P: Nissan Primera P11 SR20VE - PRODANO

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Zamčeno
Uživatelský avatar
Lukyisek
Member
Příspěvky: 25
Registrován: 29.10.2012, 15:14

P: Nissan Primera P11 SR20VE - PRODANO

Příspěvek od Lukyisek » 13.08.2013, 10:32

Zdravím, mám k prodeji svou Primeru P11 s motorem SR20VE. Samozrejme nabizim k prodeji se slzami v ocich, ale objevilo se jine zajimave auto.
Primera je velmi opecovavana, vse v posledni dobe vymeneno, je to rok 1998, v provozu od 03/1999. Exterier odpovida veku, ale nikde zadna rez, podvozek super, standardni tupky, apod. na laku. Auto ma dle tacho najeto nyni cca 302 000km, ale nezaleknete se, kdo mne zna a i to auto, vi ze je TOP a absolutne je jedno kolik je na tachometru. Dostava nej peci!
Vice info u mne v profilu na Nissan klubu, kde najdete mnoho foto a veskere info co se kupovalo a co se s autem delalo -> http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan ... a-p11-3382
Kdo zna clena "jagy", muze se ho zeptat, on daval do auta motor a on auto take dobre zna!

Par veci co na aute je:
- motor SR20VE (nutno jeste doladit na brzde, neni problem zaridit) + nová spojka EXEDY (najeto do 3000km)
- komplet nerez vyfuk 2,5" bez katu - svody SSAC s páskou Billion, Magnaflow rezonator a nepruchozi tlumic Magnaflow Turbo XL
- palivova pumpa Subaru Impreza WRX STI
- otevrene sani JWT Popcharger
- platinove svicky NGK + kabely VMS Racing 10,2mm
- podvozek tlumice Kayaba Excel-G + progresivni pruziny Weitec (-40mm), predni a zadni rozpera
- brzdy predni 280mm EBC TurboGroove + keramicke desky Hawk HP+ (najeto na tom do 1000km, brzdi extremne!), zadni brzdy komplet ATE, opletene hadice Goodridge, brzdovka DOT 5.1
- sedacky polokozene z P11GT v super stavu
- okenni foli SunTek HP
- predni svetla JDM P11
- kola ALU RAcing Line 16" s pneu Kumho KU-31 205/50 ZR16 + matice VMS Racing, zimni ALU 15" s pneu 185/65 GoodYear UltraGrip 7+

Celkove je v P11 nacpano cca 200+ tis. Nyni, ac nerad, ale nechal bych za cca 85 000,- Kc. Cim drive, tim lepe!!!

Kontakt pres SZ nebo na mail Lvacha(zavinac)seznam.cz (s vaznymi a rychlymi zajemci pote po telefonu).

Obrázek
Obrázek
Obrázek
- 1998 Primera P11 SR20VE - SOLD (http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan-primera-3382)
- 2002 Lancer EVO VII RS Ralliart (cca 400PS / 500Nm) - NOW!! (http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942)

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Nissan Primera P11 SR20VE

Příspěvek od Xcriss » 13.08.2013, 11:43

Sry za OT? ale tohle je krasny vuz... 8)
Jen trochu skoda tech kol :? Ale kazdopadne SR20VE a auto v atakove kondici je parada 8)
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Nissan Primera P11 SR20VE

Příspěvek od blázen » 13.08.2013, 16:30

jakej má ten motor výkon? Jak se to sním chová? Pěkná primera
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

tofoj
user
Příspěvky: 2
Registrován: 18.08.2012, 19:04

Re: P: Nissan Primera P11 SR20VE

Příspěvek od tofoj » 13.08.2013, 16:49

Momentálně tak 180-185 koní. Po nalazení by to 200 bejt mělo. Chová se to pěkně, krouťák to má od cca 1500 otáček do nějakejch 4500 pořád stejnej a příjemnej. Pak sepnou vačky a od nějakejch 5000 do 7500 motor táhne konstantně o dost líp. Trochu to zabijí převodovka, protože auto jede na dvojku skoro 120, na trojku už skoro 180, takže se člověk v provozu vždycky nedostane k tomu nejlepšímu zátahu. GTčková by asi stačila a je za pár korun. Ale zase má kratší pětku.

Uživatelský avatar
Lukyisek
Member
Příspěvky: 25
Registrován: 29.10.2012, 15:14

Re: P: Nissan Primera P11 SR20VE

Příspěvek od Lukyisek » 13.08.2013, 18:07

Taky majitel musi neco povedet.
Kola? Ano, nejsou nej, byly v planu treba Team Dynamics, ale nakonec vyhraly tyhle. Zaprve cenove, zadruhe i velmi prijemnou vahou a za treti ze jsem neprisel na nikoho, kdo by je nekde oddelal. I lidi kteri je meli a davali tomu nekde cocku, tak kola v pohode. Pokud s nima netrefis patnik ve velky rychlosti, neni vubec problem. Kdovi ale co by odeslo i potom.
A jinak motor jak psal tofoj. Je luxusni, zvuk bozskej a i kdyz je potreba to jen trochu doladit na brzde (drive to casove neslo stihat), tak uz i ted dokaze velmi pekne tahat. A hlavne nevadne, tocis k 7500rpm a motor stale stejne taha, nadhera!
Proste jsem tomu daval a zatim jeste davam tu nej peci. Nedavno se na to nacpaly novy kotouce EBC s keramickejma deskama HAWK a je to jiny level, asi tak 10x vic to brzdi nez predtim. Bohuzel jsem zatim na nich najel asi jen 1000km, takze pro budouciho majitele dobra zprava. To same motor se spojkou EXEDY, najeto max do 3000km.
- 1998 Primera P11 SR20VE - SOLD (http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan-primera-3382)
- 2002 Lancer EVO VII RS Ralliart (cca 400PS / 500Nm) - NOW!! (http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942)

Uživatelský avatar
Lukyisek
Member
Příspěvky: 25
Registrován: 29.10.2012, 15:14

Re: P: Nissan Primera P11 SR20VE

Příspěvek od Lukyisek » 15.08.2013, 08:49

Asi si to zamknout sam nemuzu, ale prosim LOCK. Auto vcera prodano, takze to bylo rychle... :(
Bude mi chybet holka, byla vymazlena!
- 1998 Primera P11 SR20VE - SOLD (http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan-primera-3382)
- 2002 Lancer EVO VII RS Ralliart (cca 400PS / 500Nm) - NOW!! (http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942)

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů