převodovka

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

převodovka

Příspěvek od PDK200SX » 11.03.2008, 20:40

Ahoj lidi, asi před měsícem jsem si koupil 200SX S13 (lepší auto snad ani není), mám problém: Při cca 6-7500ot/min nemůžu zařadit další převodový stupeň. Na neutrál jde v poho, ale zařadit ne. Nejde přes zuby, jen ji tam nenatlačím, pouze, až klesnou otáčky. A to dělají asi všechny stupně. Myslel jsem synchrony, je to možné? Ale jen ve vysokých otáčkách, jinak v pohodě. Nemá to nějakou pojistku?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2008, 20:44

Celkom casty jav u S13ky. Hlavne dvojka je problem. Pomoze len repas alebo kupit dobru prevodovku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 11.03.2008, 21:05

Diky za odpověď, tak mám zase co dělat. Já si to myslel. To příde na kolik zhruba?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2008, 21:15

PDK200SX píše:Diky za odpověď, tak mám zase co dělat. Já si to myslel. To příde na kolik zhruba?
Repas sada stoji cez 200 usd, synchra samostatne okolo 100, takze radsej sa zhanaj po dobrej prevodovke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 11.03.2008, 22:47

noo veru kamo urcite si racej zozen dobru prevodovku bo ked to chces vymenit ten sinchron na tej dvojke tak to musis kompletne rozobrat a to je dost komplikovane!! tu mas kontakt na tohoto chalana Bagger ma na predaj.. ;-)
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 12.03.2008, 07:28

uz sa tesim az sa pustim do nejakeho repasu:)

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.03.2008, 18:10

Díky, všem. Pete díky za tip, hned jsem mu napsal. JEště jsem si všiml, že mi dovnitř auta trošku kape kapalina ze spojky. Nemůže to mít na to vliv? Já si myslím, že asi ne.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 12.03.2008, 20:14

moze to byt aj vyskozitou stareho oleja ci volbou noveho ale synchroni uz budou stejne na prd
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 12.03.2008, 20:23

PDK200SX píše:Díky, všem. Pete díky za tip, hned jsem mu napsal. JEště jsem si všiml, že mi dovnitř auta trošku kape kapalina ze spojky. Nemůže to mít na to vliv? Já si myslím, že asi ne.
to muze....muze byt zavzdusnena spojka a tim nefunguje v plnem rozsahu...pretesnit, odvzdusnit a kdyz nepomuze, tak prevodovka
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.03.2008, 20:51

Já to mám v plánu přetěsnit před výměnou převodovky. Sice nevím jak to odvzdušnít, ale stejně si myslím, že to bude převodovkou. A olejem v převodovce, asi ne, ne? to by..., no i když něco na tom je. Dá se to nějak poznat? A když tu převodovku rozeberu, tak asi těško poznám, jestli ty synchrony jsou ok. Jedině řadit jak u náklaďáku s meziplynem :D Ale ta spojka rozhodně zlobí, když chci rychle přeřadit, tak to občas jde přez zuby, takže je dost možné, že tam je vzduch a pomalu vypíná.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 12.03.2008, 22:22

Jestli do kabiny teče brzdovka ze spojky, tak je to ze spojkového válečku nahoře pod kapotou, před pozicí řidiče. Je tam píst s gumovým těsněním, které bývá často v háji...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 12.03.2008, 22:58

Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude spojkovy!! (prdon za ten brzdovy!!) valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! :!: pretoze ten budes muset tak ci tak.. :thumbright:
Naposledy upravil(a) pete dne 13.03.2008, 11:31, celkem upraveno 1 x.
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.03.2008, 09:11

pete píše:Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude brzdovy valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! :!: pretoze ten budes muset tak ci tak.. :thumbright:
:roll: :roll: :roll: Suhlasis z doublejayom a potom napises ze je to brzdovy valcek :wink: Tak je to spojkovy alebo brzdovy?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 13.03.2008, 19:25

Tak dneska jsem rozebral ten hlavni spojkový válec a zítra snad budu mít nové manžety. Odvzdušnění už vím kde je. Tak uvidíme, ale myslím, že na převodovku to asi mít vliv nebude.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.03.2008, 21:47

bývá to zavzdušněné v tom okruhu co je navíc na té kostce pod autem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů