Po vyřazení chcípe

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.11.2007, 16:26

Mirek píše:kura....a kdyz ja napisu ze je to unik vzduchu pres bov tak me nikdo neposloucha :-D 8) . Hlavne ze je zavada odstranena :-)
Vsak na tvuj popud jsem ten BOV kontroloval ;) Diky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.11.2007, 16:49

Peca píše:
Mirek píše:kura....a kdyz ja napisu ze je to unik vzduchu pres bov tak me nikdo neposloucha :-D 8) . Hlavne ze je zavada odstranena :-)
Vsak na tvuj popud jsem ten BOV kontroloval ;) Diky
neee v pohode....sou tam smajliky...myslel sem to z legrace :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.11.2007, 18:36

no super, nabuduce si prosim skontrolujte BOV :-D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 25.11.2007, 20:50

Tak problém přetrvává - odpor na TPS změřen, spínač volnoběhu taky (při sebemenším pohnutí klapkou se obvod rozpojí), odpor na AAC taky ok, BOV utažený.....tak nevím, asi to holt nestíhá s tím odlehčeným setrvákem...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 25.11.2007, 21:46

zvys uz konecne volnobeh!!!!!!!

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 25.11.2007, 23:06

rozumik píše:zvys uz konecne volnobeh!!!!!!!
Mám, ale k čemu mi to je? Chápeš, mě to chcípe, takže to padá pod 300rpm, to nějakým zvýšením volnoběhu o 100rpm nevyřeším.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 26.11.2007, 10:23

Peca píše: spínač volnoběhu taky (při sebemenším pohnutí klapkou se obvod rozpojí)
No a myslim, ze prave toto nechces. Tym dosiahnes, ze ecu zisti volnobeh az ked uplne pustis plyn a nema dost casu zareagovat. Nastav klapku, aby ti volnobeh zapol skor, napr uz pri 1100 otm. Tym das viac casu ecu. EF&EC100
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 26.11.2007, 15:28

dělá to volnoběžný ventil :wink: pust motoru trošku víc vzduchu a přestane to dělat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 26.11.2007, 17:10

blázen píše:dělá to volnoběžný ventil :wink: pust motoru trošku víc vzduchu a přestane to dělat
Hmm je fakt že ho mám docela utáhlý. Dík, vyzkouším
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 27.11.2007, 17:01

mne to delalo taky povolil sem to a uz nebyl problem jinak pokad si pamatuju tak sem ti ukazoval jak to nastavit

Ultima
user
Příspěvky: 39
Registrován: 15.03.2007, 07:41

Příspěvek od Ultima » 30.11.2007, 07:40

delalo mi to sami po instalaci vlastnorucniho BOV na 323 GTX musel sem ji malinko prilozit a pak behala krasne, puvodni ventil mi propoustel a po jeho odstraneni se motor pral s nedostatkem vzduchu, stacilo otocit sroubkem a vyreseno.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů