Potrebujem info

Uživatelský avatar
BAKALAKA
user
Příspěvky: 82
Registrován: 23.09.2006, 07:29
Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom

Potrebujem info

Příspěvek od BAKALAKA » 30.01.2008, 09:11

Nazdar pani

Potreboval by som vediet ci sa da ecu na s13 nejako napojit na PC. Ak ano akym sposobom,... aky protokol,......, atd

Vopred dakujem
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2008, 09:36

ahoj fesak. s13 ecu sa neda nijakym sposobom priamo pripojit na PC, nema totiz ziadne externe komunikacne rozhranie.
jedna z moznosti je pridavna doska NISTUNE ( http://home.aanet.com.au/nistune ) , uz som to tu popisal, umozni cez USB plnohodnotnu on line komunikaciu s pc s moznostou kompletnej on line editacie parametrov ako aj ich zobrazovanie. Tym padom budes mat zo seriovej s13ecu plne programovatelnu seriovu s13 ecu :-D .

su aj ine obdobne pridavne dosky pre s13, v podstate robia to iste.

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 30.01.2008, 10:26

už to někdo máte?
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 30.01.2008, 18:10

pochybuju ze to tu nekdo bude mit

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 30.01.2008, 18:11

chybi mi k tomu notebook :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2008, 19:04

nie, co viem tak na nasom fore este nistune nikdo nema...ciastocne je to aj kvoli tomu, ze doterajsie potreby viac menej pokryvaju dostupne hotove cipy...

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 30.01.2008, 19:29

Ale ten monitoring cipy neumej :) Docela sem o tom do budoucna premejslel. cena je pohodova. ale jak rikam. nemam NB a neni to zatim nijak dulezity abych ho hned shanel a nistune kupoval

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2008, 19:38

aky monitoring mas na mysli? nistune monitoruje len to co mu poskytne seriova ecu (a ty) nic viac...na monitoring WB ci EGT tak ci tak musis mat pridavne cidla a vela z nich dokazu aj logovat tieto hodnoty voci inemu parametru, na to nepotrebujes rozsirovat seriovu ecu. vidiet na obrazovke pc aktualnu teplotu chladiacej kvapaliny ci napatie v sieti je pekne, ale na to nepotrebujem mat v kare notebook. ak cip splna poziadavky motora, nic viac monitorovat nepotrebujes, resp. nie cez nistune a pod.
az ked potrebujes cip upravit, pretoze uz nevyhovuje poziadavkam motora, potrebujes monitorovat egt a wb a az nasledne prichadza nistune s najpodstatnejsiou funkciou-maptracing. a to je vlastne podstatna uloha nistune, vsetko ostatne co poskytuje vies nahradit inymi sposobmi (aj ked mozno menej elegantnymi), nistune len zhrnuje viacero funkcii do jednej...

rovnako v pripade ak si chces len overit ako cip riadi motor, tak na to potrebujes len egt a wb, nistune nic navyse neprinesie. treba si uvedomit ze nistune nie je samostatna ecu ci nieco podobne, je to len pridavne komunikacne rozhranie pre seriovu ecu, nic viac. jeho softver vizualizuje parametre seriovej ecu a umoznuje ich on line zmenu a poskytuje logovanie.

uloha nistune je jasna: poskytnut maptracing pre kvalitne ladenie a sprijemnit vsetko nasledne okolo, ako logovanie ci on line editaciu. ma vyznam len ak sa ladi novy cip ci vyraznejsie upravuje existujuci.

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 30.01.2008, 19:46

Jo myslel sem to co umi samotnej nistune. Jasne nektery(podstatny :lol: ) veci to neumi

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2008, 19:55

nistune umi vsetko co potrebujes, ak potrebujes to co umi.....a neumi nic, pokial potrebujes to co neumi... :-D

je to o potrebach tunera, najprv treba stanovit ciel a potom hladat adekvatne prostriedky k jeho dosiahnutiu...

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 30.01.2008, 20:10

pekne receno. tak asi nejdriv zprovoznim motor a pak budu vymejslet pitchoviny :lol:

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 30.01.2008, 23:08

Ja jsem to koumal a zda se mi to pro muj ucel na RB20DET jako dostacujici reseni. Piggy-back je hodne omezeny, stand-alone ECU zase draha, takze pro muj ucel to umi dost a je to cenove dostupny. Dostmozna do toho postupem casu pujdu.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 31.01.2008, 00:43

raddy až budu na slovensku tak to probereme

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 31.01.2008, 07:56

MYSAK píše:pekne receno. tak asi nejdriv zprovoznim motor a pak budu vymejslet pitchoviny :lol:
nooo, presne to som sa ti snazil cely cas vysvetlit :-D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 31.01.2008, 08:02

saigone píše:Ja jsem to koumal a zda se mi to pro muj ucel na RB20DET jako dostacujici reseni. Piggy-back je hodne omezeny, stand-alone ECU zase draha, takze pro muj ucel to umi dost a je to cenove dostupny. Dostmozna do toho postupem casu pujdu.
nie je moc dobre to porovnavat s piggy-back ci dokonca samostanou ecu.
vlastnosti piggy-back a standalone ecu mozu byt uplne zhodne, rozdiel dnes uz nie je ani tak vo funkciach, ako v sposobe ako su tieto funkcie uplatnovane. moderne piggy-back systemy v nicom nezaostavaju za samostatnou ecu, teda vlastne ano, v jedinej veci, ku piggyback musis mat este ecu 8)

nistune robi MALU cast toho co piggyback, akurat to robi priamo v ECU, nie na ceste k nej, to je cele....Ale akakolvek piggyback jednotka dokaze ovela viac ako nistune. v pripade, ak si upravy motora vyzaduju dodatocne funkcie, ktore nie su obsiahnute v seriovej ecu,tak ti je nistune nanic, tak ci tak musis puzit piggy alebo samostatnu ecu.
Este raz: nistune len spristupnuje SERIOVE funkcie SERIOVEJ ecu, umoznuje ich online editaciu a poskytuje maptracing. Ak ti tieto funkcie budu spostacovat na tvoj ucel, je nistune spravne riesenie, ak ti postacovat nebudu, potrebujes nieco ine.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů