Stránka 2 z 3

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 12.04.2011, 09:42
od Kentoya
tu jistotu beru ze selských počtů, mrkni na mapu toho turba, mrkni na mapu třeba 2871
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody

kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva

v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-

další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar

to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem

pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 12.04.2011, 10:18
od sejkora
bud v klidu je to tak, hodnota na budiku ti udava tlak kterej se uz nevesel do valce....

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 12.04.2011, 21:19
od vekslak
Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 12:53
od PsychoBilly
hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 13:07
od Svobda
No podle te foto se vekslak nastval a hodil tam velkej motor :D

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 13:09
od Fizzbiker
jo ale na fotce neni dvoukilo a podle spiglu bych rekl ze porsche 944... :bounce:

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 15:01
od Svobda
Jo mas pravdu neni to dvoukilo ja si to nezvedcil :D

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 17:29
od vekslak
PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:
seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 17:29
od vekslak
Fizzbiker píše:jo ale na fotce neni dvoukilo a podle spiglu bych rekl ze porsche 944... :bounce:
mas pravdu, 944 ale tim to tu zasirat nebudeme :-)

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 13.04.2011, 18:33
od PsychoBilly
vekslak píše:
PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:
seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt :)

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 14.04.2011, 22:36
od vmille
turbo je sumak problem je nekde jinde, po zmereni widebandem budes chytrejsi. S2 je neskutecne bohata, protonemam rad chipy a vyhybam se jim protoze zbytecne zalivaji motor benzinem, Horsham se tak jisti aby nenicili motory.

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 15.04.2011, 07:55
od blázen
vekslak píše:Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx

jenže S2 je pro T28 ne GT28 T28 končí u 300k GT28 400 možná 450k přijde ti to stejný? ale problém bude jinde,když to je špatný u 0,6bar,myslel sem,že máš to turbo o víc větší

btw:pro GT28 je stage3 chip od horsham

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 15.04.2011, 08:29
od kenivruh
Aky nabeh ma to turbo? Myslim tym aky je priebeh tlaku voci otackam. V com by mohol byt podla mna problem je, ze sice palivova mapa nema problem s roznym turbom, kedze je zavisla od prietoku, ale problem s inym nabehom moze mat mapa zapalovania. Ta je zavisla len od otacok. Ak mas v tom pasme 2-3 tisic vyssi prietok vzduchu ako seria, pripadne T28 (T28 je v tom pasme este totalne offboost), tak moze prilis agresivne nastaveny predzapal sposobovat ten problem.

Este pre upresnenie. Asi to je tazko zistit ale mas problem s preignition alebo detonaciami?

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 15.04.2011, 14:17
od vekslak
Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem)
PsychoBilly píše:seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt :)[/quote]

o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer :-( ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..

Re: DETONACNI HORENI

Napsal: 15.04.2011, 14:19
od vekslak
Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem) tlak podle budiku 0,6 jo a tlak v pal. liste byl mezi 3.5 a 4bar..
PsychoBilly píše: Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt
o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer :-( ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..