Náprava

Odpovědět
Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Náprava

Příspěvek od areuratty » 24.02.2008, 22:33

Při prudším zatočení doprava mi loupne v pravym přednim kole a občas se mi stane, že auto z ničeho nic začne nechutně táhnout napravo a musim se prát s volantem, a po chvíli to přestane...
Nejsem si jistej čim to může bejt...
Díky za rady...:wink:
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 24.02.2008, 23:31

Máš pravděpodobně zarezlý ložiska nahoře na tlumiči.To loupnutí bejvá většinou od toho jak přeskočí pružina.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 24.02.2008, 23:41

Takže nahození Teina by mohlo pomoct?
Ale to by nevyřešilo to náhlý chvilkový táhnutí na stranu...
A myslim že jsou vůle když melu kolem nahoru a dolu...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 24.02.2008, 23:49

Je to tak, presne tohle mam na levem predku.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 25.02.2008, 00:34

doublejay píše:Je to tak, presne tohle mam na levem predku.
No ale to táhnutí ke straně nebude tim ne?
Nejednou to prostě nechutně zatáhne doprava a jakmile zatočíš tak se ti to vrátí do normálu...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 00:39

ake siroke mas pneu vpredu??

to mozu robit aj kolaje a siroke gumy
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 25.02.2008, 00:40

No, to bude jiny problem. To loupnuti je opravdu zadrenym loziskem a preskocenim pruziny, ale to by nemelo mit vliv na smer jizdy. U me se to projevuje vetsinou pri plnem rejdu a zmene dopredu - dozadu a opacne. Jinak jak pise Remo - pri jizde po meste v kolejich je to pri 225/50/16 sakra citelne a je treba pevne drzet volant... Zataci to vzdycky jen doprava?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.02.2008, 02:33

vule na rizeni? nedela to jen brzda (vraci se?) zvedni kolo na strane kam to tahne a zkus vule v nezatizenym stavu.....rizeni+kulac. Pak by to mohla delat TR, podivej se v jakym stavu jsou v nich ty gumovy silentbloky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 25.02.2008, 08:13

Vepředu mam 195/65/15...

U mě se to projevuje když prudce stočím kola doprava tak od 60kmh výše...

A táhne to vždy jen napravo...

Když je kolo na zemi, tak má vůle nahoru a dolu...v nezatíženym stavu to můžu zkusit až o víkendu...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.02.2008, 12:06

Mozno mas makku pravu gumu :smt110
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 25.02.2008, 12:21

kenivruh píše:Mozno mas makku pravu gumu :smt110
Obě přední jsou fouklý na 3bary...:wink: páč původně měli jít na zadek na boky ale ty přední byli už na sračky z vnější strany...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 25.02.2008, 17:28

máš v pr**li čep řízení a nebo kulovej čep,nic jinýho to neni, alespoň podle toho co píšeš
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
jerrys13
user
Příspěvky: 702
Registrován: 06.07.2007, 16:13
Bydliště: Mělník

Příspěvek od jerrys13 » 26.02.2008, 20:41

praskla pružina

nebo přirezlá ložiska jak je psáno vejš
Naposledy upravil(a) jerrys13 dne 27.02.2008, 18:52, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 26.02.2008, 21:35

A co treba KO silentblok na tension rodu nebo jak se tomu rika (takovy ten podelný stabilizátor - vzpěra na předním kole)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
BAKALAKA
user
Příspěvky: 82
Registrován: 23.09.2006, 07:29
Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom

Příspěvek od BAKALAKA » 27.02.2008, 14:42

935Baby píše:A co treba KO silentblok na tension rodu nebo jak se tomu rika (takovy ten podelný stabilizátor - vzpěra na předním kole)


tym to nebude,... jazdil som s jednym znicenym a vobec to do ziadnej strany netahalo, len pri brzdeni alebo nerovnej ceste sa volant triasol jak studeny zetor
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů