom poriadku, bez mechanickych zavad alebo poruch, kasla potrebuje mensie prace /osetrit par hrdzavych miest/.

Nissan 200sx RPS13, rok vyroby 1989, platna STK a EK do Jula 2013!

Auto bolo kupene v Roznov pod Radhoste v Cechach cez 200sx.cz forum v roku 2008. Najazdene 1. Karoseria 17800km, Motor: SR20det 120 000km
Auto je v 100% funkcnom stave, od kupy v roku 2008 boli nanom menene a upgrejdnute nasledovne komponenty:
1. motor SR20det, kupovany z UK, v 100% stave, vybraty z nissan 200sx s14 zenki, majitel bol starsi pan ktory sa staral pravidelne o motor.
motor nikdy nebol rozoberany ani otvarany, je 100% povodnom original OEM stave, bez jedinej chybycky, ide ako hodinky, nikdy nesklamal.
- Exedy stage 2 kerametalicka spojka
- Driftworks flywheel
-Oem ECU

2. tlmice: KYB AGX s nastavitelnou vyskou a tuhostou + odklony

3. HKS Hi Power silent vyfuk komplet downpipe+decat stred s tlmicom, + zadny tlmic pekny zvuk, nieje hlucny

4. Cobra Monaco - modra farba, sportove sedadlo sofera

5. Volant styl deep dish Sparco

6. HKS vzduchovy filter

7. Apexi fmic

8. bateria premiestnena do kufra

9. MBR boost cotroler manualny od DW, momentalne nastaveny tlak T28micky na 12,5psi - vykon 250psi, 312nm - dolozene papierom od MM racing

10. budiky: Autometer: teplota oleja, tlak oleja, tlak turba. Depo racing teplota vody
11. Jednodielny kardan by Kentoya
12. zvarosvor

Kolesa su ktomu 15" disky plus original 4x nissan preface kolesa

Karoseria je na svoj vek zachovala, miestami korozia, ktora sa da odstranit.
Motor taha ako ma a nikdy ma nesklamal, v aute je od Novembra 2010.

Auto je vhodne ci uz na kazdodenne vyuzitie, alebo ako vhodny projekt na drift/track car. Lak nieje v najlepsiom stave ale v sikovnych rukach
sa to vsetko opravi a posluzi este vela rokov.


Moje naklady boli nasledovne: 2000e auto s CA po generalke ktore bolo zle zlozene, 2000e SRko so vsetkym potrebnym, cez 1500e dielce
z japonska, dovezene do UK a na Slovensko + plno dalsich nemenovanych vydavkov.. celkovo 5500-6000e.

Cena je 4100e plus mozna dohoda, niektore diely viem predat osobitne a zlavit z ceny auta ak by bol zaujem da sa to aj tak riesti.

forum/viewtopic.php?f=151&t=16673

Mobil: 0944 334 624
Maros
Bratislava

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů