Olej v převodovce

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Olej v převodovce

Příspěvek od Nyci » 27.02.2008, 07:55

Já vím že je to banalita ale. Jak povolujete ten šroub na vypouštění oleje z převodovky? je to takovej červík že jo. a Kudy se tam nalívá? Tím bočním šroubem kterým se kontroluje jestli ho tam je dost? Máte nějakej fígl jak to tam nalít?
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 27.02.2008, 08:18

ja jsem to dál že jsem si vžidcky nasál olej do velké iněkční stříkačky či co to bylo a pak to tam pustit ,nevím jak tobě ale mi jsme museli na ten šrob ze strany navařit pořádnou matku a pak jsme to tepr povolily
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 27.02.2008, 08:52

Do té zátky padne půlpalcový čtyřhran z ráčny ale ráčny je na to škoda takže spíš použíj vratidlo...

Nalévaní je problém...nalévaci otvor sice povolit mozna pujde ale spatne se to tamtudy naleva. Pokud nejde povolit tak bych na to kašlal a jednoduse tam nalil udávané množství oleje (pres řadičku zhora) bez kontroly hladiny přes ten boční nalevací otvor...padne tam 2,2-2,4 litru syntetického oleje 75W-90

Ja plnil prevodovku ze zhora přes řadicí páku - vyndáš páku a je to...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 27.02.2008, 08:59

ak to nejde povolit tak to skus nahriat, musel som to robit na naplniacom srobe. Bo ten predo mnou to utiahol ako keby mohlo nieco upadnut :lol:
Nissan 200SX S13 1990

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 27.02.2008, 09:34

Aj mne to robil znamy zhora cez radicku asi je to najjednoduchsie.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.02.2008, 09:57

Cez radicku je mozno jednoduche, ale nemas sajn kolko toho oleja tam je. Ked to lejes cez ten bocny otvor, tak ked zacne vytekat von vies ze ho je dost :) A oleje do prevodovky zvyknu mat taky dlhy sosacik, s ktorym to ide skoro v pohode doplnat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 27.02.2008, 10:26

Mi jsem na to měli velikou jako injekční stříkačku s hacicí na konci s tím to byla parádní práce
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.02.2008, 10:28

Alebo to chce kus hadice, lievik a pekne zhora to v pohode naliat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 27.02.2008, 17:00

Když jste ute vymeny tak me to taky čeka ale nejen v prevodovce ale take v diferaku jak to tam nalit?A nezavzdušni se tam to čerpadilko?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 27.02.2008, 17:35

ja kdyz vymenoval prevodovku tak mi taky nesel povolit ten sroub z boku na racnu, ale nakonec povolil ale lily sme to pres nakou hadicku ale protoze to vubec neslo tak sem to nalil zezhora u radicky.. nejjednoduzsi.. :D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci » 04.03.2008, 21:22

Díky všem. Tak po hodině nahřejvání plynovým hořákem a metrovou tyčí na trháku se mě podařilo povolit ten šroub. Nalíval jsem to tam přes řadící páku (bylo to nejjednodužší) Jo a !!!!!! DOPORUČUJU PŘEKONTROLOVAT SI VZDUCHOVÍ FILTRY. ODSTRANIL JSEM TÍM SPOUSTU POTÍŽÍ POČÍNAJE ŠPATNÝM VOLNOBĚHEM NEBO CHCÍPNUTÍM PŘI PUŠTĚNÍ PLYNOVÉHO PEDÁLU NEBO ZVLASTNÍM KOUŘEM Z VÝFUKU. !!!!!!!!! Zezhora vypadal nádherně ale když jsem ho vyndal upně tak byl tak zanešenej že jsem ani nevěřil že přez to projde vzduch.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů