P: HKS SQV BOV

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 23.05.2012, 20:54

Predam nepouzity ORIGINAL HKS ziadne ebay napodobeniny....
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 05.03.2013, 10:27

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od buky300zx » 05.03.2013, 11:06

Price?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Grassell » 05.03.2013, 17:57

Podle čeho usuzuješ že jde o origo. :lol: podle ceny co jsi za něj dal :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Mickael » 05.03.2013, 19:10

Ja se taky obavam ze to neni original. Bylo by mi to jedno,kdybys sem nepsal ,,Original HKS,,.
Ale logo na cele by melo vypadat takhle.
Obrázek
Nejjednodusii je zmerit tu podtlakovou trubicku co z toho kouka ven.

edit: Ale zas podle tvaru sroubku a pritomnosti t-spojek v baleni se to jako original tvari,tak nechci delat zavery.
97' ECR33 M-spec 2

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Grassell » 05.03.2013, 20:44

Pruser je ten ze ty kopie jsou tak dokonale ze neni vubec poznat co je origo a co ne.
Ten hologram a i ty T na hadice maji i kopie.

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od playdude » 06.03.2013, 07:25

..ked uz chcete o niekom tvrdit, ze predava fake a tvrdi opak, aspon uvedte naozaj detailne porovnanie (http://www.dsmtuners.com/forums/bolt-te ... v-bov.html) a uvedte, z ktorych jeho fotiek ste spoznali, ze to fake je, pretoze takto je to len ohovaranie a kazenie dobreho mena predavajuceho pani..

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 06.03.2013, 14:14

chlapci to co tu predvadzate je ozaj ubohe...

nie kazdy HKS BOV musi byt hned fake....

Peto dakujem za link BOV, ktory mam pred sebou splna vsetky nalezitosti ORIGINALu...

v pripade REALNEHO zaujmu mozem dodat detailne foto....

a hlavne je ORIGINAL lebo bol kupeny priamo v HKS nie na eBay....

cena je 220,- EUR.....dohoda ista :)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Mickael » 06.03.2013, 14:32

97' ECR33 M-spec 2

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Rave » 06.03.2013, 15:39

Remo
postnul by jsi sem prosim navod zapojeni toho bov?zajima me zda se ma ci nema strkat do podtlaku ten jednocestnej ventil.A popr. kterou cestu ma pustit a kterou drzet.
Dekuji
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 06.03.2013, 20:45

Pre chytrakov s pridrbanymi recami, tu je viac fotiek podla navodu ako rozoznat FAKE...

poprosim nevyjadrovat sa k veciam, do ktorych je dotycnych K***T


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 06.03.2013, 20:48

Rave píše:Remo
postnul by jsi sem prosim navod zapojeni toho bov?zajima me zda se ma ci nema strkat do podtlaku ten jednocestnej ventil.A popr. kterou cestu ma pustit a kterou drzet.
Dekuji
navod ma asi 10 stran a nie je na nom ziadny diagram a cele sa mi to fotit nechce...sorry
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Grassell » 06.03.2013, 22:17

Grassell píše:Podle čeho usuzuješ že jde o origo. :lol: podle ceny co jsi za něj dal :lol: :lol: :lol:
Pokud chces nekomu nadavat tak se koukni po nekom doma. Ja jse te jen zeptal podle ceho jsi poznal origo. To mne zajimalo. A jestli mas nejaky problem navstiv lekare i s kamaradem.

Mas tam dole jasne napsano ze delaj tak dokonale kopie ze se neda poznat jeden od druheho.

Uz to nejsou tak spatlane kousky jak se prodavali drive.
A jestli chces nasrat tak origos vydrzel rok a stal prez 6 tacu z RHD a az pojedu do dilny tak ti klido hodim foto jak dopadl.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od remo » 06.03.2013, 22:58

trafena hus zagagla...ja som nikomu nenadaval ani nic neadresoval...ze sisi to vzal na seba o niecom asi svedci, ked si mal pocit, ze ty si tu mal pridrbane reci.....tak ta poprosim posielaj k lekarovi niekoho ineho...najlepsie toho v zrkadle a prispievaj do tem, ku ktorym mas co povedat...

to co sa stalo tvojmu "ORIGINAL" HKS bovu, lebo si za neho dal cez 6.000,- CZK v tomto prispevku nikoho nezaujimalo...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: P: HKS SQV BOV

Příspěvek od Grassell » 07.03.2013, 16:14

Tak te naseru vic.
Je podle tebe lepsi poridit jeden origo za 200 ecek nebo 3 za par supu.
Co vydrzi dyl, a treba se vis co ......

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů