výměna turba

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

výměna turba

Příspěvek od ladik » 23.02.2008, 10:44

Potřebuju poradit. Sem totálně bezradnej. Jak vyměnit turbo. Už jsem sundal všechny šrouby ze shora na svodech, další dva ze spoda (blíž k předku). A teď potřebuju odpojit downpipe od výfuku. A tady je ten problém. Ty šrouby prostě nejdou povolit. Sva z nich jsou totálně zarezlý. Už jsem zkoušel použít takovej ten sprej na povolování šroubů, brzdovku, nahřát a ochladit, odseknout. Ale prostě nejde to. Ty šrouby prostě ožvejkám, než je povolim. Flexou se tam nedostanu. Pilníkem taky ne. A dávat do servisu se mi to nechce. To si řeknou zas o 4000,- a to nehodlám. Prosím, poraďte. Už fakt nevim jak dál.

A nebo kdyby tu byl někdo z Prahy, kdo má s tímhle zkušenosti, jestli by mi to nevyměnil. Za nějaký rozumný obnos. Nejlíp okolí Zbraslavi. Musel bych to odtáhnout.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna turba

Příspěvek od blázen » 23.02.2008, 12:50

šrouby servat a pak je provrtat skrz a dát šrouby,ale nevrtá se to jenoduše
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna turba

Příspěvek od ladik » 23.02.2008, 13:18

blázen píše:šrouby servat a pak je provrtat skrz a dát šrouby,ale nevrtá se to jenoduše
servat, se ti řekne. Gola mi z tho sklouzává.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 23.02.2008, 13:25

nevim mozna blbej napad, nejak si nedovedu predstavit kolik je tam placu a nikdy jsem turbo nesundaval na dvoukilu.

Ale co takhle sundat turbo i s tou downpipe? Rozpojit vufuk u CATu...

Nebo jak pises ze nemuzes odpojit downpipe tak to myslis u CATu? Jestli u CATu tak tam se da dostat s lexou, uz jsem to tam jednou rezal.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.02.2008, 14:20

uřezat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik » 23.02.2008, 14:20

myslim sundat downpipe od trubky ke katalyzátoru. A tam se flexou fakt nedostaneš. Vadí ti tam podběh. No uvidim. Prostě to někde rozříznu a dám tam místo toho lešenářskou trubku :-D

kuk1
user
Příspěvky: 159
Registrován: 05.11.2007, 17:14
Bydliště: Motorové nebe
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kuk1 » 23.02.2008, 16:56

Decánko mimo topic, ale snad i nějakej druh coca-coly se dá použít na zrezlý šrouby. Zatím to nemám vyzkoušený, ale věřil bych tomu.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.02.2008, 19:34

Tu pomoze trhac matic. Maju ho napr. aj v Baumaxe. Kup si ten s vnutornym priemerom trochu vacsim ako matka. Zide sa ti aj pri inych matkach ;) Je to super pocit, ked dotahujes a zrazu prask, uz vies ze je dobre :-D

http://www.toolstation.com/images/libra ... /80007.jpg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 23.02.2008, 19:59

sikovna vecicka.. cena? :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 23.02.2008, 20:16

jsem spatne neco pochopil a napsal nesmysl ale uz nemohl smazat prispevek, takze aspon vysvetleni. Nez sem davat tecku a vysvetlovat proc jsem sem dal tecku
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 23.02.2008, 21:00, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.02.2008, 20:21

MYSAK píše:sikovna vecicka.. cena? :)
Co ja vim 200-300 Sk. Je to ovela rychlejsie ako flexou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 23.02.2008, 21:27

to urcite. ikdyz naposledy co se mi povedlo zvejknout sroub - 14mm, namlatil sem na nej 13ku orech a sel taky bez flexy pekne :lol:

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: výměna turba

Příspěvek od Láďa z UDC » 24.02.2008, 18:19

ladik píše:Potřebuju poradit. Sem totálně bezradnej. Jak vyměnit turbo. Už jsem sundal všechny šrouby ze shora na svodech, další dva ze spoda (blíž k předku). A teď potřebuju odpojit downpipe od výfuku. A tady je ten problém. Ty šrouby prostě nejdou povolit. Sva z nich jsou totálně zarezlý. Už jsem zkoušel použít takovej ten sprej na povolování šroubů, brzdovku, nahřát a ochladit, odseknout. Ale prostě nejde to. Ty šrouby prostě ožvejkám, než je povolim. Flexou se tam nedostanu. Pilníkem taky ne. A dávat do servisu se mi to nechce. To si řeknou zas o 4000,- a to nehodlám. Prosím, poraďte. Už fakt nevim jak dál.

A nebo kdyby tu byl někdo z Prahy, kdo má s tímhle zkušenosti, jestli by mi to nevyměnil. Za nějaký rozumný obnos. Nejlíp okolí Zbraslavi. Musel bych to odtáhnout.
...no s tímhle sem se už párkrát setkal, sice na jiných autech, ale to nehraje roli....prostě to ohřej autogenem do červena a zkus to povolit a bez nějakýho ochlazování...na 90% to musí jít.....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik » 24.02.2008, 22:03

takže, turbo se mi povedlo sundat, ale vyvstal jiný problém. Chtěl jsem udělat díry v downpipe (po těch šteftech) a dát tam šrouby. Jenže prostě to nejde vyvrtat. Zkur**l jsem asi 10 vrtáků a stejně nic. Celý se to nějak sere.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.02.2008, 22:05

ty šrouby jsou tvrdší jak ta litina kolem, mě to ted čeká na pipě od johnyho a už ted je mi zle, na jednom šteftu dva vrtáky v průměru

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů