K: YAMAHA R1

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: YAMAHA R1

Příspěvek od blázen » 30.08.2013, 15:12

Grassell píše:Dvouvalec je hrozna bestie od spodnich otacek.
Ten by mu doporučil jedině jeho sok:-)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Lukyisek
Member
Příspěvky: 25
Registrován: 29.10.2012, 15:14

Re: K: YAMAHA R1

Příspěvek od Lukyisek » 30.08.2013, 23:49

Dvouval a kor litr je dobry fakt spis pro nekoho kdo uz na necem jezdil. Je tedy pravda ze to je muj prvni litr, ale motorky znam od mala, vim vesmes co s nima delat a jezdil jsem i driv na moto, treba slabsich, ale fakt se to da. Kazdopadne je to peklo no, odspodu to ma linearni zatah jako blazen. Ono staci jet kolikrat jen na 6ku, lehce to nechat vrkat, vemes za to a sebere se to neskutecne.
Napr. Suzuki SV 650 dvouval je myslim si docela dobrej pro zacatecnika, jede to pekne a stale stejne, ne jak jiny moto ctyrvalce, ze to nejede a pak to jede jako splaseny.
Takze kazdopadne stejne bacha. R1 jak se tu pise je dobra vrazda, na zacatek bych o tom asi neuvazoval i kdyz ten dvouval litr byl taky chvili zajimavej.
- 1998 Primera P11 SR20VE - SOLD (http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan-primera-3382)
- 2002 Lancer EVO VII RS Ralliart (cca 400PS / 500Nm) - NOW!! (http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942)

onsad
user
Příspěvky: 54
Registrován: 30.08.2012, 18:15
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: K: YAMAHA R1

Příspěvek od onsad » 31.08.2013, 00:30

Moment, teď trochu nechápu. Když porovnávám např. 1 000 cm3 dvouválec a čtyřválec, který bude mít lineární zátah? Tedy příjemnější a bezpečnější? Čekal bych ten čtyřválec. Když se dvouválce nedoporučují, budou mít tedy zátah nejdříve nicmoc a potom to "kopne"?
Nissan Primera 2,0 96 kW

Uživatelský avatar
Bohuš
user
Příspěvky: 229
Registrován: 02.11.2011, 10:34

Re: K: YAMAHA R1

Příspěvek od Bohuš » 31.08.2013, 15:59

dvouvál = hned odspoda velký krouťák
čtyřvál = kruťák až nahoře

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: K: YAMAHA R1

Příspěvek od A.C.A.B. » 09.09.2013, 22:34

Teorie pomateného šarlatána :D
-velkej čtyřvál jede vždy a všude. Ráno se tam dá pětka(případně šestka)a v pátek se vyndá.
-malej čtyřvál jede spíš nahoře(čím ostřejší tím výš)
-malej dvouvál(třeba zmiňovaná SV650) připadá, že jede lineárně, ale nejede
-velkej dvouvál je vespod pěkně ucukanej a rozumě táhne nad cca 4 tisíce(pokud máme na mysli sportky a ne pseudo choppery)
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů