Po vyřazení chcípe

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Po vyřazení chcípe

Příspěvek od Peca » 14.11.2007, 22:36

Občas když vyřadím ze skoro libovolných otáček tak to má tendenci chcípnout (otáčky spadnou k 300rpm), když v tu chvíli šlápnu na plyn tak začne pískat nějaký řemen, cca po 10s přestane. Dělá to za studena i za tepla. Problém se objevil po instalaci odlehčeného setrváku, keramické spojky a výměně rozvoďáku. Chápal bych že s lehkým setrvákem to bude dělat, ale proč to nedělá pokaždé? A co to pískání? Klíňáky mám utažené akorát (snad).
Help
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Po vyřazení chcípe

Příspěvek od Mirek » 14.11.2007, 22:47

Peca píše:Občas když vyřadím ze skoro libovolných otáček tak to má tendenci chcípnout (otáčky spadnou k 300rpm), když v tu chvíli šlápnu na plyn tak začne pískat nějaký řemen, cca po 10s přestane. Dělá to za studena i za tepla. Problém se objevil po instalaci odlehčeného setrváku, keramické spojky a výměně rozvoďáku. Chápal bych že s lehkým setrvákem to bude dělat, ale proč to nedělá pokaždé? A co to pískání? Klíňáky mám utažené akorát (snad).
Help
to chcipani mi delalo kdyz mi unikal pres seriovy bov vzduch..takze si zkontroluj veskery hadicky a netesnosti v sani..popripade jestli ti nepropousti BOV
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.11.2007, 23:21

Nastav volnobeh podla manualu. Taktiez skontroluj ci ti spina idle switch na klapke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 14.11.2007, 23:32

u altíku je potreba mit řemen napnutej ale ze to piska i za tepla nechapu... me piskal po vymene za novej a kdyz sem ho napnul kdyz se trochu zajel tak uz nepiska..
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.11.2007, 07:55

urob to co napisal kenivruh

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.11.2007, 08:31

keni&raddy: Nastavoval jsem to nedavno multimetrem, ale jeste to overim...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 15.11.2007, 08:46

Podla mna ti bude niekde tahat falosny vzduch.Mne to robylo tiez lebo mi tlak vytrhol hadicu,po navrate spet,islo bez problemov.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.11.2007, 08:53

Peca píše:keni&raddy: Nastavoval jsem to nedavno multimetrem, ale jeste to overim...
ak to robi obcas, moze byt len zly kontakt, bud na TPS alebo na AAC ventile, skontroluj ci nie su kontakty zaoxidovane. skontroluj ci AAC ventil cvaka pri pripojeni 12V priamo (drzat pod napatim len kratko!). skontroluj ci nemas prilis pritiahnuty srob odzadu AAC na regulaciu volnobehu, resp. ci tesni jeho tesnenie. no a samozrejme, mozny je aj falosny vzduch. skus odpojit AFM a povozit sa bez neho (motor pojde len do 2000ot, ale da sa s tym jazdit) ci to bude po vyradeni robit to iste. Ak nie, tak dovod je vo falosnom vzduchu.
A nemas nahodou BOV co netesni?

Uživatelský avatar
Sentinel
user
Příspěvky: 319
Registrován: 14.02.2006, 16:45
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentinel » 15.11.2007, 09:45

skus este odpojit lambdu ze ci to bude robit nadalej.

v lete som mal ten isty problem,dobre nastaveny TPS,vzduch neunikal a predsa mi to stale na krizovatke zdochynalo ked som nepridaval plyn.odpojil som lambdu a vsetko ok + spotreba klesla o 2litre....

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.11.2007, 09:46

jo,lamda stoji za pokus.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 16.11.2007, 01:48

jo a jeste jeden pokus odpoj bow a zapoj to bez nej co to udela nevim proste tym ventilom neverim hlavne birdinom

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.11.2007, 08:55

ak tam mas bov, je to prva vec co treba spravit, casto prepustaju....

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 16.11.2007, 10:23

Co tankuješ za béno
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.11.2007, 10:31

Kluci díky, stačilo jen dotáhnout BOV :oops: Ještě jsem s tím po dotáhnutí nejel delší trasu, ale mám pocit že to přestalo....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.11.2007, 10:46

kura....a kdyz ja napisu ze je to unik vzduchu pres bov tak me nikdo neposloucha :-D 8) . Hlavne ze je zavada odstranena :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů